10.12.2016

Îmi place modul în care Coca-Cola pune probleme în 2.0. Exemplu: #ShareAKiss pe Periscope

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Cei mai atenți dintre voi, știți deja că brandul Coca-Cola are un palmares corespunzător de acvitare a twitterului în România. Și că, de fiecare dată când Coca-Cola a făcut o astfel de activare, twitterul a înregistrat la noi un spike masiv. Cumva, dacă twitterul la noi este ce este, apoi acest brand are o mare ”vină” că s-a întâmplat așa. Ceea ce salut cu entuziasmul inclus :D

Când am fost în weekend la excepționala întâmplare Social Media Summer Camp, organizată de simpaticii de la Revista Biz (serios, particip la multe isprăvi de gen, dar adunătură mai faină ca în tabere astea nu prea găsești!), Coca-Cola a reușit o activare foarte faină a Periscope, jucăria twitter pentru live streaming. Adică o altă spargere de ritm, cum ar veni, prin care Coca-Cola forțează un pic limitele 2.0 de pe la noi. Ceea ce salut cu entuziasmul inclus :D

L-am întrebat pe Andrei Ungureanu, jupânul cu care am povestit despre încăpățânarea Coca-Cola de a presta corespunzător în social media, ”de ce Coca-Cola a facut un live stream Periscope la BIZ SMS CAMP”? Ca un exemplu concret al acestei încăpățânări de a deschide fronturi în 2.0. Iată ce mi-a răspuns. 

Cumva, evolutia social media a trecut in multiple faze: initial era vorba de forumuri si comunicare bazata pe text, apoi – cel mai probabil odata cu Facebook, ne-am orientat catre continut vizual (si meme-uri!) si fotografic via Instagram. Acum devine din ce in ce mai raspanditul continutul video, debuteaza live video-ul la scala larga… Pe viitor ne putem astepta la 360 video, continut nativ pentru headseturi de virtual reality si apoi… probabil lucruri pe care inca nu le putem anticipa. Dar suntem cu ochii pe ele.

Companiile inovatoare au un rol dual, fiind in acelasti timp advertiseri… dar si publisheri.
vlogging-ul devine din ce in ce mai important iar live streaming-ul este un topic foarte discutat acum. Pentru Coca-Cola, este o ocazie sa intram in contact cu fanii nostri. Putem sa le aratam, in exclusivitate si in timp creal, ce facem noi si sa le oferim ocazia sa fie o parte din campania noastra. Iar totul este in format video, prin intermediul unui smartphone, ceea ce e destul de tare. Complexitatea continutului creste, dar bariera de intrare scade. Traim in vremuri interesante.

Apropo de asta, pe 6 iulie a fost Ziua Internationala a Sarutului – dar noi vom sarbatori saptamana sarutului in cadrul campaniei #ShareAKiss! Avem o serie de probe pentru fanii nostri legate de… ai ghicit, de sarut. Primul pas este sa isi faca un cont Periscope (il pot integistra cu contul de Twitter), sa urmareasca @CocaColaRomania si… sa porneasca un live stream! Daca fac asta, noi ii asteptam cu o serie de probe #ShareAKiss si ocazia sa apara intr-un clip Coca-Cola :) La BIZ SMS Camp am avut un preview, continuam!

Mie îmi place foarte tare modul ăsta de a pune problema. Căci este un exemplu, după mintea mea atâta câtă este, de prezență acută – pardon my French :D –  a unui brand în minunata, dar atât de complicata, lume 2.0. Ceea ce salut cu entuziasmul inclus :D

Vă dau mai jos info oficial despre campania #ShareAKiss, prilejuită de Ziua Internațională a Sărutului, care durează la Coca-Cola mult mai mult, așa cum se cuvine :)) Și un foarte simpatic infografic.

Vara asta, Coca-Cola își surprinde fanii cu experiențe de neuitat, într-o nouă campanie inedită, despre fericire și prietenie. Sticle personalizate cu nume și apelative cool, o hartă digitală cu cele mai bune locuri pentru a fura un sărut, stream-uri video live și definiții neașteptate ale sărutului – așa arată cea mai nouă campanie Coca-Cola. 

Începând de săptămâna asta, care debutează cu Ziua Internațională a Sărutului, consumatorii sunt așteptați pe platforma „Kissing Spots” unde pot interacționa cu harta digitală Coca-Cola, în care vor descoperi cele mai bune locuri de furat sau de oferit săruturi.

Pe toată durata campaniei vor fi amenajate, în zonele centrale, parcuri și cinematografe, mai multe locuri în care te poți bucura de un sărut răcoritor alături de persoana iubită sau de cei dragi. Platforma va fi disponibilă începând cu această săptămână, iar cei ce doresc să contribuie la construirea hărții Coca-Cola cu locuri de sărutat din România o pot face în câțiva pași simpli: accesează platforma online www.kissingspots.ro, aleg locul preferat și îl arată tuturor.

De asemenea, accesând Periscope – una dintre cele mai noi aplicații Twitter, consumatorii pot trimite în timp real, prin livestream, săruturi virtuale celor dragi, dar pot răspunde și probelor #ShareaKiss, din partea contului @CocaColaRomania, doar cu ajutorul telefonului mobil.

Totodată, pentru că anul acesta este unul aniversar, în care se împlinesc 100 de ani de la crearea primului design de sticlă Contur, Coca-Cola a făcut o selecție a celor mai simpatice ipostaze ale sărutului, iar cu ajutorul prietenilor și partenerilor Coca-Cola, a pus bazele unui infografic special, dedicat sărutului.

„Unii ar spune că sărutul este distanţa cea mai scurtă între doi oameni” sau că „poate deveni scânteia unei iubiri spontane” – dar dacă vrei să vezi ce alte forme mai poate lua sărutul, te invităm să accesezi micul atlas al acestui gest unic și personal, by Coca-Cola.

Infografic Share a Kiss

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Am pentru voi 10 bilete pentru întreaga familie la expoziţia interactivă cu produse LEGO®

Se anunță weekenduri cu jocuri la Mall Promenada. Nu le ratați!

2 comentarii

  1. luni, 13 iulie 2015, 17:50

    Coca Cola… Buna treaba ar fi daca s-ar limita numai la evenimente si n-ar mai produce otrava aia cu zero sau ceva mai mult zahăr în conţinut…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. joi, 16 iulie 2015, 10:46

    Coca Cola sa faca produsele mai de calitate si cu mai putine chimicale. Sunt bazati la partea de marketing.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *