Știați că există un Card bancar de fapte bune?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

V-am spus de ce Unicredit este brandul meu bancar favorit. Și cum alegerea mea nu are nici o legătură, oarecum paradoxal, cu bankingul :)) Acum vă mai aduc un argument. Pe care l-am văzut la Cristina. Și care îmi place foarte tare :) Și pentru care o felicit pe Anca și pe toată gașca de acolo. Și pe Sorana și gașca faină de acolo :) Cu care mi-e dor să mai hăhăim la câte o cafea :)

Este vorba despre Cardul de fapte bune de la Unicredit Tiriac, cardul pe care, dacă-l folosești, banca donează din fondurile sale 1% din valoarea fiecărei tranzacții pe care tu o efectuezi. O idee simplă și foarte mișto :)

Știu că unii dintre voi vor calcula acum că, de fapt, banca nu pierde, ci câștigă întotdeauna și alte de astea. Pe care eu nu că nu le bag în seamă, dar prefer să mă uit la fondurile care se strâng astfel și care ajung la UNICEF. Eu la asta mă uit, nu stau să calculez. Și nu, aceasta nu este o postare plătită. Să vă fie rușine dacă ați gândit asta. Și chiar nu glumesc când zic ce zic.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

9 thoughts on “Știați că există un Card bancar de fapte bune?”

  1. Este o ideea foarte inteligenta ! O stiu de pe vremea „minimartienilor” – daca luai „o mana” de martieni mici si urati firma dona 1 leu pentru ajutorarea copiilor bolnavi de cancer.

    A oferi spre cumparare produse sau servicii care participa la o campanie este o modalitate cat se poate de transparenta de a arata ce face firma respectiva cand vine vorba de responsabilitate sociala corporativa (numai o parte fiindca fiecare mai are si alte actiuni, de exemplu „Concursul de debut literar UniCredit” ajuns la editia a IIIa).
    Bineinteles aceste informatii se gasesc si in documentele firmei dar cine sta sa „cotrobaie” pe net „ia sa vad eu daca din preaplinul lor mai dau si altora”. Asa ca, direct, li se spune oamenilor : „uite, eu dau ceva din castigul meu” taind „macaroana” celor care carcotesc despre „uite si imbuibatii astia cum sug da’ n-ar da o letcaie nici morti”.
    Cum ziceam, o ideea foarte inteligenta !

    Iar asta de acum si mai inteligenta fiindca poate nu am copii sa le dau martieni mici si urati. :)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)