Primesc la sediul Kooperativa 2.0 (unde am eu biroul de blogger :D) pachetul cu chestiunile de mai jos. Care, presupun că sunteți de acord cu mine, erau cam bulversante tocmai prin diversitate :D
Și apoi citesc despre ce este vorba. Drept pentru care vă raportez după cum urmează:
Republika preia contul Lagardère Travel Retail, care administrează magazinele news & convenience Inmedio și Relay și brandurile food service 1 Minute, Le Cafe Inmedio, So! Coffee, Voyage Cafe și Furore!. Serviciile oferite în cadrul parteneriatului includ strategie și consultanță în comunicare, creație și dezvoltare de campanii online & offline, implementare in-store, dar și comunicare digitală și social media.
Începutul unei prietenii frumoase: “Amintiri din Copilărie”
Campania de comunicare include o componentă promoțională importantă, meniul “Amintiri din copilărie” pentru două persoane la preț special – cel mai gustos prilej de a depăna amintiri din vacanțele de vară. În plus, meniul campaniei vine de fiecare dată și cu un cadou dulce garantat, iar la 3 meniuri cumpărate clienții fideli pot câștiga, în cadrul unei tombole, jocuri Monopoly și Jenga oferite de partenerul Hasbro România.
Cine le va povesti clienților despre marile premii? Chiar mascota Monopoly – celebrul mogul cu mustață și joben, care îi vizitează luna aceasta în persoană… și costum.
Și pentru că 1 Minute și-a propus să readucă joaca în programul zilnic al clienților, pe durata pauzei de masă ei se pot distra cu jocurile de la “Colțul copilăriei”: Hungry Hungry Hippos, Jenga, Monopoly 80 și Monopoly Empire – oferite de asemenea de partenerul campaniei, Hasbro România.
Campania „Amintiri din copilărie” este integrată de agenția Republika pe principalele canale de comunicare ale brandului 1 Minute: in-store, digital și PR. Activările tematice se extind și pe Facebook, unde utilizatorii sunt provocați la joacă și schimb de amintiri frumoase.
„Tematica acestei campanii a pornit de la dorința de a oferi clienților noștri posibilitatea de a călători în timp, într-o perioadă în care lucrurile erau mai simple, mai gustoase, mai lipsite de griji și responsabilități – perioada copilăriei. Dacă atunci când suntem copii nu ne dorim decât să creștem mari, când ajungem la maturitate ne confruntăm cu nostalgia acelor zile, astfel încât ne-am propus să recreăm acel univers pentru ei. Prin această campanie vrem să oferim clienților noștri o bine-meritată pauză de la task-uri, de la deadline-uri, și în schimb să îi invităm la joacă.” a declarat Petruța Ioniță, Head of Marketing&Store Planning.
„Colaborarea cu Lagardère Travel Retail ne permite să ne exercităm creativitatea în cadrul unei strategii de comunicare multichannel într-un domeniu foarte dinamic dar în același timp și ofertant ca oportunități de comunicare. Campania „Amintiri din copilărie” este un prim exemplu în acest sens și face parte dintr-o planificare strategică mai amplă dezvoltată alături de noul nostru partener”, a declarat Justin Kadima, Managing Partner Republika.
Republika gestionează comunicarea brandurilor Lagardère Travel Retail în România si semnează campaniile creative pe care compania le implementează în mediile online și offline.