LEGO – povestea lui Ole sau cum să strângi din dinți și să mergi mai departe…

LEGO este – că nu știu cum să o zic mai direct – compania care oferă jucării pentru copii de la 3 la 99 de ani :)) Serios, să nu îmi spuneți că, indiferent de ce vârstă aveți, nu vă vine să vă jucați cu piesele alea, că nu vă cred! Părinți, de câte ori vi s-a întâmplat să ziceți celui mic ”ia hai să strângem piesele astea” și apoi să vă prindă joaca și să vă apucați de construit? :)


Cu LEGO nu aveți cum să dați greș când vine vorba despre cadouri, așa că ia uitați-vă peste oferta asta :)


Acum LEGO înseamnă o corporaţie cu o cifră de afaceri de 3, 5 miliarde de dolari pe an şi cu un profit de peste 600 milioane de dolari (rezultate financiare pe 2011). Dar uitaţi-vă la film şi vedeţi cât de mult a durat până să ajungă aici şi câte au fost momentele în care ceea ce atunci era doar o idee de companie ar fi putut să fie sfârşitul acestei idei.

povestea-legoPovestea LEGO este una impresionantă. Uitaţi-vă la filmul de mai jos și vedeți cum Ole Christiansen, fondatorul companiei, cum a trebuit să strângă din dinţi şi să ridice fruntea după falimentul primei sale companii, după moartea soţiei, în timpul celui de-al doilea război mondial, în clipele în care totul părea că nu merge, după incendiul care a distrus în totalitate fabrica ce începea să funcţioneze, după toate provocările pe care viaţa are obiceiul să le arunce oricui în spate. A trecut de toate şi de acolo a pornit ceea ce acum a devenit un mega-brand şi o mega-afacere.

Ce s-ar fi întâmplat dacă Ole ar fi spus, de fiecare dată, „e prea greu, nu o să reuşesc, nu o să meargă” şi ar fi renunţat? Nu o să ştim asta niciodată. Dar ce ştim că s-a întâmplat a fost că Ole nu a renunţat, a mers cu teribilă încăpăţânare înainte şi ştim că rezultatul este unul peste tot ce a visat. Aşa este şi în ceea ce facem noi. Dacă renunţăm, nu vom şti niciodată cum ar fi fost dacă nu am fi renunţat. Dar dacă ne încăpăţânăm să mergem înainte, atunci ştim sigur pe ce drum suntem şi cu ce rezultate :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: