Cum putem prăji şi noi un mic pe facebook?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Ia daţi click pe aplicaţia Social Grill. Dap, este un grill adevărat, unde se prăjesc anumite chestiuni, dar a cărui savoare este dată de ingredientul de mare angajament numit facebook, un ingredient recent descoperit (în termeni de istoria omului, desigur), dar care face ravagii în consumul nostru de realitate… :D

Foarte tare mi se pare ideea celor de la Lidl România. Pentru că au găsit răspunsul la una din întrebările care bântuie mentalul colectiv 2.0 de multă vreme: cum putem prăji şi noi un mic pe facebook? :)) Şi când zic „prăji”, mă refer nu doar la acţiunea în sine, ci şi la gustatul obiectului muncii, cum ar veni. Ei bine, aici este şpilul: cu aplicaţia Social Grill chiar poţi gusta ce vezi tu că se prăjeşte acolo!

tv social grill lidl

Ideea este foarte simplă şi tocmai de aceea, zic, faină. Adică trebuie să vă uitaţi la grillul din aplicaţie şi, când vedeţi bucătarul că pune o bucată de carne acolo, să vă tăguiţi repede şi uite aşa puteţi primi respectiva bucăţică acasă, căci Lidl o trimite prin curier :D

Bine, vă daţi seama că ar fi nu ştiu cum să vă ajungă mâncarea sleită, aşa că livrarea se face doar în zona de livrare, în maximum 1 oră de la momentul în care v-aţi tăguit. Cei care nu sunt din zona de livrare primesc un voucher de 10 lei, în baza căruia îşi pot achiziţiona produse din gama grill de la orice magazin Lidl din ţară.

premii lidl social grill

Ca de fiecare dată când anunţ ceva concursuri, vă sfatuiesc să citiţi regulamentul.

No bun, acestea fiind spuse, aş mai spune ceva :)) Serios, ia uitaţi-vă câţi fani are Lidl România pe facebook. Dap, imediat face 1 milion. O performanţă cu care puţine branduri de la noi se pot lăuda. Ca să nu amintesc de faptul că – hai să o zicem pe aia dreaptă, că doar între noi suntem – nu este chiar uşor să atingi astfel de praguri psihologice indiferent de ce brand reprezinţi, aşa că jos pălăria pentru echipa de social media de la Lidl!

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)