Dacă vrei să știi cât costă o prezență decentă a unui brand în social media, hai la cursul nostru. Dar vezi că early-birdul zboară repede, să știi :D

Prefaţă la Foiletontu chinez

Mă apuc de scris. Şi nu pentru că simt în adâncul pieptului cum se zbate un mic Dostoievschi, luat la băşcălie de un Traian Ungureanu şi susţinut la galerie de un Beigbeder. Nu. Mă apuc de scris pentru cel mai simplu şi mai de bun gust motiv din lume: pentru că aşa vreau eu. Pentru că cele 10, 15, 20 de minute (dar nu mai mult) pe zi pe care o să le cheltuiesc (da, ăsta e termenul) pe Foiletontu chinez (cum extrem de prost inspirat) am intitulat viitoarea mea scriere, cele câteva minute pe zi, deci, înseamnă că nu le-am băut, fumat, stat ca prostu, capsat, înţepat cu brişca, adăugat la favorites sau aruncat la recycle bin. O să iasă ceva mişto? Habar nu am. Şi nici măcar nu are vreo legătură. Mă apuc de scris şi punct. Cât o să mă ţină? Exact până nu o să mai am chef. Pentru că dacă sursa scriiturii (cheful) s-a buşit, scriitura însăşi nu mai e decât o buşeală (mizerabilă exprimare, da, asta e, aşa mi-a venit).

Vă rog, pe voi, cei câţiva care îmi citiţi blogul, ignoraţi postările din categoria Foiletontu chinez. Le pun pe blog pentru că am şi io vanitatea mea prostească. Cum ar veni, cred în valoarificarea operei prin consum şi alte prostii de astea. Numai că nici operă dar nici consum nu se întâmplă aici. Ci doar o mică ştrengărie. Prin care io mă fac că scriu şi voi vă faceţi că mă ignoraţi.

Despre ce o să scriu? Pot să răspund zilele următoare? Că nu vreau să zic că habar nu am. Mai bine vă aburesc cu ceva de genul “am în minte ceva”, “ideea mi-e conturată clar”, “nu pot să vă dezvălui subiectul”. La urma urmei, oricum nu vă interesează. Pentru că aţi ascultat de ce v-am spus mai sus şi nu citiţi postările de la Foiletontu chinez.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.