Nepăsarea TVR naşte noi extensii

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

16.02.2008

Sunt chiar enervanţi ăştia din TVR. Bine, asta nu e o noutate. Doar că de fiecare dată te enervezi, iar şi iar, când îi vezi ce isprăvi fac.

Par exemplu, mă uit, când prind, la “Replay” de la TVR 2, undeva pe la 19.30. Foarte faină idee să îţi foloseşte arhiva pe care o ai ca televiziune publică pentru a difuza înregistrări ale unor meciuri clasice ale echipei naţionale sau ale echipelor de club, profiluri de cluburi sau de jucători, etc. Numai că mie mi se pare că cei de la TVR au abordat această emisiune pe principiul “hai să dăm şi noi ceva în intervalul ăsta că şi aşa nu se uită nimeni la noi”.

Cum altfel aţi putea explica fenomenul prin care de 3 emisiuni la rând, când apare pe ecran adresa de mail a emisiuni, scrie magistral replay@tvr.to. De 3 emisiuni, fraţilor! “to” de la tolomaci, tonţi. Adică ăştia bagă caseta şi dupa aia se duc să bea o bere sau să tragă o ţigare.

La urma urmei, nici nu mă mai miră. Acesta este stilul TVR: când zici că au făcut o chestie mişto, hop şi mizeria care îţi taie toată pofta.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Nepăsarea TVR naşte noi extensii”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)