Am mai scris de câteva ori acilea la mine pe blog despre Radio România Actualităţi. Cu accent pe surpriza pe care am avut-o când mi-am dat seama cât de diferit este acum acest post faţă de cel pe care îl ştiam cu nişte ani în urmă. Pentru cei care cunosc inerţia mega-enervantă a unei instituţii bugetare, vestea bună este că, uite, se poate schimba ceva în bine. Dacă vrei, desigur, nu dacă doar aştepţi să îţi intre salariul pe card în fiecare lună şi în rest te faci că munceşti.
Văd că România Actualităţi începe să se mişte şi pe social media. Exemplul cel mai la îndemână (căci acum câteva minute am aflat despre el) este concursul “Verde la Marele Premiu!”, prin care se poate câştiga o excursie pentru doua persoane la Marele Premiu de Formula 1 de la Hungaroring (Ungaria).
Nu aş putea spune că sunt un mare fan al concursurilor de genul ăsta, cu obţinut de likeuri. Dar ce apreciez este că o instituţie precum Radio România începe să facă paşi în 2.0. Timizi, bâjbâind, precauţi, dar paşi! Iar asta este de apreciat. Căci, o repet şi o să o zic de fiecare dată când am ocazia, adevăr vă spun că avem nevoie de cei care fac lucruri, chiar dacă greşesc făcându-le, decât de cei care nu greşesc cu nimic nefăcând nimic.