Hai să vedeți cum scriu eu un post plătit pe blog

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Așa ca preambul, vreau să vă spun ca unii (de pe la agenții) spun că sunt extrem de enervant. Și cam au dreptate. Pentru că mulți dintre ei mă sună și, cu un ton de ălă de parcă îmi fac favorul de pe lume, mă anunță că ”ești prins” în nu știu ce campanie, că feeul e atât și că… moment în care îi întrerup calm și le zic ”nu, merci”, ceea ce îi debusolează instant și îi aruncă în disonanță cognitivă de-a dreptul. Pentru că așa funcționez eu, în feluri pe care nu mă simt dator de nici o culoare să le explic. Dar vi le spun :)

Bun, acestea fiind zise și înainte de a scrie postarea plătită despre care vă spun în titlu, mai trebuie să fac precizarea că nu am scris și nu voi scrie niciodată ceva impus sau care nu îmi face plăcere. Never ever ever, vorba senegalezului. Și să mai spun doar că o postare normală pe acest subiect, ceea ce, evident, asta nu este, ar fi putut purta titlul

Cum mi-am dat seama că Timișoreana are dreptate

Am fost astăzi la conferința de presă de lansare a campaniei www.fotbaladevarat.ro. M-am reîntâlnit cu maestrul Cristian Țopescu, cu care am vorbit câteva minute despre un proiect pe care îl pritocesc de ceva vreme și care implică sportul școlar. Apoi au apărut în sală legendele fotbalului din vremea când fotbalul era, fără caterincă, adevărat: Lung, Cămătaru, Cârțu, Orac, Beldeanu, Nae Ungureanu, Belodedici, Bumbescu, Tudorel Stoica, Augustin, Iovan.

Chiar și eu, care la 35 de ani și la multe pățite și prin multe trecute în viață nu prea mă emoționez așa ușor, am simțit niște fiori când i-am văzut în fața mea. Dar momentul în care am înțeles că această campanie este una care face exact ceea ce trebuie, adică ne face să nu uităm de fotbalul adevărat, a fost când l-am văzut pe CezarV cât era de emoționat.

Cezar e din altă generație decât mine. Pentru mine jucătorii aceștia legendari înseamnă oamenii pe care i-am văzut ani de zile la lucru și ale căror nume o să rămână pe undeva prin sufletul meu toată viața. Dar Cezar nu a apucat să îi vadă jucând pe mulți dintre ei. Pentru Cezar mulți dintre ei au trecut deja în legendă, ca și cum nu ar mai fi niște ființe normale. A-i vedea în fața ta pe acești monștri cred că are o cu totul altă semnificație pentru Cezar decât are pentru mine.

Cred că dincolo de faptul că 11 suporteri vor avea șansa să joace împotriva celor 11  legende de mai sus, dincolo de faptul că Timișoreana își face o imagine excelentă pe campania asta (și bine face și să mai facă de astea), rămâne emoția lui Cezar. Care sintetizează, după părerea mea, întreaga campanie. Pentru că, dacă în locul lui Cezar, vedem toată generația din care face parte, înțelegem că fotbalul adevărat nu o să moară niciodată și că acești jucători vor evolua mereu în echipa sufletelor noastre.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

8 thoughts on “Hai să vedeți cum scriu eu un post plătit pe blog”

  1. Super Tare! si eu fac parte din aceeasi generatie cu cezar si e valabil si pentru mine. Am crescut cu mingea in mana si cu ochii pe televizor. Acum imi pare rau ca nu m-am inscris si eu pe fotbaladevarat.ro ca poate, poate…

  2. Pingback: leapșa de la Funcționară – chestii despre mine în primă audiție :p «

  3. Multumesc mult :) nu stiu daca ma crezi dar inca sunt emotionat dar si cel mai fericit ca am vazut ocazia de a fi la 2 pasi de adevaratele legende ale fotbalului romanesc. A fost superb !

  4. Pingback: Despre Fotbal Adevarat sau o campanie pe sufletul meu « Vlad Dulea

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)