Blogurile sunt anticorpii naturali ai democratiei

Titlul este un scurt, dar elocvent, citat din cartea „Cum sa devii un Nimeni” – editura Humanitas, 2009, scrisa de Iulian Comanescu, in care cel care de felul lui e, de fapt, blogger, nu scriitor (sic! cum apare prin carti :)) face o scurta incursiune in lumea brandurilor romanesti de media, din perspectiva istorica, cu studii de caz si cu scurte insertii teoretice.

Cum stiu ca vor fi unii care vor sari sa dea cu bolovanul, precizez acum si aici ca da, asa este, Iulian este unul din prietenii mei blogosferici. Si nu numai. Acestea fiind spuse, inapoi la carte.

Dincolo de insideurile din presa traditionala, autorul fiind palmas pe plantatia media romanesca de la inceputul anilor ’90, pe zona de new media Iulian face niste remarci interesante. Spre exemplu „in ciuda exceselor, carentelor, prostiei, obscenitatii, potentialului de rasism si a celorlalte probleme pe care le are, new media este o foarta considerabila si un principiu regulator al societatii, intr-o epoca in care media clasica a ramas oarecum fara tel – si nu numai in Romania – , din cauza opulentei care suprima grijile pentru interesul public si viitorul natiei ale cititorului/telespectatorului amator doar de entertainment”.

Recomand cartea tuturor celor interesati de fenomenul brandigului (aplicat) la noi la romani, fiind foarte utila pentru cei neinitiati in domeniu. Pentru cei care stiu cu ce se mananca treaba asta este o readucere aminte a unor cazuri (aproape) uitate in nebunia in care traim acuma sau o (re)fixare a unor cunostinte. Ceea ce, zau, nu e putin lucru…

Foto: De la lansarea de asta vara, copyright chinezu.eu :D

comanescu-33

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Blogurile sunt anticorpii naturali ai democratiei”

  1. Pingback: Are si Iulian Comanescu dilemele lui… « Republica Culturală Chineză

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.