Câte ceva despre relaţia dintre bloggeri şi branduri

Zic din start că ce vedeţi mai jos este propagandă deşănţată, desigur, pentru evenimentul Leaders in Marketing. Doar că în afară de faptul că mă simt împăcat sufleteşte că v-am spus despre un eveniment corespunzător pe zona cu pricina, nu am nici un beneficiu că bag un pic umărul la promovare. Adică fac asta din coracon, fix aşa cum vă invit să faceţi şi voi de fiecare dată când simţiţi că merită, fără să vă uitaţi în gura unora pentru care a gândi cu coraconul este o limbă de o străinătate cumplită.

Vă recomand să vă uitaţi pe site la speakeri, la ce vrea evenimentul de la voi şi voi de la el, la resursele de pe acolo, după care să decideţi dacă merită să mergeţi sau nu. Căci 0 astfel de participare trebuie să fie o decizie de business, nu să mergi să te afli în treabă. Adică tu investeşti bani şi timp (uneori timpul e mai scump ca banii, ca să zic aşa…) ca să obţii ceva beneficii pentru businessul tău (know how, networking, expunere etc.). Care business însemnă inclusiv blogul, dacă ai luat lucrurile cu adevărat în serios.

În pregătirea evenimentului, vă recomand să lecturaţi ghidul de mai jos legat de relaţia dintre un brand şi un blogger şi cum se poate iniţia, menţine şi construi această relaţie. Hai să vă dau câteva idei mai jos, doar aşa informativ, căci chiar merită să citiţi integral documentul.

Probleme identificate la branduri:
– multe branduri văd blogurile ca fiind o sursă de PR gratuită
– slaba pregătire a celor care iniţiază campaniile
– nu sunt foarte bine definite obiectivele campaniei
– nu acordă timp construirii unei relaţii cu bloggerii

Restul îl citiţi aici Cum incepi o relatie cu un brand

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Câte ceva despre relaţia dintre bloggeri şi branduri”

    1. Sigur ca e de discutat ce se scrie acolo. Dar despre orice se poate spune acelasi lucru :) Ce apreciez eu este ca cineva s-a gandit sa faca un astfel de document. De la care se poate porni o discutie interesanta. Mai ales daca participa si brandurile, desigur :D

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)