Deja ştim cu toţi că trăim într-o lume ciudată. În care deşi unele lucruri se presupune că ar trebui să fie într-un anumit fel, firesc şi natural, evident că nu se întâmplă aşa. Spre exemplu, iată ce am păţit eu ieri cu ceva firma de contabilitate şi nu ştiu ce.
iancu.ro se numeşte dânsa, ca să zic aşa. De la care primesc un mail în care îmi spune printre altele, citez: „eşti un Nimeni”. Ceea ce, pe lângă distracţia ce m-a apucat citind păreri de astea de-mpulea, ridică orişicât un oareşce semn de întrebare despre strategia de comunicare a dânsei, adică a firmei (hai să zicem că are o asemenea strategie, aşa, de amorul artei).
Poate că cei de la iancu.ro nu dau doi bani pe bloggeri şi de aceea mi-au trimis mailul acela. Că nu dau nici măcar juma de ban pe mine, aia e mai vizibil decât chelia lui Băsescu. Dar, totuşi, dacă nu le pasă de nici o culoare, de ce şi-au pierdut câteva secunde din viaţa lor preţioasă şi plenar trăită ca să îmi trimită mie mailul cu frustrările incluse precum TVA?
În fine. După cum spuneam. Trăim într-o lume ciudată. În care, zău, cum aş putea eu să apelez la serviciile unei astfel de companii după o faza de asta, indiferent de cât de, ştiu, ciudat sunt şi eu?
16 thoughts on “Unele firme nu dau doi bani pe bloggeri”
as fi totusi curios de contextul in care a fost plasat acel `esti un nimeni`, mi se pare un pic deplasat, ar trebui sa existe si o explicatie…
multumesc :)
@ Stefan Murgeanu
daca tu crezi ca un context justifica o asemenea reactie umorala…
habar nu am cine sunt cei de la firma aia, nu am avut niciodata treaba cu ei
din cate am inteles m-au vazut in emisiunea de la antena 3 de la congresul psd, de unde au tras concluzia ca sunt un nimeni
contextul pe care il asteptai tu probabil era ca i-am injurat candva sau ca avem ceva de impartit
nope
Din pacate inca cam asta e imaginea pe care o au sau si-o fac singuri contabilii in piata. ca antreprenor intr-un grup de firme care fac printre altele si contabilitate stiu asta. Uite de asta ma chinui sa tin un blog, sa vorbesc la evenimente despre adevaratul rol al contabilului si altele de genul. Cu toate ca banuiesc impresia ta despre contabili, mi-ar fi de folos un feed-back la ce am facut pana acum peblog si twitter.
P.S. Nu vreau sa ma dezic de ei dar adevarul e ca nu sunt contabil eu insumi. Sunt auditor. Dar probabil pt multi diferenta e destul de mica. Asa ca imi asum apartenenta la tagma :)
mersi.
@Vlad
nu ma intelege gresit, nu am absolut nimic cu contabilii
presupun ca intamplator s-a nimerit ca firma asta imberba sa fie de ceva contabilitate
si oricum nu are legatura cu domeniul, cu profesia
ci cu capul omului care se ocupa de chestiuni de astea totalmente non-contabile :))
Daca as fi in locul tau, as apela la serviciile lor. Pe cuvint! „Auziti, avind in vedere ca-s nimeni, as vrea sa nu mai platesc nici un impozit. Si nu va platesc nici pe voi.” Pai..?
da’ tu cine te crezi? :))
@Cos
:))))))))))))) lovit cu pucul mai esti si tu :)))))))))))))
@writeman
nimeni, bai, tu nu auzi??? nu stiu ce mai cauti tu pe acilea pe la mine :)))))))))
Eram convins ca nu ai nimic cu contabilii. Dar ca unul care lucreaza mult cu ei, uneori am eu ceva cu ei :). Sper sa pot schimba ceva macar pe ici pe colo.
@Chinezu
domle, ma refeream la faptul ca si Andrei Rosca de exemplu are un articol in care spune `Ideea ta valoreaza zero`, dar plasata in context, aceasta afirmatie are o explicatie chiar OK ;)
etichetarile simpliste si radicale sunt la moda in spatiul virtual. aici, una-doua, devii imbecil, nimeni, cretin sau doar troll :)
oare scopul lor nu o fi fost sa ii mentionezi pe blog, si asa ‘nimeni cum esti’ sa aiba si ei ceva vizitatori pe site?
Vorba unui mare om din online – Cristea (Cristealizari) – citez: „Traim intr-o lume de nebuni. Noi suntem exceptia!”
esti un nimen idar ti-a trimis tie email, ori sunt cretini ori au glume proaste in program
Ti-au trimis emailul respectiv tocmai ca sa intre lumea pe site-ul lor si sa vada cine sunt. E o tactica de comunicare care a functionat in cazul tau.
Free publiity :-)
Eh, e doar o strategie de marketing bişniţar. Pe stradă se zice: Coae, nu vezi că ejti prost? Dă 100 de lei să te înveţe nenea cum e treaba.
Pai daca te laudau, le mai trageai un link? Uite-asa, le-ai mai facut ceva trafic! Din partea lor, punct ochit, punct lovit! Desi… de la o firma cu staif, zau ca nu se facea!