Aș fi putut da titlul acestei postări cam așa: ”Rugbyul românesc în zodia băimăreană”. Dar l-am preferat pe ăsta cu emoționatul, care e la fel de valabil :) Să mă explic.
Preambul
Deși am deja vreo 15 ani de București, eu tot băimărean și maramureșean o să rămân forever. Asta mi-i foita, cum se zice la noi :D
Explicația 1
După cum știu cei care au treabă cu rugbyul (și din cauza mea mulți din cei care nu au treabă cu acest sport magnific :D), de doi ani încoace CSM Știința Baia Mare este campioană națională. Vă dați seama că ficatul meu este corespunzător crescut în aceste condiții :D
Explicația 2
De ieri rugbyul românesc are o nouă identitate, una superbă. Căci despre această identitate am zis că m-am emoționat când am văzut-o :) Care identitate a fost realizată de către, firește, un băimărean :D Și anume unul din cei mai tari designeri ever, domnu Kitone de la Brandient, căruia îi doresc să fie iubit și să trăiască și să înflorească :D
Mai spun că de azi înainte sunt fan de Brandient pentru că au făcut pro bono această minunată lucrare. Și mai spun că brusc cei de la CEC îmi sunt mult mai simpatici pentru că au sprijinit din tot sufletul realizarea ei. Și nu o spun din complezență. Dar nu cred că mai trebuie să vă spun asta când vine vorba de rugby la mine :)
Foto: Alex Mazilu
9 thoughts on “Când am văzut-o, m-am emoționat”
Arata foarte bine.
genial designul ;)
Imi place foarte mult sigla, felicitari tuturor.
Am avut bucuria sa cunoastem la FRR niste oameni exceptionali care ne-au impresionat — asa am decis sa facem acest proiect pro bono, proiect care a devenit rapid unul de suflet. Cat despre design, desi eu am mai pus mana si eu pe ici-si-colo, meritele sunt ale designerilor seniori din Brandient, Bogdan Dumitrache si Cristian Petre, care merita aplauze. Dar zodia baimareana a contat. :)
Multam mult de post si de cuvintele frumoase, si — Hai stejarii!
:-) multumim! La randul meu sunt impresionata, nu numai de ceea ce a facut Brandient – un gest mare si un rezultat pe masura- dar mai ales de faptul ca niste sportivi cred cu toata taria in branding,vor sa fie profesionisti si in asta si isi iubesc brandul ca pe cel mai de pret asset. O lectie pentru multi marketeri….
arata bine. congrats!
Multumesc maestre ! ;)
Pingback: Federatia Romana de Rugby are un nou logo De Esenta Tare « Blogul lui Sorin Grumazescu
Pingback: Brandul de țară