Mai usor cu new media la posturile publice

Interesanta comunicarea facuta de Comisia Europeana: Investitiile in new-media facute de posturile publice vor trebui supuse unor evaluari prealabile, astfel incat sa fie asigurat un echilibru sanatos intre competitorii publici si privati din piata media.

Asta pentru ca serviciile publice de radiodifuziune din Europa percep anual peste 22 de miliarde de euro din taxele de licenta sau ca ajutor guvernamental direct, situandu-se astfel pe locul trei in randul beneficiarilor de ajutoare de stat, dupa agricultura si companiile din sectorul transporturilor, conform datelor executivului european.

Sursa: Euractiv

0 comentarii la “Mai usor cu new media la posturile publice

  1. Nadia Dincovici Răspunde

    Niciun deranj pe partea asta. Nu stiu daca/ce fonduri au luat si nici nu tin sa stiu, cert e ca nr. celor care le utilizeaza in frumoasa noastra tara (media publice plus private la un loc) e undeva sub 5.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *