Mi s-a părut interesantă această ofertă de job, lansată de Floria:
Candidatul ideal:
– Experienta in marketing minim 2 ani
– Abilitati de comunicare, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
– Buna organizare, precizie, flexibilitate, nivel ridicat de atentie si concentrare
– Orientare catre rezultate: eficienta, rezolvarea situatiilor si depasirea obstacolelor
– Initiativa, creativitate si dinamism, atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor
– Abilitati de comunicare, creativitate si initiativa proprie
– Dorinta permanenta de autodepasire si de a ramâne conectat la noutatile din domeniul marketingului
– Abilitatea de a lucra atât individual cât si în echipa
– Capacitate foarte buna de analiza, concentrare pe cifre si pe masurarea succesului campaniilor sau a actiunilor initiate
– Capacitate de a elabora si implementa strategii
– Implicare activa in campaniile de marketing si PR
– Capacitate de analiza si de studiu comportamental;
– Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze.
Cerinte:
– Prospectarea pietei si atragerea de noi clienti
– Promovarea si conceperea de planuri si strategii de marketing pentru florariile fizice
– Participarea la conceperea mesajelor si realizarea materialelor de promovare
– Crearea si organizarea de evenimente/campanii care sa aduca clienti
– Redactarea si postarea a materialelor publicitare
– Monitorizarea si analiza pietei si a competitiei
– Sa supravegheze si sa analizeze preferintele clientilor;
– Sa coopereze cu agentii de publicitate si agentii de analize de marketing, folosind serviciile acestora
Beneficii:
– Pachet salarial motivant
– Venituri corelate cu realizarile;
– Conditii de lucru placute, colectiv tanar si dinamic