Emoțiile în social media sau de ce prazul primește Like and Share

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Ce vedeți în titlu este numele prezentări mele de pe 2 iunie, când mă deplasez la Craiova la „Taifasuri Rânduite Artistic Despre Emoţii Manifestate” (TRADEM), eveniment care mi-a sunat foarte simpatic de când l-am auzit :)) Organizator este Casa de Cultură ”Traian Demetrescu”, iar moderatorul întâmplării este musiu Daniel Botea (măh, să știi că nu ai tu atâta întrebări câte răspunsuri am io :D).

Vă invit cu mare drag la ispravă, căci sunt bun, foarte bun la social media. Mai ales când vine vorba să vorbesc despre ea, dacă înțelegeți ce vreau să zic… :))

tradem craiova

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

8 thoughts on “Emoțiile în social media sau de ce prazul primește Like and Share”

  1. Pingback: Ruxandra Marin este noul director de Strategie și Dezvoltare Oxygen PR

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)