Mai usor cu new media la posturile publice

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Interesanta comunicarea facuta de Comisia Europeana: Investitiile in new-media facute de posturile publice vor trebui supuse unor evaluari prealabile, astfel incat sa fie asigurat un echilibru sanatos intre competitorii publici si privati din piata media.

Asta pentru ca serviciile publice de radiodifuziune din Europa percep anual peste 22 de miliarde de euro din taxele de licenta sau ca ajutor guvernamental direct, situandu-se astfel pe locul trei in randul beneficiarilor de ajutoare de stat, dupa agricultura si companiile din sectorul transporturilor, conform datelor executivului european.

Sursa: Euractiv

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Mai usor cu new media la posturile publice”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)