Eu unul nu refuz nici un material promoțional, pentru că știu că samplerii ăia își fac doar datoria, cum ar veni, și ar vrea să ajungă și ei mai devreme acasă :D Zilele trecute, în Piața Romană, primesc un flier. Era cu ceva restaurant. Scanez meniul, rețin pe fugă ceva cu bucătărie tradițională românească (adică friptane la greu, cârnăciori, alea alea) dau să arunc, firește, bucata de hârtie la gunoi, dar chiar în fracțiunea aceea îmi cad ochii pe slogan. Unul absolut mirobolizant.
”Din bucătăria naturii”. Ăsta era sloganul. Moment al povestirii în care vă rog să îmi explicați voi mie, căci, cine știe, poate că sunt un mic tâmpițel cu aere de dășteptățel, unde dracu găsesc io în bucătăria naturii niște cărnați de porc sau niște carne tocată? Există undeva un pom unde crește saramura sau o poieniță unde sarmalele răsar precum ciupercile după o ploaie sănătoasă?
Haideți, băi, oameni buni, mai ușor cu cârnatul prin natură!
Oarecum legat de asta, anii trecuți lucram la un rebranding complet pentru un client din domeniul ăsta al cărnăriilor. Logoul a ieșit foarte mișto, declinarea identității era superbă, dar omul ne-a respins toate variantele de slogan (din care unele, făcute de mine, erau chiar interesant :D). Și le-a respins pentru că el ținea morțiș ca sloganul să fie, vă țineți bine?, ”Gustul calității”. Degeaba am încercat să îi explicăm futilitatea alegerii unui astfel de slogan care strică tot brandul proaspăt vopsit, că nu ai avut cu cine. Și așa a rămas…
Cum știu că ardeți de nerăbdare să îmi dați și voi niște exemple de sloganuri cretine, hai băgați cu încredere :D
13 thoughts on “Hai să vorbim despre sloganuri idioate”
poate creste carnatu in copaci mai nou :))
unul misto pe care l-am vazut prin ghencea, pe langa cimitire, la o firma de pompe funebre: Suntem alaturi de tine toata viata!
Pai, toate companiile astea ale romilor: Romtelecom, Rompetrol, Petrom (unde ”pet” e catea), Romgaz, a.s.o.a.s.f.
Tot asa, sloganuri pseudo-ironice de la tot felul de pompe funebre: „Vrei nu vrei, tot la noi ajungi.” , „Stim ca sunteti morti dupa noi.” si nume de firme de genul Tartar (da da, ala din infern, nu biftecul), reminiscente mafiotesti ca Big Funerare, Cor-Lion, *nu as vrea sa ma duca cineva la Drinks.SRL sau la Riana :-s* Stiu ca in Cluj am dat de firma Carpe Diem. Ca deh, doar o viata avem.
Cele de la pompe funebre sunt pe locul 1 la noi. Exemplu: “Nu vă putem oferi o viață frumoasă, dar vă putem asigura un final decent !“
nu stiu daca e permis sa pun un link, dar am facut o fotografie la o reclama din metrou. E mai veche dar m-a anervat teribil.
http://www.okey.ro/lila/reclama.html
Clasicul in viata ramane Saunier-Duval sucursala Brasov. ;)
altele:
DermaPlast- Herpesul nu este in tendinte!
Euro Mini Storage – Lampa lui Alex
Identis – Gauri
Mediapro Distribution – DM Numere Fatale
Caroli – Tine romanul in miscare
Taxofit CaMg – Spate in spate- oase tari pentru o familie puternica.
Cred ca e deajuns pentru primul episod. :)
O rectificare, confuzie de eroare, la Identis- Esti asa cum zambesti!
hai ca il trec si pasta recent de la Asociaţia Română pentru Cultură, Educaţie şi Normalitate: „România se pregăteşte să moară”.
Mi se pare corect, cum dreaq sa mobilizezi astazi studentii cu atatea mtvuri, utvuri, zuzuzuri
Dragi studenti, vine o vreme sa mai si murim cu cartea in mana! felicitari la Asociatia pentru normali….
Cheltuiesteti banii cu cap
„Dincolo de imagine e gustul. E real!”
E din vecini… http://www.fermazootehnica.ro/salamuri.html
@ iulianuss: am intrat pe linkul dat de tine.. :)) Ceva tare apetisant: „Specialitate turist cu caş”” Ai manca?
*later edi* Si „salam fermierul presat” :)) . E ca in anunturile alea de mica publicitate unde au astia topica fail in propozitie.