În social media contează traficul mai puțin beacause…

Și vă rog pe voi să completați punctele de suspensie. Nu pentru că nu aș putea scrie un post-plapumă pe tema asta, ci pentru că cred cu tărie că am cititori care știu mult mai multe decât mine pe tema asta. Și, de altfel, și în acest caz, sună mai bine când o spun alții.

Precizez doar că nu spun că traficul unui blog nu contează. Că doar, în ciuda părerii unora, tâmpit nu sunt. Doar că degeaba ai 5000 pe zi dacă nu te ajută la nimic. Mai mult nu zic. Vă las pe voi să ziceți.

Merci.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

23 thoughts on “În social media contează traficul mai puțin beacause…”

  1. cand vorbesti de social media de regula vorbesti de comunitati, nu de un numar de unici. sa convingi comunitati, sa „impui” step by step opinii samd este unoeri mai valoros pt un scop determinat decat sa il faci vizibil doar in fata unui nr mare de unici.
    e adevarat insa ca nu pt toate subiectele social media este o reteta de succes, care sa aduca rezultate reale.

  2. … pentru că degeaba ai 10.000 de unici pe zi ca Blogatu dacă CTR-ul e cu „minus”. sau degeaba ai 10.000 de followers pe Twitter, dacă întrebi o chestie când ai nevoie şi-ţi răspunde… Chuck Norris.

    and so on :)

  3. Pai sa iti zic:
    – ai trafic real nu fals
    – ai trafic constant nu boom-uri date de reclama pusa unde nu trebe
    – ai public fidel
    – primesti multe comentarii la orice post
    – sigur multi din oamenii care intra la tine dau click pe linkurile puse de tine
    – imaginea ta inseamna acum incredere si relevanta (stiu ca nu imi vei recomanda ever o tampenie)
    – targetul tau nu e toata lumea, de oriunde, din orice Asie si orice satuc

    Pt ca ti-e bine asa si gata!

  4. …pentru că un follower care îţi răspunde corect la o întrebare pe Twitter valorează mult mai mult decât 5000 de followerşi care te urmăresc cu speranţa ca tu să le dai la rândul tău follow.

    Există două tipuri de Twitterişti. Cei care sunt interesaţi de ce spune un individ şi cei care sunt interesaţi de aportul de imagine pe care i-l dă faptul că acel individ îi urmăreşte. Deci, cel puţin teoretic, following e mai important pentru un individ anume decât followers.

    Interesante căile Twitterului :)

  5. because…traficul e rezultatul intamplarii, curiozitatii, curtoaziei, respectului, etc.si niciun aspect din cele mentionate nu garanteaza „output-ul si outcome-ul” abstract amintit de Stefan Murgeanu ,si care se poate traduce in: cand, cum, cat si unde se socializeaza continutul produs de tine?

  6. Pe mine mă citeşte numai Bill Gates şi, la fiecare vizită, îl taxez cu o mie de euroi. Ca să-i dau voie să comenteze, i-am cerut zece mii, da’ încă se gândeşte, zgârcitu’ naibii…

  7. Eu zic ca mai importanta e informatia care o prezinti, ce vrei sa transmiti prin ea si categoria oamenilor catre care te adresezi. Lucrurile bune nu sunt tot timpul cele mai accesate…vezi consumatorii de telenovele si manele.

    Plus, cine ar citi bloguri cu informatii cand pe internet e atata pr0n :))

  8. O sa raspund ca la scoala: In social media conteaza traficul mai putin pentru ca ….abordarea este uneori gresita in utilizarea mesajelor transmise.
    Social media arata daca esti viu si cat de viu! Utilizatorii de siteuri, bloguri, social media networks au nevoie de interactiune. Au nevoie sa simta pulsul celor din spatele interfetei care transmite mesaje. Degeaba „ai cont” pe retele, daca acesta preia automat informatii pe care le dubleaza. Daca nu esti acolo pentru a condimenta cu mirodenii din mojar-ul propriu…e tot degeaba!
    Si ca sa parafrazez un mare deontolog in viata: „parerea mea” :)

  9. Because…. Social Media se masoara in functie de:

    Dimensiunile comunitatii > numar de abonati prin e-mail si RSS, numar de urmaritori pe Twitter si numar de prieteni pe FaceBook, etc.
    „Reach” > Cati oameni ai „atins” prin continutul tau din Social Media
    Viralitate >Numarul de interactiuni pe care le-a generat continutul tau > nr. de: mentiuni, comentarii, like-uri, share-uri, retweet-uri, recomandari, backlink-uri,etc.
    Nivel de Implicare, consum si contributie a comunitatii > numar de comentarii, mentiuni in Social Media, etc.
    Intensitatea vizitei pe site > bounce rate, timpul total petrecut pe site per utilizator, nr. de pagini vizitate per utilizator, loialitatea vizitatorilor (vizitatori fideli vs. vizitatori noi).

    Cam acestea ar fi; nu contest ca poate am mai omis cateva…

  10. Pingback: Ghici ! « Things worth mentioning

  11. Ba da obsedati sunteti de online-ul asta….care sa se bage in seama mai mult :)) get life ! iesiti afara din casa ! laso-n fasolica de online. Ce e prea mult strica :) la caputz. hai pa ! Treziti-va !

  12. Pentru că, aşa cum se spune în popor, nu contează CE zice, ci, CINE zice. Sau … invers?!
    Eu nu mă bucur de o sută de vizite, cât mă bucur de un singur comentariu. Pentru că din el pot deduce că l-a intersat ce am spus. Dacă adaugă şi el ceva informaţie în comentariu, mă bucur cât pentru două sute de vizite! Nu numărul, ci, calitatea este puterea.

  13. …pentru ca in 90% din cazuri sunt aceeasi oameni care urmaresc aceeasi oameni pentru ca stiu de la aceeasi oameni ca e cool sa urmaresti aceeasi oameni. de aia twitter nu ofera tractiune.

  14. Ca să parafrazez valul de statusuri inepte ce învăluie facebook-ul în ultimele luni am să spun un lucru care, la o privire mai atentă, nu e chiar neadevărat: În social media traficul contează mai puțin pentru că (scuzați cacofonia :D) contează prea mult!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)