Vola.ro a raportat afaceri în creștere pentru anul 2015, ajungând la o cifră de afaceri totală de 63,25 milioane de euro pentru activitatea companiei în cele patru țări în care operează: România, Polonia, Ucraina și Vietnam.
Doar în România, Vola.ro a vândut anul trecut bilete de avion, vacanțe, city break-uri și alte servicii turistice care au însumat 42,47 milioane euro (echivalentul a 188,8 milioane lei), aceasta reprezentând o creștere de peste 54% față de anul 2014, când platforma online înregistra o cifră de afaceri de 27,51 milioane euro (122,3 milioane lei). Astfel, Vola.ro a încheiat cel mai bun an de până acum și își păstrează poziția de lider în rezervări turistice online în România.
În 2015, volumul vânzărilor de bilete de avion pe platforma Vola.ro a crescut cu aproximativ 70% față de anul 2014, în timp ce numărul city break-urilor rezervate de români a crescut cu 40%, iar segmentul vacanțelor de tip tour-operator a înregistrat un avans de 150% față de anul precedent.
Estimare: Creștere de până la 40% în 2016
Pentru 2016, Vola estimează o creștere de 30-40% pentru platforma din România, ajungând astfel la o cifră de afaceri de 55-60 milioane euro, iar la nivel de grup estimarea pentru 2016 este de peste 85 milioane euro.
Principala pârghie de creștere va rămâne vânzarea biletelor de avion, la care se va adăuga și cea a pachetelor de tip city break și tour-operator. În acest scop, de la începutul acestui an, Vola.ro a integrat oferte de la principalii tour-operatori de pe piață, devenind revânzător pentru pachete de tipul vacanțelor charter în Grecia, Spania sau Turcia.
„Estimăm că segmentul vacanțelor de tip tour-operator va crește și mai mult în 2016, iar scopul nostru este să replicăm modelul pe care l-am folosit și pentru bilete de avion, adică să oferim clienților noștri posibilitatea să găsească și să compare toate ofertele de vacanțe de pe piață, într-un singur loc”, a declarat Manuela Melinescu, marketing manager Vola.ro.