Despre rezultatele campaniei vorbesc. Care sunt fix treaba oamenilor de la Spada și a clientului Coriolan.ro. Căci doar ei știu să le coreleze cu obiectivele urmărite, cu investiția făcută, cu strategia macro de promovare a brandului. Dar ce mă interesează cu masiv simț de răspundere (și salut corespunzător, pe această cale, inițiativa) este că s-a făcut așa ceva. Să mă explic.
Cred cu tărie cu una din marile avantaje pe care le ai când prestezi în social media este că poți experimenta. Că poți încerca noul fără a da la o parte vechiul. Că poți să arăți că ești interesat de ce va să vină, nu doar de ceea ce există deja. La toate aceste capitole a bifat această campanie. Și îmi place tare mult să văd așa ceva.
Sigur că rezultatele contează, ar fi culmea să zic că nu. Doar că în acest context în care Pinterest nu este pe sistem, cum ar veni, de mainstream, cred că mai important este să arăți că se poate, că cineva a făcut primul pas, de la care toată lumea poate învăța câte ceva. Asta am apreciat corespunzător la această campanie. Prima de acest fel de pe la noi.
Dincolo de aceste considerații generale, hai să vă spun cu ce am rămas eu după această campanie. La nivel de relaționare personală cu Spada și cu Coriolan, dacă vreți. Păi Spada mi-a demonstrat că este agenția la care mă pot duce fără jenă să discut chestii out of the box și să mă aștept de la ei să gândească la fel. Și să mă aștept pe viitor și la alte chestiuni interesante din partea lor. În ceea ce privește Coriolan, această campanie nu mi-a schimbat părerea despre acest brand. Căci am apreciat mereu ce face Emanuel în social media și știam că orice decizie îndrăzneață i se potrivește foarte bine :) Dacă vouă vi se pare puțin că au reușit să facă lucrurile astea în ceea ce mă privește, apoi e fix treaba voastră. Cum e fix treaba mea să apreciez ce au făcut să și îmi fie, ambele branduri (plus Emanuel) extrem de simpatice :D