Anumite ciorbe trebuie reîncălzite în social media de pe la noi

În ultima vreme am scris mai multe nește treburi despre social media. Că așa mi-a venit mie. Sau poate pentru că așa mi-am hărăzit destinul :D Treaba mea de ce scriu ce scriu la mine pe blog, după cum spuneam. Și mulți mi-au spus, unii condescendent, alții lehamitizator superior, că m-am trezit eu să reiau niște subiecte pe care ei le fumaseră demult. Așa și? Care e problema? Că doar nu vă iau din buzunar când mai întreb și eu una, alta și discut cu lumea pe aici. Sau, mă rog, unora dintre voi poate că vă iau din buzunar. Dar asta numai pentru că vi s-a cam descusut între timp buzunarul…

Așadar, declar public și oficial că voi reîncălzi anumite ciorbe de astea cu damf de social media. Din mai multe motive. Pentru că sunt încăpățânat și dacă vreau să fac ceva, vreau. Și fac :)) Pentru că eu cred cu tărie că de fiecare dată când re re re re discutăm ceva, tot mai sunt vreo 2, hai 3 care bagă ceva la cap. Pentru că dacă nu discutăm, ce ne rămâne de făcut? Hai, ziceți voi, ce variantă avem? Să ne lăsăm să băltim powered by asumarea faptului că, în afară de câțiva, ceilalți mulți e prea proști să vadă lumina? Nu prea cred. Ba dimpotrivă, cred că dintre cei mulți, acei ”ceilalți” de care nu știm acum, vor veni următorii adevărăcioși ai social media.

Așa că mă veți ierta, sper, dacă voi supăra pe unii dintre voi cu stângăciile mele 2.0. Pe unii știu că v-am supărat deja. Dar o să vă treacă. Dacă nu o să vă treacă, asta este, ne vedem fiecare de ale noastre. Chiar dacă aceste ”ale noastre” sunt, de fapt, chiar ale noastre :))

Și da, sunt un social media specialist/expert/manager. Unul chiar foarte bun :D Și am, deocamdată, un singur brand în portofoliu, pe care, cu modestia rânjind abrupt v-o spun, chiar l-am gândit, construit și crescut foarte bine :D Acest brand este, desigur, ”chinezu”. Vă spun asta și ca să mă laud, firește, dar și ca să înțelegeți că tot ce scriu despre acest domeniu vine tocmai din experiența pe care o am cu drumul frumos și chiar palpitant pe care l-am parcurs cu ”chinezu” până acum. Și povestea merge înainte… :)

PS. Normal că am făcut și niște campanii prin blogosferă pentru anumiți clienți. Dar asta nu mă califică drept mare specialist. Ci cel mult unul care a gestionat niște campanii. Dar de aici până departe calea e chiar lungă…

19 comentarii la “Anumite ciorbe trebuie reîncălzite în social media de pe la noi

  1. katairobi Răspunde

    eu ti-am zis ca trebuie sa iti faci firma :))

  2. fanel Răspunde

    Da de ce trebuie sa avem un „cel mai mare” ??! Cred ca alegerea facuta de clienti il califica pe unul sau pe altul ca fiind cel mai mare…calitatea unui serviciu este masurat in numarul de clienti noi veniti dupa fiecare campanie.

    Problema la noi este ca avem prea multi teoreticieni ai SM si prea putini practicieni, pe langa faptul ca cei care il teoretizeaza nu au experienta necesara sa faca judecati de valoare asupra fenomenului.

  3. chinezu Răspunde

    @katairobi
    ar fi interesant sa imi spui ce te-a facut sa tragi concluzia ca nu as avea firma :D

  4. Marian Răspunde

    cu siguranţă ”vor veni următorii adevărăcioși ai social media” :) nu m+aş mira ca cel puţin unul dintre ei să zică: da bă! am desoperit combinaţia perfectă a ingredientelor după ce-am tot mâncat aceeaşi ciorba reîncălzită.

  5. alex bartis Răspunde

    Chinezu a devenit dintr-un nickname un brand. Cu el ai acumulat o experienta de 3, 4 ani. Adica, timp de 3, 4 ani tu ai stiut sa vinzi brand-ul asta prin social media (in mare parte).
    Ce te face SME e ca tu, prin brandul ce l-ai dezvoltat, ai reusit sa-ti faci publicitate si sa-ti aduni clienti noi. Adica ai demonstrat clientului ca tu esti capabil sa faci o campanie online de succes. Mult noroc in continuare!

  6. Glass and Iron Răspunde

    „PS. Normal că am făcut și niște campanii prin blogosferă pentru anumiți clienți. Dar asta nu mă califică drept mare specialist. Ci cel mult unul care a gestionat niște campanii.” – ok, daca spui … eu nu ma pronunt, stii mai bine :).

    Sigur este ca asa ceva te califica drept „O VOCE” care merita, trebuie ascultata. Si asta este mai important decat sa fii un specialist.

  7. katairobi Răspunde

    @e o chestie mult prea lunga si nu as vrea sa iti incarc commenturile aici, sa fie un off-topic de la subiect. las ca poate vom avea o discutie mai particulara. poate e mai bine asa, nu?:)

  8. Marius Matache Răspunde

    Dincolo de construirea brandului „CHINEZU” (sau in traducere libera – te stie tot onlainu’ ca pe un magar breaz, iar cine nu te stie nu se exista :D), eu zic ca e performanta social-media-manageriala si promovarea rugby-ului. Pentru ca daca rugby-ul a depasit baschetul de exemplu (un sport mult mai comercial si cu mai mult lipici in romania, basca mai usor de practicat) ca si popularitate, aici ai un merit semnificativ. Ala de a fi intaratat blogsfera sa scrie, generand niste raspandaci si de-aici potopul. Potopul de articole despre rugby.

    P.S. Unde iti trimit factura ca te-am laudat? :-)

  9. Perfu Răspunde

    Poate esti specialist la gaze , sau la table dar nu la social media . Crezi ca daca ai facut o campanie grandi.ro care sa dovedit a fii de cea mai proasta calitate , asta te determina sa zici ca esti a list in social media ?

    Mai ai de mancat multa paine pana o sa fii un specialist social media , momentan cand vinzi un advertorial pe acest blog cu 15 lei :))

  10. Vlad Răspunde

    Pai lucrurile se mai schimba, nu-i asa?

  11. chinezu Răspunde

    mah, terminati toti cu prostiile, ca nici unul dintre voi, ba nu, toti la gramada, nu va ridicati la degetul mic de la picior al lui Perfu, care e un monstru de inteligenta, bun simt si, desigur, barbatie adevarata, nu de aia cum faceti voi de scrieti in fata tastaturii si atat :))))))))))))))))))))

  12. BogdiP Răspunde

    :))
    Bafta in continuare!

  13. Vio Răspunde

    Hai ca nu este chiar asa de rau! Uite, mai sunt si altii care au dileme din aceeasi categorie If You Didn’t Blog It, It Didn’t Happen http://goo.gl/bD6iO. Si daca nu vorbeste lumea de tine…parca tot pe la tine am dat de citatul asta.
    O zi vesela!

  14. Cosmin Răspunde

    Stai să dai explicații, când nu ai de ce. Bănuiesc că te-ai enervat când unul și altul te iau peste picior, vorba aceea, însă presupun că tot ceea ce deții, acolo sus, ar trebui să te ajute să treci peste tot, toți și toate.
    Baftă multă ! Keep walking !

  15. Manuel Răspunde

    Eu chiar vreau sa mai aflu cate ceva. Sunt nou pe aici si imi pica bine sa invat tot felul de lucruri direct de la sursa. :D

  16. Tudor Răspunde

    si eu am prostul obicei sa nu caut prin arhive; daca e bun, mai repeta si pentru cei noi

  17. AYC Răspunde

    am citit pana acum maxim 30 de posturi de ale tale. M-am plictisit teribil. Am facut-o pentru ca voiam sa stiu de ce esti atat de popular. nu pricep de ce postezi atat de des pe zi si in plus…toate subiectele sunt usor plictisitoare, superficiale, niste bla bla-uri care parca sunt scrise doar de dragul de a fi scrise. Vreau sa cred ca am critice constructive si nu ca o sa te superi sau sa zici ca habar n-am, ca sunt o ignoranta. E foarte bine ca te doare in fund de criticile negative ale altora si ca tu tot o tii pe a ta, scrii in continuare pe blog ce visezi noaptea, absolut ce vrei tu (ca doar e blogul tau). Pe mine m-a uimit abundenta emoticoanelor pe care le folosesti si tonul pueril pe care il abordezi in textele astea. De aia am si zis ca mi se par superficiale posturile astea. Ma gandesc ca pana la urma poate asta e jobul tau, sa scrii pe blog si probabil esti platit pentru cat de des postezi( :))) ) Nu stiu, am zis si eu…In fine, inca n-am aflat de ce esti atat de popular, trebuie sa mai fie ceva, dar imi scapa. Poate o sa te mai citesc, daca va fii un post cu adevarat misto si pe gustul meu. Iti urez succes in continuare si sa nu mi-o iei in nume de rau!

  18. Perfu Răspunde

    Chinezule de aia esti tu barbat ca te milogesti de unii producatori sa apari la tv ?

    Pana mea daca tu asta numesti barbatie , e clar ca gandesti in reluare :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: