Am o invitație pentru cele trei zile de GPeC Summit 2017 și nu mi-e frică să v-o dau!

Later edit: După îndelungi consultări cu mine însumi (cel mai bun prieten, desigur :D), am decis: câștigătorul este… Tony. Felicitări câștigătorului și mulțumiri maxime tuturor participanților!


A vă spune de ce este groaznic de important (pardon my French :D), dacă aveți cât de cât treabă cu ecommerce, să fiți prezenți la GPeC SUMMIT 2017 (16-18 mai) nu intră în atribuțiunile acestor rânduri, ca să zic așa. Nu de alta, dar ar fi de prisos să vă spun așa ceva, aproape că v-aș jigni pe cei care le aveți cu chestiunea în cauză :D Așa că intru direct în chestiune. Adică să vă dau o invitație care vă asigura accesul pe parcursul celor trei zile ale summitului.

Ca să vă pot da invitația, trebuie să îmi răspundeți în comentarii la întrebarea crucială:

[Tweet „Care este magazinul online pe care îl preferați și de ce?”]

Desigur, aș aprecia o detaliere a răspunsului, căci simt intens că o să ne ajute pe toți părerile voastre. În plus, partea cu detalierea o să mă ajute să aleg câștigătoarea sau câștigătorul invitației (iar o să îmi fie foarte greu să aleg, așa cum mi se întâmplă de fiecare dată când decid să jurizez la modul subiectiv, cum șade bine unui blogger… Aștept comentariile voastre până pe 10 mai.

Așa, ca să fie, totuși, lucrurile spuse cum trebuie, vă lovesc cu un scurt reminder despre cine o să vorbească la GPeC Summit. Găsiți toți speakerii pe site, eu doar vreau să vă spun despre key note speakers, pentru simplul motiv că nu ar merita să îi ratați, ca să zic așa.

Later edit: Din păcate, Rob nu mai poate ajunge în România, dar Jon Wolske (de 9 ani, Culture Evangelist Zappos) va împărtăși cu audiența GPeC, prin skype, aceleași insight-uri valoroase despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi în așa fel încât să se îndrăgostească de brand-ul tău, să devină loiali și chiar ambasadori ai brand-ului prin “word of mouth marketing”.

De asemenea, Jon va vorbi despre cultura organizațională Zappos și despre crezurile companiei care a devenit un adevărat simbol de customer-care în peisajul e-commerce internațional.

Directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos vine în România

Rob Siefker s-a alăturat echipei Zappos în ianuarie 2004 fiind, în prezent, directorul echipei de Customer Loyalty a retailerului online de fashion, echipă care numără peste 500 de angajați. Principala lui preocupare este de a asigura experiențe unice clienților Zappos, Rob fiind un adevărat ambasador al crezului Delivering Happiness – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul Zappos.

Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel global, compania fiind achiziționată în iulie 2009 de gigantul Amazon pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.

Zappos va fi prezent pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT prin Rob Siefker – persoana cea mai potrivită de a împărtăși secretele Zappos despre cum să creezi experiențe memorabile clienților tăi. Rob va susține un keynote de 1 oră de pe scena GPeC SUMMIT, în data de 16 Mai 2017: Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing.

Pe lângă Rob Siefker (Zappos), pe scena GPeC SUMMIT va urca și Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes.

Tomi este autorul a nu mai puțin de 12 cărți – toate best-seller și deținătorul recordului absolut în industria telecom pentru cea mai rapid vândută carte din istorie. Părerile și analizele lui despre tot ce ține de Mobile au fost publicate în peste 500 de articole ale prestigioaselor Wall Street Journal, Business Week, The Economist și Financial Times. Tomi a făcut parte din top management-ul Nokia, iar în prezent este unul dintre cei mai cunoscuți consultanți din industria telecom la nivel internațional. Pe 16 Mai 2017 Tomi va susține un keynote special despre ultimele tendințe în Mobile Commerce: The Rapidly Changing Nature of Mobile Commerce: When Mobile Money Meets Augmented Reality.

Deloc în ultimul rând, cel de al treilea speaker internațional dezvăluit de organizatorii GPeC este Karl Gilis – care revine în România la cererea audienței după succesul prezentării de la ediția GPeC SUMMIT de anul trecut. Pe 16 Mai, Karl Gilis va susține keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” – exemple concrete și sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce și cât de important este așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

11 comentarii la “Am o invitație pentru cele trei zile de GPeC Summit 2017 și nu mi-e frică să v-o dau!

  1. Ghitu Ilie-Alin Răspunde

    Emag este clar magazinul online pe care il prefer pentru ca gasesc cam tot ce ma intereseaza, pentru ca preturile sunt ok, pentru ca nu am avut probleme cu ei, de fiecare data au fost operativi. Cumpar cam orice nimic de acolo, acum ca au livrare gratuita prin posta.

  2. Narcis Dragastan Răspunde

    http://www.asos.com/ mi se pare cel mai tare magazin online, mai ales in zona de fashion. Poti alege usor produsele, categoriile fiind foarte intuitive, filtrarile extrem de bine facute, un cos de cumparaturi care te „pacaleste” sa ii mai adaugi produse, livrare rapida, o pagina de produs corect construita – cu toate detaliile despre produs, costuri, marimi si produse asociate, galerie de foto si VIDEO la produse, etc.
    O analiza scurta facuta atat din punct de vedere al dezvoltatorului, cat si al cumparatorului.
    Spor!

  3. Diana Răspunde

    Vegis.ro. Pentru că interesele mele se învârt în jurul nutriției, a alimentelor și produselor de îngrijire bio, dar și a social mediei, consideri că cei de la Vegis știu cum să se mențină pe piața de eCommerce din România. Chiar dacă nu au cele mai mici prețuri, știu să atragă prin promoții, concursuri, newslettere atractive și premii pe măsură + colaborări cu bloggeri. Pe scurt, nu omit nicio pistă și sunt prezenți și-n micro-comunitățile online. Unde mai pui că livrează comenzile de pe o zi pe alta deseori (chair dacă au sediu în Brașov), iar online nu doar că sunt prezenți prin postări și mesaje, dar apleacă urechea și la consumatori.

    • Florin Răspunde

      eMag pentru ca transmit INCREDERE atat clientilor cat si furnizorilor.

  4. Tony Răspunde

    Imi place eMag

    Motivul nr 1: Comand usor, de oriunde, in siguranta

    Motivul nr 2: Le mai pot si returna daca nu erau ce ma asteptam. Vs alte magazine unde e sub semnul intrebarii aceasta actiune

    Motivul nr 3: Mereu inoveaza si se adapteaza foarte mult dupa Amazon, iar Amz fiind pe locul 1 mondial, inseamna ca vom avea lucruri faine in curand, cum ar fi livrarea shaormei cu drona, un fel Droner Keban

    Motivul nr 4: Am o varietate uriasa de produse de unde pot alege, chiar si cu un click de pe telefon am rezolvat in 2 minute totu’, dintr-un singur loc. Frumos no?

  5. Ioana Răspunde

    Emag pentru că găsești ușor un produs la ei pe site, poți comanda la fel de ușor și au fost prompți mereu.

  6. nicolae Răspunde

    booking.com – cel mai mult imi place posibilitatea de a rezerva si anula (cu maxim x zile inainte) fara sa fii taxat. Asta inseamna sa rezervi o camera fara stres, stii ca esti acoperit cu cazarea si sa cauti si altceva, in liniste, daca vrei. Apoi, partea de usability este incredibila – sunt afisate permanent (in toti pasii de cumparare), in locuri foarte vizibile, mesaje precum No prepayment needed (you’ll pay at the property) sau Free cancellation before … Aceste mesaje iti dau o siguranta foarte mare. Partea de note si review-uri este bestiala (factor extrem de important), galeria foto este super generoasa. Mai nou, au un mega program de fidelitate – Genius! Nu mai spun de oferta extrem de larga, de faptul ca iti ofera, dupa rezervare, ghidul gratuit al orasului. Nu stiu ce slogan are booking, dar eu as spune „the place to be” :)

  7. Paul Răspunde

    Eu sunt fotograf și urmăresc mai bine magazinele foto, decât retaileri ca emag sau cel. Am cumpărat de 4 magazine diferite până acum. F64 este cel mai mare, desigur, iar calitatea serviciilor lor + reputația ridică mult prețurile. Preferatul meu este ishoot, pentru că băieții de acolo sunt foarte ok, iar prețurile de cele mai multe ori realiste (excludem perioadele cu oferte, gen Crăciun). Nu au o gamă foarte variată de produse foto, sunt axați pe branduri de obiective ca Yongnuo și pe accesorii foto, însă mereu am găsit acolo ce am căutat la preț mai mic decât la / asemănător concurenței, iar asta m-a satisfăcut.

  8. Cristina D Răspunde

    amazon.
    Pentru ca un produs care are mai multe culori, se regasesc in aceeasi pagina toate variantele de culoare + pentru fiecare culoare in parte, exista mai multe poze din diferite unghiuri.
    => nu trebuie sa scrollez, sa intru pe mai multe pagini si sa ma intorc, nu pierd timpul cautand prin mai multe pagini
    Pe siteurile .ro gasim des situatia in care acelasi produs e incarcat de mai multe ori, separat pentru fiecare culoare. Presupun ca e un efort la capitolul introducere de date insa cred ca merita ceva timp in plus pentru a face experienta userului mai usoara pe site

  9. Cristina D Răspunde

    cine a castigat biletul la Gpec? :)

    • Cristina D Răspunde

      am vazut si raspunsul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: