Chapeau, IKEA, pentru „Împreună pentru casele familiale din SOS Satul Copiilor Bucureşti”!

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Sunt un propovăduitor feroce al mulţumirilor pe care să le adresăm unor branduri când fac lucruri faine. Pentru că, zău, vă întreb eu aşa direct: dacă brandurile nu fac aşa ceva, cine să le facă? Statul? Noi? de aia zic, măcar un “mulţumesc” sau ceva gen “felicitări” putem să le adresăm din când în când. Mi-e foarte greu să înţeleg ce vă opreşte să faceţi asta…

Cam aşa şi cu IKEA, companie care a donat produse de mobilier și decorațiuni în valoare de 270.000 lei în cadrul proiectului „Împreună pentru casele familiale din SOS Satul Copiilor Bucureşti”. Ce înseamnă asta? Vedeţi mai jos.

Chapeau, IKEA, chapeau!

ikea 1ikea 2

IMG_8161 (Small)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)