UniCredit Bank și McCann București lansează campania de imagine „UniCredit îți face viața mai ușoară”, prin care UniCredit Bank își reafirmă hotărârea de a fi un partener de încredere pentru clienții săi şi promite că prin tot ceea ce va face va încerca să le facă acestora viața şi interacţiunea cu banca mai ușoare.
Ideea campaniei pornește de la un adevăr al UniCredit Bank – faptul că această bancă se străduieşte în fiecare zi să înțeleagă provocările, dorințele şi idealurile clienţilor săi. De aceea, banca le vine în întâmpinare cu o abordare unică, orientată spre înțelegerea lor, cu procese mult simplificate și cu produse şi servicii financiare adecvate care îi ajută să îşi transforme dorințele în realitate, mai ușor ca niciodată.
Direcția strategică și creativă a campaniei reia ideea de poziționare a brandului UniCredit care îşi asumă angajamentul de a fi alături de clienții săi în orice moment. Sloganul campaniei, “În viață uneori e ușor, alteori e greu. Suntem aici oricând”, reconfirmă această promisiune.
Campania de imagine „UniCredit îți face viața mai ușoară” este semnată de către McCann București și se derulează în perioada 12 martie – 12 aprilie 2016, fiind declinată pe TV printr-un spot dedicat. Acesta imaginează instanțe din viața unui client UniCredit, care priveşte cu suspiciune modul uşor în care obţine sau i se întamplă lucrurile, când de fapt acest “ușor” ar trebui să fie o normalitate. În acelaşi timp, spotul lansează şi noul Sound Identity UniCredit – muzica originală special concepută pentru a deveni o semnatură audio a brandului începând cu 2016.
https://www.youtube.com/watch?v=7L5-ZFF7hTY
P. S. Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producție MULTIMEDIA EST sub coordonarea lui Dragoş Potop, în regia lui Radu Muntean.