În social media contează traficul mai puțin beacause…

Și vă rog pe voi să completați punctele de suspensie. Nu pentru că nu aș putea scrie un post-plapumă pe tema asta, ci pentru că cred cu tărie că am cititori care știu mult mai multe decât mine pe tema asta. Și, de altfel, și în acest caz, sună mai bine când o spun alții.

Precizez doar că nu spun că traficul unui blog nu contează. Că doar, în ciuda părerii unora, tâmpit nu sunt. Doar că degeaba ai 5000 pe zi dacă nu te ajută la nimic. Mai mult nu zic. Vă las pe voi să ziceți.

Merci.

23 comentarii la “În social media contează traficul mai puțin beacause…

  1. Stefan Murgeanu Răspunde

    …because mai importanta este relevanta si puterea de influenta si de transmitere a mesajului pe care acel „trafic” le are ;)

  2. Bloghita Răspunde

    Faci socializare… :)

  3. biscu Răspunde

    cand vorbesti de social media de regula vorbesti de comunitati, nu de un numar de unici. sa convingi comunitati, sa „impui” step by step opinii samd este unoeri mai valoros pt un scop determinat decat sa il faci vizibil doar in fata unui nr mare de unici.
    e adevarat insa ca nu pt toate subiectele social media este o reteta de succes, care sa aduca rezultate reale.

  4. A.Faith Răspunde

    … pentru că degeaba ai 10.000 de unici pe zi ca Blogatu dacă CTR-ul e cu „minus”. sau degeaba ai 10.000 de followers pe Twitter, dacă întrebi o chestie când ai nevoie şi-ţi răspunde… Chuck Norris.

    and so on :)

  5. chinezu Răspunde

    io cand v-am spus ca sunteti mai destepti ca mine… :D
    de fapt, asta e secretul meu: fac altii munca pentru mine :))))))))))
    merci, sunteti de treaba :)

  6. Sabina Cornovac Răspunde

    Pai sa iti zic:
    – ai trafic real nu fals
    – ai trafic constant nu boom-uri date de reclama pusa unde nu trebe
    – ai public fidel
    – primesti multe comentarii la orice post
    – sigur multi din oamenii care intra la tine dau click pe linkurile puse de tine
    – imaginea ta inseamna acum incredere si relevanta (stiu ca nu imi vei recomanda ever o tampenie)
    – targetul tau nu e toata lumea, de oriunde, din orice Asie si orice satuc

    Pt ca ti-e bine asa si gata!

  7. Mircea Meşter Răspunde

    …pentru că un follower care îţi răspunde corect la o întrebare pe Twitter valorează mult mai mult decât 5000 de followerşi care te urmăresc cu speranţa ca tu să le dai la rândul tău follow.

    Există două tipuri de Twitterişti. Cei care sunt interesaţi de ce spune un individ şi cei care sunt interesaţi de aportul de imagine pe care i-l dă faptul că acel individ îi urmăreşte. Deci, cel puţin teoretic, following e mai important pentru un individ anume decât followers.

    Interesante căile Twitterului :)

  8. Cristi Ariton Răspunde

    because…traficul e rezultatul intamplarii, curiozitatii, curtoaziei, respectului, etc.si niciun aspect din cele mentionate nu garanteaza „output-ul si outcome-ul” abstract amintit de Stefan Murgeanu ,si care se poate traduce in: cand, cum, cat si unde se socializeaza continutul produs de tine?

  9. Alin Sbârnaure Răspunde

    În social media contează traficul mai puțin beacause… impactul si interactiunea utilizatorilor sunt mai importante.

  10. anndryusha Răspunde

    Pe mine mă citeşte numai Bill Gates şi, la fiecare vizită, îl taxez cu o mie de euroi. Ca să-i dau voie să comenteze, i-am cerut zece mii, da’ încă se gândeşte, zgârcitu’ naibii…

  11. A.Faith Răspunde

    Cristi, păi în cazul ăsta te aştept cu berea ;) Măcar dacă facem treabă bună, să bem şi pe măsură!

  12. Vlad Răspunde

    Eu zic ca mai importanta e informatia care o prezinti, ce vrei sa transmiti prin ea si categoria oamenilor catre care te adresezi. Lucrurile bune nu sunt tot timpul cele mai accesate…vezi consumatorii de telenovele si manele.

    Plus, cine ar citi bloguri cu informatii cand pe internet e atata pr0n :))

  13. Vali Răspunde

    O sa raspund ca la scoala: In social media conteaza traficul mai putin pentru ca ….abordarea este uneori gresita in utilizarea mesajelor transmise.
    Social media arata daca esti viu si cat de viu! Utilizatorii de siteuri, bloguri, social media networks au nevoie de interactiune. Au nevoie sa simta pulsul celor din spatele interfetei care transmite mesaje. Degeaba „ai cont” pe retele, daca acesta preia automat informatii pe care le dubleaza. Daca nu esti acolo pentru a condimenta cu mirodenii din mojar-ul propriu…e tot degeaba!
    Si ca sa parafrazez un mare deontolog in viata: „parerea mea” :)

  14. ana Răspunde

    Because…. Social Media se masoara in functie de:

    Dimensiunile comunitatii > numar de abonati prin e-mail si RSS, numar de urmaritori pe Twitter si numar de prieteni pe FaceBook, etc.
    „Reach” > Cati oameni ai „atins” prin continutul tau din Social Media
    Viralitate >Numarul de interactiuni pe care le-a generat continutul tau > nr. de: mentiuni, comentarii, like-uri, share-uri, retweet-uri, recomandari, backlink-uri,etc.
    Nivel de Implicare, consum si contributie a comunitatii > numar de comentarii, mentiuni in Social Media, etc.
    Intensitatea vizitei pe site > bounce rate, timpul total petrecut pe site per utilizator, nr. de pagini vizitate per utilizator, loialitatea vizitatorilor (vizitatori fideli vs. vizitatori noi).

    Cam acestea ar fi; nu contest ca poate am mai omis cateva…

  15. Ghici ! « Things worth mentioning
  16. offline Răspunde

    Ba da obsedati sunteti de online-ul asta….care sa se bage in seama mai mult :)) get life ! iesiti afara din casa ! laso-n fasolica de online. Ce e prea mult strica :) la caputz. hai pa ! Treziti-va !

  17. Zamfir Răspunde

    Pentru că, aşa cum se spune în popor, nu contează CE zice, ci, CINE zice. Sau … invers?!
    Eu nu mă bucur de o sută de vizite, cât mă bucur de un singur comentariu. Pentru că din el pot deduce că l-a intersat ce am spus. Dacă adaugă şi el ceva informaţie în comentariu, mă bucur cât pentru două sute de vizite! Nu numărul, ci, calitatea este puterea.

  18. chinezu Răspunde

    altceva decat multumesc nu am ce sa va mai spun :)
    deci, multumesc

  19. Gyerko Szabolcs- Laszlo Răspunde

    Eu totusi as dori sa am un trafic cat mai mare…..macar sa fie cunoscut mesajul pe care il transmit. Daca le place vor reveni, daca nu, atunci nu, dar macar sa se stie care e directia :)

  20. zoso Răspunde

    …pentru ca in 90% din cazuri sunt aceeasi oameni care urmaresc aceeasi oameni pentru ca stiu de la aceeasi oameni ca e cool sa urmaresti aceeasi oameni. de aia twitter nu ofera tractiune.

  21. Simona Răspunde

    Din cate stiu eu cu traficul se masoara influenta in social media si in functie de trafic se cumpara spatiu de reclama. Traficul conteaza destul de mult.

  22. Reclame Tv Răspunde

    @Simona are dreptate.
    Bloggerii vor trafic, fara trafic nu-si pot monetiza blogul, si asta-si doresc toti, nu?

  23. TSBogdan Răspunde

    Ca să parafrazez valul de statusuri inepte ce învăluie facebook-ul în ultimele luni am să spun un lucru care, la o privire mai atentă, nu e chiar neadevărat: În social media traficul contează mai puțin pentru că (scuzați cacofonia :D) contează prea mult!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: