În România la fiecare 30 de secunde o femeie este bătută…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Viaţa m-a învăţat că niciodată nu trebuie să spui niciodată. Şi că aşa e ea, viaţa, ceea ce considerai că e beton armat devine casant ca o sticlă scăpată de la etajul 3 al căminului de studenţi. Şi invers.

Aşa se întâmplă şi când vine vorba despre anumite branduri. Pe unele le crezi închise pe vecie într-un colţ al minţii tale, minte care funcţionează cu clişee şi cu stereotipuri, aşa cum mai toate minţile funcţionează, oricât de luminate ar fi ele.

Dar apoi se întâmplă acest comunicat. Şi îţi dai seama că un brand ca BGS înseamnă dintr-o dată altceva pentru tine. Ceva ce nu ai crezut niciodată că va însemna…

Respect!

poster_violenta_final (Medium)

 

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Top articole din această secțiune

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)