Cum vreţi să comentaţi pe chinezu.eu?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Fără alte precizări inutile, vă rog să vă daţi cu părerea despre modul în care aţi vrea să comentaţi acilea pe chinezu.eu, ca să ştiu şi io cum procedez în continuare, căci, în această chestiune, doar voi şi numai voi decideţi :) Merci.

[polldaddy poll=3631672]

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

11 thoughts on “Cum vreţi să comentaţi pe chinezu.eu?”

  1. Io-s mai old school si functionez mai profi pe stilul vechi. Imi place sa mi se vada mufarina in dreptul comentariul meu si la sistemul tau de acuma e cam greu sa fac asta. :)

  2. am facut sondajul ca sa am martor la proces, vorba aia :))
    ca oricum aveam o banuiala vecina buna cu certitudinea despre ce o sa iasa :))

  3. E bine că faci acest sondaj, nu cred că ţie trebuie să-ţi placă forma comentariilor ci comentatorii trebuie să se simtă bine cînd scriu aici. Sincer îmi vine cam peste mînă să comentez în forma actuală, poate mă obişnuiesc în timp dar… sînt prea bătrîn ca să aştept! :)

    Am văzut că ştie să facă cîteva chestii deştepte noul soft de comentarii dar dacă ai reuşi să-l adaptezi la vechea formă de comenturi ar fi ideal. Deci rămîn la vechiul stil.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)