27.06.2016

Să trăiască Miliția Română de secol XXI!

Deci hai să zicem că io (sau oricare dintre voi) sunt un cetățean, care mi se scoală mie să îi întreb pe niște polițiști ce chipiul lor fac acolo de stau pe lângă codul rutier. Dar, cu toată nesimțirea mea, este dreptul meu de cetățean, care le plătesc salariului domnilor cu chipiu, să îi întreb și, cu toată nesimțirea mea, e de datoria lor să îmi răspundă. Faptul că polițiștii reacționează cum vedeți mai jos e descalificant și se poate strofoca Ciocan cât vrea să dea o nouă față instituției, că văd că în cazul unora Miliția tot Miliție rămâne.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Unde dracu-i biserica în toată criza asta?

Astăzi refuz să mă uit la meciul României cu Belarus

113 comentarii

  1. marți, 24 august 2010, 12:12

    Sunt de acord ca dl Ciocan se chinuie de pomana. In opinia mea cred ca se chinuie sa schimbe, cum spuneai si tu, doar imaginea. Daca doar imaginea incercam sa o schimbam atunci trebuie sa dam frumos in statistici, in rapoarte, in fata camerei (ceea ce nu e cazul acum), dar nu trebuie sa ne schimbam pentru asta. Cred ca e destul de logic rationamentul. In plus, daca vrem sa schimbam institutia, astfel incat imaginea aia frumoasa sa nu dea ca nuca in perete, cred ca in alta parte trebuie lucrat. Gresesc?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. Calin
    marți, 24 august 2010, 12:16

    Is chiar curios cum s-a terminat treaba.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. marți, 24 august 2010, 12:17

    mwhahahahhahahahhahah :)))
    bai baiatule … si filmarea de pe partea cealalta unde e?

    ma nu asa se fac chestiile. se fac cu regie, cu lumini cu reactii, etc :)) ce naiba

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. marți, 24 august 2010, 12:20

    Logica omului mult prea simplu. Si politistul plateste impozite, in caz ca nu stiai. Stiu ca v-ati dori cu totii o lume fara politie, dar…nu se poate. E penibil sa lipim etichete de-astea unei intregi categorii de oameni, pt comportamentul unora. Politistul e gresit, si punct.

    P.S. Si nu, la intrebari puse astfel nu e datoria lor sa-ti raspunda. Nu sunt sclavii tai, la fel cum nici angajatul MEU, caruia chiar ca eu ii platesc salariul nu este sclavul meu. E greu de inteles, stiu.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  5. marți, 24 august 2010, 12:21

    * – „e gresit” – „A gresit”.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. Hammer
    marți, 24 august 2010, 12:21

    Nu se vede prea bine; ce e domnu’ organ: militist sau politian?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. marți, 24 august 2010, 12:24

    Politistul a gresit, corect, da’ prea a exagerat si autorul. Cand te duci cu o atitudine sfidatoare si-l abordezi pe om, doar nu te astepti sa se comporte ca un mielusel, nu? Normal ca n-o sa stea degeaba. Altfel, ma-ndoiesc ca venea politistu’ sa se-mburice aiurea la un trecator oarecare si sa-i ia telefonu’ din mana.

    Eram cu totul de-acord daca doar il filma si baga povestea, chiar daca si-atunci reactiona urat politistul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. marți, 24 august 2010, 12:35

    Chinez, obisnuieste-te cu tara. Eu incerc sa ma acomodez. :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. marți, 24 august 2010, 12:37

    Si cel care filma a mers intr-un fel cu chef de cearta… totusi nu poti sa te duci asa pe strada sa iei politisti la rost, tu ca simplu cetatean. Mai bine iti vezi de treaba ta. Oricum ce a facut tipul a fost o chestie de curaj.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. marți, 24 august 2010, 12:37

    ce ? la voi în china îi mai bine ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. marți, 24 august 2010, 12:41

    @kNox am voie sa-l intreb ce vreau eu, cum vreau eu, el are voie sa nu-mi raspunda.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. marți, 24 august 2010, 12:41

    Eu dacă aş fi în locul lui Ciocan i-aş da pe toţi afară, pe escrocii de acest gen.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. marți, 24 august 2010, 12:42

    @Alex: a mai zis si Dorian mai sus: nu-ti e sclav , oameni sunt si ei.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  14. marți, 24 august 2010, 12:42

    Sa-l dea afara. Simplu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  15. marți, 24 august 2010, 12:45

    A venit domnul Ciocan?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  16. Ionut
    marți, 24 august 2010, 12:48

    Nici cel care filmeaza nu e tocmai politicos. Cred ca daca ar face schimb de roluri cu politistul ar iesi aceeasi filmare. :(

    @ab: Eu cred ca dl. Ciocan nu se chinuie de pomana. Din contra, are sansa sa arate ca se poate interactiona si civilizat cu politistii. Poate la inceput interactionam civilizat in blogosfera, iar mai apoi schimbam ceva si in real life. Daca ar schimba imaginea ar fi o victorie. Poate, cu o parere mai buna despre politie, cel care filmeaza ar fi intrebat mai politicos si mai putin precipitat. Si poate dialogul ar fi decurs altfel. Poate blog-ul domnului Ciocan le va arata unor oameni ai legii, dar si noua, ca se poate si altfel.

    M-am cam saturat de bloguri de bloggeri sau de bloguri de jurnalisti. E simplu sa arati cu degetul. Sunt de admirat oameni care, lucrand in institutii cretacice, incearca sa schimbe ceva. Ma gandesc (si gandul asta e cel mai nefericit) ca blogger-ul politist isi cam ia portia de mistouri zilnice si de la proprii colegi de institutie. Daca nu ar fi prins cu promovarea rugby-ului (pentru care il felicit sincer) i-as propune Chinezului sa il ajute pe dl. Ciocan la schimbarea imaginii politiei romane. Asa, poate ridica altcineva manusa…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  17. marți, 24 august 2010, 12:50

    Cat de cacat e faza. Asa e pe la noi – se cred astia varful pulii… Au chipiul ala pe cap si au impresia ca au dreptul la orice ca na, daca „ei este politia” doar nu o sa se lege ei de ei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  18. marți, 24 august 2010, 13:02

    bai baitule, tu care esti, chinez in romania, sa vezi acum, ce ti-o iei ca postezi clipuri din astea indecente cu organu’ … pai bai bajatule, cine ti’o dat tie permisiunea sa minti publicul larg cu asemenea chestiuni?
    :-))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  19. marți, 24 august 2010, 13:14

    Pentru simplul fapt ca agentul l-a atins pe autorul acestui film, se poate depune plangere la Procuror sau la Inspectoratul de Politie Judetean (unde s-au intamplat cele filmate). Nu are nici un drept un agent sa puna mana pe tine sau pe proprietatea ta (decat in cazurile de arestari si opunere de rezistenta, altfel nu are nici un drept), iar asemenea acte sunt acuzate de Codul Penal.

    Asa ca autorul, daca vrea sa termine (de demonstrat) ce a inceput, ar face bine sa depuna plangerea respectiva (mai ales ca are dovezi clare, video, despre cele intamplate) cat mai repede.

    Bafta si hai mai sus cu politzaii !!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  20. marți, 24 august 2010, 13:20

    Da, aveti dreptate, politistii sunt si ei oameni. Numai cand nu sunt imbracati in uniforma si cand nu se plimba cu masina oficiala. In rest sunt oamenii legii. Right?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  21. marți, 24 august 2010, 13:25

    tind să subscriu la ce a scris Dorian mai sus. eu am avut experiente pozitive cu politisti – stiu, de neimaginat! – iar atitudinea de ”dacă ești agent public/al statului ești dator să mi te faci preș” nu e chiar foarte înțeleaptă, politistul a greșit, a reacționat nepotrivit si s-a făcut de râs, iar cetățeanul în cauză n-a demonstrat decât acest unic fapt individual.
    ”viteazul” autor al clipului ar trebui să încerce aceeași figură cu polițistii din SUA, când aceștia sunt în misiune. ar fi o experiență instructivă…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  22. marți, 24 august 2010, 14:29

    […] Bonus: tara minunata in care traim Militienii secolului XXI […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  23. marți, 24 august 2010, 14:39

    Dorian, esti un pic pe langa subiect, nu poti compara angajatii tai cu „organul”.
    Sunt cateva reguli de bun simt care trebuie respectate:
    – organul nu este mai presus de lege, se supune aceluiasi cod ca si mine, chiar mai mult, el trebuie sa fie chiar mai atent la atitudinea lui
    – organul este in slujba mea, nu invers; si asta nu din cauza faptului ca eu ii platesc salariul ci pentru ca asta este scopul pentru care meseria lui a fost creata.

    In rest: imi place ca in continuare se comenteaza ca sa ne aflam in treaba si ca ne dam cu parerea despre lucruri pe care nu le cunoastem si ca ajungem sa comparam, iar, mere cu suruburi.

    Bonus, situtie similara cu cea din filmulet:
    o trecere de pietoni traversata dimineata la pranz si seara de copiii care vin de la / se duc la scoala, 3 benzi, 6-7 masini opresc din timp pe banda 1 si 2, incepe traversarea, la un moment dat apare in zare o masina de politie, fara girofar pornit, fara alte semnale luminoase, fara sirena, fara nimic, trece pe banda 3 la cativa cm de o femeie cu 2 copii de mana, viteza estimata 100 kmh- 120 kmh;
    trece lumea, plec cu masina, ajung la urmatoarea intersectie si ce vad? masina de politie oprita in parcare langa alta masina de politie, isi luasera o cafea si o savurau.

    ce sa faci intr-o astfel de situatie? am vrut sa ma duc sa ma iau de ei, sa le dau una in cap, sa sun la 112, si altele … rezolvam ceva? nu, mai ales atata timp cat printre concetatenii mei exista si oameni care le gasesc scuze

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  24. marți, 24 august 2010, 14:42

    daca imi permiteti…
    sa zicem ca ”civiliul” a incalcat legea mergand la politisti
    moment in care cele doua organe ale statului roman aveau fix 2 variante:
    1. il arestau pe loc si il duceau la sectie
    2. ii explicau politicos sa isi vada de treaba pentru ca daca nu aplica punctul 1
    ce au facut ei? au pus mana pe el si l-au luat cu ”bai, baiatule”, adica, daca imi permiteti, o mizerie, oricum o intorci

    sa zicem ca ”civilul” a fost de o nesimtire infioratoare, dreptul lui de cetatean pana la urma
    imi scapa, daca imi permiteti, legea pe care el a incalcat-o fiind nesimtit, caz in care onor politistii ar fi trebuit sa aplice unul din cele doua puncte prezentate mai sus

    sa zicem ca politistii au fost niste mici nesimtiti cabd au reactionat cum au reactionat
    spre deosebire de ”civil” aici nesimtirea inseamna incalcarea legii, daca imi permiteti

    si da, categoric, daca e sa aleg, prefer un stat in care politistii sunt sclavii nostri, decat un stat in care noi suntem sclavii politistilor

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  25. Vij
    marți, 24 august 2010, 14:43

    Am fost in state acum 2 ani de zile pt 3 luni de Work&Travel. Daca vreun onorabil cetatean al orasului Wildwood, NJ sau turist se comporta asa cu un politist, in secunda 2 avea catusele la mana si era arestat. Este imposibil ca simplu cetatean sa sfidez in acest hal autoritatile. Sunt ei fara carte si blamati din toate directiile, dar nu poti face asa ceva, pe un asemenea ton si un asemenea tupeu. Daca ar fi facut un reporter asta sigur reacti ar fi fost alta, dar de cati tampiti beti au parte acesti onorabili domni politisti era si normal sa reactioneze asa.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  26. marți, 24 august 2010, 14:53

    apropo de tweetul tau, Cristi.

    In statele unite daca faci asta unui politzai te impusca, daca nu te aresteaza. Era suficienta o poza si sunat la sectie sau 0219544 si apoi putea sa se duca sa ii injure.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  27. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 14:56

    Dupa 20 de ani de la REVOLUTIE nu ma asteptam la asa ceva…in special din partea POLITIEI ROMANE!Am luptat cu arma in mana acum 20 de ani…ca sa pot face si sa spun ce vreau in ROMANIA MEA,in limita legii si a bunului simt.Sunt EROU al REVOLUTIEI,am fost citat pe OZ pe unitate de catre M.A.P.N pentru fapte eroice deosebite.Am avut camarazi care au cazut impuscati langa mine.NU VREAU SA CRED CA AU MURIT DEGEABA!!!Acest politist nu face cinste POLITIEI ROMANE si nici REVOLUTIEI!Va rog,Domnule CRISTIAN CIOCAN sa pedepsiti exemplar acest politist.Sper din toata fiinta mea sa aveti curajul pentru a face acest lucru.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  28. marți, 24 august 2010, 15:05

    Bun, acum toata lumea si-a expus parerea, se disting doua pareri separate:

    – politistul a gresit, e un marlan ordinar care merita ars pe rug si sodomizat
    – politistul a gresti, dar a fost si vina autorului filmuletului, care a avut o atitudine necorespunzatoare.

    Acum sper sa nu incepem sa ne certam intre noi pentru ca fiecare crede altceva :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  29. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 15:16

    Dragii mei,nu am avut chef de cearta.Mi-am facut curaj ca sa merg la el…efectul adrenalinei a amplificat starea mea de spirit.Iar daca am avut un alt ton nu inseamna ca politistul sa se comporte in asmenea hal.Acolo a fost o lupta,am primit si doua palme zdravene…cand incerca sa-mi ia telefonul.Politia insemna in orice tara siguranta si incredere.Nu sa te ia la omor pentru o intrebare.Atata timp cat sunt intr-un loc public pot filma orice si pe oricine!punct

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  30. marți, 24 august 2010, 15:19

    Din pacate, filmu arata rau din ambele sensuri. Avem pe de o parte cetateanul aparent turmentat care vrea sa scoata un film bun de pus pe net pe seama politailor, mimand un fals spirit civic, iar din cealalta parte vedem doi de Garcea care reactioneaza de la nivelul lor intelectual in jos. Trist e ca in timp ce adevaratul spirit civic sta sa moara, tara e plina de ambele specii prezentate mai sus.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  31. marți, 24 august 2010, 15:41

    absolut penibil, din ambele puncte de vedere… poate aia urmareau pe cineva sau nu vroiau sa fie vazuti de la un kilometru… in acelasi timp, aia, daca stiau ce sa faca, se prezentau frumos, ii cereau buletinu, daca nu li-l datea puteau sa il bage la duba cu shaorma cu tot.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  32. anonim
    marți, 24 august 2010, 15:49

    mai desteptule si eu sunt politist si de eram in locul colegului iti trageam o mama de bataie, iti luam telu si ti-l si aruncam in rau.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  33. marți, 24 august 2010, 15:50

    Ar fi fain sa stim si continuarea :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  34. marți, 24 august 2010, 15:55

    @anonim
    domnu politist fara coaie care scrie in anonimat este rugat sa mearga sa ragaie in alta parte, caci aici oamenii au coaie sa isi asume identitatea
    politist de asta cu pulanul ascuns nu ne trebuie, merci

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  35. marți, 24 august 2010, 16:13

    @chinezu te-ai grabit tu sa ii raspunzi lui anonim :), tocmai ce ma pregateam sa fac si eu asta

    in alta ordine de idei: faptul ca inca exista multi militieni nu exclude faptul ca printre cadrele MI exista si oameni pe care ii duce capul si care isi fac meseria asa cum trebuie

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  36. Radu Chira
    marți, 24 august 2010, 16:13

    @anonim da-ti demisia, serios!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  37. Alex
    marți, 24 august 2010, 16:15

    Data viitoare, iei u n vr cu o bascula, mare, de 40 de tone, te sui pe le de militzian su gata. Legea e lege pentru totzi. Daca stationezi aiurea, nu te scapa articolul 61, militzian jegos cu ceafa lata mirosind a cepa. !
    Astai care sustin ca in SUA ash si pe dinkolo, poate au vazut ca in SUA nu face militzianul de capul lui.

    Oricum, in tzara asat de rht, mai bine te rogi sa le cada meteoritui in cap de militzieni, ca altfel nu se mai fac bine. Daat viitaore, sunat la 112, spus ca e un militzin probabil MORT iontr-o masina in mijlocul drumului, ca altfel nu intzeleg ce face acolo. Scurt si cuprinzator,. Mi*e frica de morti si nu ma pot apropia….

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  38. Adrian SM
    marți, 24 august 2010, 16:17

    Bine ai venit în clubul „iubitorilor” de dinamovişti… :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  39. marți, 24 august 2010, 16:19

    @ chinezu fa-i public IP ul la anonim. sa vedem cine e cu gura asa mare.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  40. marți, 24 august 2010, 16:31

    @gaben.ro
    e din reghin
    da-i pace, nu are rost sa ne mai stresam cu de astia :)
    ca ioi, poate ne prinde si ne bate rau de tot cu pulanul anonim din dotare :D

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  41. marți, 24 august 2010, 17:11

    El are obligatia sa iti raspunda la intrebari, nu sa te ia repede „pe sus”. Am avut „placerea” sa merg pe A2 duminica asta, mergeam pe banda a doua cand deodata un maimutoi incepe sa imi dea flash-uri (ca din pacate pentru el 140km/h) e putin si, surpriza…o masina de politie. Daca aia se cheama misiune. Sa mergeti la parcarea de la benzinaria Mol de pe Iuliu Maniu sa vedeti 2-3 echipaje savurandu-si cafeluta. Mai lasati-ma cu replici „ca nu e pres” ori ca „s-au schimbat”. Daca s-au schimbat de ce isi dau „partea” de la astia care vand tigari de contrabanda, de ce stau la „ciuguleala” in fiecare seara ascunsi prin boscheti? Da, avem Militia nu Politie.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  42. marți, 24 august 2010, 17:58

    cu părere de regret, miliţistul (sau poliţianul, cum vreţi), are dreptate. cetăţeanul care filmează pare că le-a cam beut înainte şi umblă noaptea pe mijlocul străzii. i s-a părut greşit că o pune de un viral şi că are şi dreptate. şi eu am nişte dinţi împotriva lor, dar nu mă duc noaptea în intersecţie beat să-i întreb ce fac acolo. nu încerci să baţi prostul cu arma lui.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  43. marți, 24 august 2010, 18:06

    @chinezu: de ce crezi ca nu a scris nimeni de plecarea lui zoso in noua zeelanda pe banii rmgc?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  44. marți, 24 august 2010, 18:09

    monica, sa stii ca niste nimeni au scris, totusi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  45. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 18:10

    @anonim

    anonim esti,anonim o sa ramai,pe veci!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  46. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 18:16

    Nu,nu eram turmentat/beat.
    Chiar i-am rugat sa mergem la IML sa-mi recolteze probe biologice.
    Nu au dorit acest lucru.
    Daca eram beat nu faceam atata tevatura.
    Totusi,chiar daca eram turmentat,politistul nu avea voie/dreptul sa se comporte in acest fel.
    Daca aveti intrebari…va raspund.
    Multumesc tuturor care au postat pana acum,,,pro si contra.
    Tineti minte,Militia e cu noi!

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  47. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 18:18

    Realitatea scrie: http://bit.ly/bwOzFh

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  48. marți, 24 august 2010, 18:21

    @cristean: cine a scris? eu am scris. reportervirtual si paginademedia tac chitic

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  49. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 18:41

    Inca ceva…daca militianul imi raspundea civilizat si nu ma lua la omor…totul se termina instant,dar el,militianul din el a preferat sa faca ce a facut si asta nu este corect!

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  50. marți, 24 august 2010, 19:01

    monicaaaa siiii eeeeeu aaaam scriiiiis, scuze autorului pentru offtopic. aia mari tac, logic, uita-te in blogroll la ei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  51. marți, 24 august 2010, 19:39

    SUA. paradisul mult-dorit. in SUA nu se duce nimeni sa filmeze politisti ca stationeaza unde nu li se pare lor c-ar trebui. in SUA politistii stationeaza unde stationeaza pentru ca sunt in slujba legii si au o misiune de indeplinit acolo. daca te duci sa filmezi un politist cu telefonul, sigur ti-o iei. si sigur ti-l iau, telefonul.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  52. marți, 24 august 2010, 20:13

    @writeman : cand ai fost tu ultima oara in state?
    Cunosti cumva legea care reglementeaza civil service in USA ? Poti sa imi spui unde se reglementeaza ce ai spus tu acolo? Ai aruncat o privire peste Police Code of Conduct ?

    Hai sa le luam pe rand:
    1. „the civil servant” are obligatia de a detensiona orice situatie si de a evita conflictul
    2. are obligatia de a respecta legea
    3. daca ce apare in filmulet s-ar fi intamplat in USA si filmuletul ar fi ajuns public acel politist era anchetat, suspendat pe durata anchetei iar „victima”, oricat de vinovata sau nevinovata era primea zeci de oferte de reprezentare in justitie in procesul ce urma sa fie intentat statului.
    4. Sectia de politie (statul) platea daunele, politistul daca ramanea in functie isi cam pierdea o parte din drepturi si platea in rate daunele

    Cum spuneam si mai devreme, hai sa nu mai emitem pareri cand nu stim despre ce este vorba.
    Baiatul din filmulet a fost agresiv in exprimare si atitudine, politistul putea actiona calm (zambea, pleca de acolo, initia un dialog care detensiona situatia, etc) sau by the law (se legitima, ii cerea actele victimei, ii raspundea – apoi – la intrebare, in cazul in care victima reactiona violent il imobiliza si il ducea la sectie, etc).

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  53. marți, 24 august 2010, 20:17

    Ciocan ” … oricum orice echipaj care iese pe poarta unităţii este în misiune, depinde de tipul misiunii … „.
    Asta suna asa: „noi facem ce vrem, hai sictir … ”

    Exagerez eu?

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  54. marți, 24 august 2010, 20:18

    Eu unul ii consider pe amandoi vinovati, si politistul si Brainiacro . Totusi nu te duci la un politisti si ii ceri asa explicatii fara sa-ti zica nimic, e o oarecare lipsa de respect. Pe de alta parte politistul la fel nu a procedat DELOC corect.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  55. marți, 24 august 2010, 20:18

    Ciocan zice: „Doar sefii lor ii pot controla”
    Bai Ciocane, tu esti intreg la bila? Asta e abuz de autoritate. Ai uitat de militienii aia filmati cind jucau noaptea la cazino? Militienii astia trebuie filmati de cite ori fac cite o boacana d-asta si dati pe internet, pt ca sint aceeasi militieni de alta data. Ei fac ce vor, sint mina in mina cu interlopii, iau spaga si se poarta urit cu cetatenii. Rusine, Ciocane, minti cu nerusinare!

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  56. UnuL
    marți, 24 august 2010, 20:27

    bai cacat cu ochi pai tu daca imi ziceai mie asa isi dadeam doi pumni de cadeai pe spate pisa-m-as pe tine de reporter belit.

    ai tupeu sa tragi la raspundere pe altcineva in halul ala in care i-ai tras pe politisti?
    NU ai pt ca risti sa-ti iei una in freza de nu-ti mai arde tie de niciun reportaj.

    meritai 2-3 pumni in gura sa iti calmezi gura aia de papagal prost

    Thumb up 0 Thumb down 2

    Răspunde
  57. marți, 24 august 2010, 20:40

    vai de capul tau, „bai baiatule”. asa e cand te mananca in cur. si te mananca rau. daca eram in locul poilitistului te bateam de te cacai pe tine si iti bagam telefonu in cur, foarte adannca incat sucu gastric sa il topeasca si sa nu poti sa mai dai asta pe net. esti un dobitoc. punct. ziarist.cacat. lasa ma oamenii in pace ca nu esti tu sfant. prostule. punct

    Thumb up 0 Thumb down 2

    Răspunde
  58. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 20:41

    @UnuL Ai dreptul la exprimare libera…
    Totusi,nu ma cobor la nivelul tau,nici macar ca sa-ti raspund la elucubratiile tale.
    Btw,stii ce inseamna elucubratii?
    Ma indoiesc.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  59. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 20:46

    @ipse idem si pentru tine ca la @UnuL.
    Btw,”punct-ezi”dar nu stii ce,si nici de ce.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  60. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 21:01

    @A.Dragos Acum 20 de ani am luptat cu arma in mana pentru libertate.
    Am facut-o pentru ca tu,eu,noi sa facem fotografii,filmari,sa ne exprimam liber oricand,oricum si oriunde in tarisoara noastra cea frumoasa.
    Am dreptul de a cere socoteala oricui si oricand.
    Mi-am castigat acest drept riscandu mi viata,altii au murit pentru asta.
    NIMENI nu-mi va lua acest drept,NICIODATA!
    Asta se numeste DEMOCRATIE.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  61. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 21:22

    Pentru toti cei care traiesc in Romania dar cu capu’n SUA…cititi ce a scris mai sus Daniel Buca.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  62. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 21:23

    Avem aici două probleme.
    Un retardat care la 3 noaptea, râgâind bere şi halind shaworma, a zis că sparge piaţa cu instinctele sale de anchetator-feroce. Din nefericire, legea îi permite individului să filmeze un poliţist, ceea ce este o porcărie. Normal, la beţie, omul face şi el ce poate. Şi ceea ce poate, se vede. E foarte îngrijorat că la ora staţionează maşina pe banda X, în loc de banda Y.
    A doua problemă este legată de haimanalele alea care, oricât a încercat păpuşelul de Ciocan să „le scoată”, sunt exact ceea ce sunt şi nimic altceva. Însă, experienţa mea de acreditat pe structurile MI spune că pe acolo sunt o grămadă de persoane care ne mănâncă banii degeaba, că doar noi îi plătim, inclusiv stimatul şi inefabilul domn Ciocan.
    Aşa că nu am avut de-a face decât cu două exemple ale aceleiaşi probleme: ce face omul când este idiot, cu „halenă alcoolică” în cazul unuia dintre ei.
    Asta este relaţia dintre cetăţean şi stat.
    România, 2010, la ieşirea din locul în care mulţi viteji devin zmei după ce beau.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  63. Brainiacro
    marți, 24 august 2010, 21:43

    @DeMaio Scrii bine…”prietene” dar nu ai inteles nimic…mai ales ca esti „acreditat” pe structurile MI.
    Am fost agresat de un politist,este tot ceea ce conteaza,nimic altceva.
    Asta nu ai inteles,ca multi altii.
    Mai bine.
    Totusi,sunt de acord cu tine doar aici „A doua problemă este legată de haimanalele alea care, oricât a încercat păpuşelul de Ciocan să “le scoată”, sunt exact ceea ce sunt şi nimic altceva. Însă, experienţa mea de acreditat pe structurile MI spune că pe acolo sunt o grămadă de persoane care ne mănâncă banii degeaba, că doar noi îi plătim, inclusiv stimatul şi inefabilul domn Ciocan.”

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  64. marți, 24 august 2010, 22:19

    @ demaio: tru, tru…:))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  65. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 22:25

    @Brainiacro – Am fost, scuze pentru folosirea prezentului în loc de trecut. Am fost şi sper să uit de clipele acelea. Dar dacă tu eşti justiţiarul care, mamăăă, a descoperit cum că poliţia staţionează unde vrea ea la 3 noaptea, atunci îţi sugerez să bei mai puţin. Printre altele, poliţia are dreptul de a staţiona unde vrea, de a percheziţiona pe cine vrea, dacă aşa consideră că este necesar, de a legitima orice beţiv care nici măcar nu ştie de unde să-şi cumpere o porcărie arăbească bună şi tot aşa. Nu ai descoperit nimic, eşti penibil până la limita emigrării. Te rog să mă ierţi, dar ce am văzut acolo este că aveai chef de scandal, fără să cunoşti permisiunile acordate forţelor de ordine. Dar le poţi citi, atribuţiile şi drepturile lor zac pe net şi sunt sigur că un Brainiac aşa cum eşti se descurcă bine cu netul.
    Asta da, nu le scuză comportamentul de ţărani sosiţi la Bucureşti, ceea ce şi presupun că sunt.

    Thumb up 0 Thumb down 2

    Răspunde
  66. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 22:29

    @sandman – Ţările civilizate au consacrat ideea de poliţie civilă sau de arest cetăţenesc. Asta le oferă cetăţenilor normali la cap, gen ăia care nu ies beţi de la terasele ordinare de pe Smârdan, dreptul de a cere socoteală şi, eventual, de a reţine un cetăţean care atentează la siguranţa şi ordinea publică. În România, acest lucru este cvasi-inexistent, deşi el este consacrat de democraţie. Ba aş spune că dacă te afli în situaţia de a reţine un pasibil infractor, ai toate şansele să te trezeşti dat în judecată pentru sechestrare de persoană. Aici este problema, legea este de aşa natură încât retardaţii ăia cu trese să fie traşi la răspundere doar de către unii care au lins mai mult, că mari diferenţe intelectuale între grade pun mâna-n foc, nu sunt.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  67. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 22:30

    @cristean – Nu sunt sigur că TRU, mai ales că asta aduce a Traian radu Ungureanu şi e jale mare, dar na, asta mi-e părerea.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  68. marți, 24 august 2010, 22:49

    Daca am ajuns sa gandim ca politistii sunt problema in tara asta, si nu smecherii de genul celui care a filmat faza asta cu iPhone-ul lui alb…chiar n-are sens sa mai polemizez.
    Da, „organul” e in slujba noastra, dar exista limite. Ma repet: nu e un SCLAV, si nu e obligat sa raspunda la atitudinea asta jegoasa. Evident, mai departe a gresit si el.
    Politistul nu e un sac de box pt misto-urile unui cocalar cu gulerul ridicat, asta se pare ca nu intelegeti voi.
    „Fii pe faza frate ca ma duc sa-l filmez, sa mor io daca nu! Ma cac pe cascheta lui de papagal!” <-prolog.
    Comentariile de aici sunt la nivel de youtube. "Fuck the police", si nimic mai mult. Bine, mai…fuck'em all.
    Long live the mall-jerks.

    @DeMaio – Spui exact ce vreau sa spun si eu, dar intr-un fel mai…iscusit, si mai lesne de inteles. :-) Thanks.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  69. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 22:51

    @Dorian – Măi, omul a luptat cu arma în mână ca să tragă la răspundere pe oricine, când vrea el. Asta au înţeles românii din libertate. Eu ce să spun mai mult de atât, faptul că suntem probabil singura ţară cumva civilizată în care aşa ceva este posibil? Şi nu, să nu fiu înţeles greşit, nu le iau apărarea jegurilor cu trese, dar în situaţia dată au reacţionat fin.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  70. marți, 24 august 2010, 22:53

    @Unul – Good one! Cu siguranta n-ar fi avut tupeul sa abordeze pe altcineva in halul in care a facut-o. Isi permite, pt ca era convins ca politistul o sa taca si-o sa inghita. Ei n-a fost chiar asa. ;-) Sunt satul de eroii astia de doi lei care fac show pt gashca cu care sunt. Bleah.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  71. marți, 24 august 2010, 22:57

    @DeMaio – Da, libertatea de a uita de bunul simt. :-) Eh…nu ma mai enervez ca n-are sens. Sper doar sa vina si la mine intr-o zi un geniu de-asta cu iPhone cu atitudinea asta de periferie.
    Sa vedem ce clip veti vedea atunci. Va spun eu: diferit.
    Autorul probabil jubileaza: „COAEEEEEEEEEEEEE, am ajuns vedetaaah!!!” Da, cei ca el ajung vedete intr-o tara ca a noastra.
    Over and out.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  72. DeMaio
    marți, 24 august 2010, 23:05

    @Dorian – Cred că over and out şi eu. Lovitura de a vedea că libertatea e cam mare pentru unii nu se diluează aşa uşor…

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  73. marți, 24 august 2010, 23:30

    1. pune-tzi paged comments
    2. te-ai vazut la ora 20 la realitatea tv?
    3. ai vazut ce a zis Ch Ciocan? A avut noroc ca n-a fost incatusat. Fix ce am zis si eu

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  74. marți, 24 august 2010, 23:46

    @Piticu21
    Daca era legitimat / incatusat / dus la sectie era o situatie normala.
    Politia nu e pe strada ca sa faca haiducii …

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  75. marți, 24 august 2010, 23:49

    Voi ati vazut ce a declarat „Domnul Ciocan” intr-un interviu, legat de acest „incident” ? Cica sa se bucure domnul respectiv ca nu a fost arestat, pentru ca era ora 3 noaptea! Ca orice masina care iese pe poarta institutiei este in misiune, dar depinde tipul misiunii… pai atunci legea de ce le cere „domnilor” politisti (pentru ca numai domni nu sunt, mult dintre ei) sa aiba girofarul pornit in timpul misiunii? Sau nu conteaza legea, poate conteaza doar ce considera organul aflat la fata locului ce si cum conteaza… Pana la urma… de ce mai avem nevoie de legi? Sa facem ca in Texas, acum 200 de ani :) arma pentru fiecare si face legea cine-i mai rapid la tragaci, nu neaparat seriful (in acest caz militianul)!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  76. miercuri, 25 august 2010, 05:06

    Ciocan Branding, hai ca asta e o filmare penala rau de tot, vorba aia traim intre Ciocan si Nicovala… Unde e Nicovala ? :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  77. Brainiacro
    miercuri, 25 august 2010, 08:04

    @Dorian @DeMaio Sunteti „haiosi”…in penibilitatea voastra.
    Daca aveti si studii superioare e de rau…pentru voi.
    „Accept” jignirile,comentariile postate aici…accept pana si lipsa voastra de CORTEX!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  78. miercuri, 25 august 2010, 08:49

    […] am creat oareşce vânzoleală cu subiectul cu poliţiştii care au avut o altercaţie cu un cetăţean (unii îl fac nesimţit, dar asta nu îi smulge nici un […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  79. DeMaio
    miercuri, 25 august 2010, 09:15

    @Brainiacro – Crede-mă, şi mie mi-e greu să accept că un beţiv are pretenţii să fie tratat cu respect. Asta este, fiecare cu ale lui. Dar, cum habar nu ai nimic despre lege şi altele conexe, nici nu-mi fac probleme. O zi bună să ai, eroule al muncii socialiste în direct.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  80. miercuri, 25 august 2010, 09:53

    […] Să trăiască Miliția Română de secol XXI! – link […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  81. miercuri, 25 august 2010, 10:02

    @daniel buca – in 2004 am fost. nu cred ca are importanta. nu-mi dau cu parerea doar ca sa ma aflu in treaba si nu vreau sa intru intr-o polemica. cred ca Police Code of Conduct se poate citi si aici in Romania, nu tre’ sa te duci in State pentru asta.
    am fost retinut de politie la metroul din New York pentru o neintelegere, dupa care aparatorii legii m-au luat tare si s-au ratoit la mine juma de ora, frecandu-mi o amenda de 63 de dolari. nu zic asta ca sa ma laud c-am fost amendat de politia din NY. zic ca in SUA nu mi s-a parut ca cetatenii sunt intr-o alerta permanenta sa descopere si sa sanctioneze fapte necuvenite ale unor politisti, iar politistii nu sunt niste baieti buni si manierati, care se tem sa te atinga si cu o floare. cand te intreaba un politist de vorba in State, raspunzi, nu ameninti ca-l suni tu pe Ciocan!
    cred sincer ca daca se intampla in SUA treaba asta, politistul nu i-ar fi dat nici o explicatie zambitoare tipului cu telefonului. i l-ar fi confiscat si l-ar fi dus la sectie pentru a-l intreba cine e el de se apuca sa filmeze politisti aflati in misiune. iar un cetatean obisnuit din statele unite nu s-ar fi apucat sa-i filmeze si sa-i intrebe pe politisti de ce stationeaza unde stationeaza. daca vrei facem un pol pe blog la care sa raspunda doar americani :)) pun pariu pe oricat ca majoritatea n-ar fi facut-o. ar fi sunat la politie si ar fi raportat acea situatie.
    si cu asta n-am spus nimic despre ce s-a intamplat la noi, unde lucrurile sunt putin diferite de Sate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  82. lucian
    miercuri, 25 august 2010, 10:15

    ar trebuie sa incepem o vanatoare de militieni….ca sunt multi tare…. sa-i filmam si sa-i bagam in somaj…..

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  83. Brainiacro
    miercuri, 25 august 2010, 11:28

    Am fost si am depus plangere la Politia Capitalei.
    Sa vedem si urmarile…
    Aveti aici un link deosebit,de la mama lor,ca sa zic asa.
    http://www.policeabuse.com
    Daca nu va ajunge o sa postez si alte linkuri.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  84. miercuri, 25 august 2010, 11:34

    Mai mult ca la replica anonimului n-am ras la nici o replica ! :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  85. miercuri, 25 august 2010, 12:26

    Iti multumim din suflet r.a.h.a.t cu ochelari. Ai fost simpatek la televizor. Mai rar sa vezi un bou care sa umble la 3 dimineata dupa politist. Te asteptam cu placere la primul accident mortal. O sa te facem faimos. PS. We love to entertain you!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  86. miercuri, 25 august 2010, 12:28

    @plutonierul: =))!!!! cel mai tare comentariu din ultima vreme!!!!!!!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  87. Brainiacro
    miercuri, 25 august 2010, 12:32

    Celor care ma „mascariti” si postati „vorbe grele”aici…fara sa stiti cine sunt.,cum sunt si ce s-a intamplat acolo…as putea sa va umplu frigiderele,cu multa,foarte multa carne…pentru cativa ani buni.
    Nu o fac pentru ca il RESPECT pe Cristi Chira.
    Nu o fac pentru ca ma respect pe mine.
    Nu o fac pentru ca nu vreau sa ma cobor la nivelul vostru.
    http://youtu.be/pGg4JNKUCvo
    Asta trebuiau sa-mi faca militienii?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  88. miercuri, 25 august 2010, 12:34

    @Dorian: dude, iti impartasesc ideile pana la un punct – ce-ai cu iPhone si posesorii lui? Deja ma simt… :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  89. miercuri, 25 august 2010, 12:34

    am ales sa nu moderez comentariile, numai ca sa vad in ce hal pot ajunge unii dintre voi
    dar am un mare respect pentru cei care chiar au venit cu argumente
    lucru pentru care sincer le multumesc

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  90. miercuri, 25 august 2010, 18:25

    tara asta pe drept isi merita numele de tara gunoaielor si in principiu ca cetatean ai niste optiuni destul de putine :
    nasol:
    sa inghiti si sa taci
    sa fii luat la pu..la
    bine:
    sa inghiti si sa faci parte
    sa-i iei pe altii la pu..la … n-am gasit pe nicaieri ciocanul

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  91. miercuri, 25 august 2010, 18:52

    Aveti un link cu comentarii. http://bit.ly/a3YQcE

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  92. gio
    miercuri, 25 august 2010, 20:06

    urat din partea lor..probabil ca stateau la panda sa ia vre o spaga si i ai deranjat …

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  93. mia
    miercuri, 25 august 2010, 21:49

    Faptu ca e om nu e o scuza…purta o uniforma si nu numai asta , trebuia sa aibe o atitudine demna de acea uniforma… pe langa asta chiar si ca om simplu fara grade trebuie sa sti sa te controlezi si sa abordezi anumite situatii si eu sunt om dar cand ma duc la munca am atitudinea care mi se impune si nu-mi iau clienti la bataie ca vin sa faca o reclamatiie…nu-mi permit sunt platita sa-mi fac treba cu profesionalism.Daca era politai asta nu inseamna ca isi rezerva dreptu sa stationeze pe banda a 2-o si fara semnalizare sau oriunde poate periclita siguranta circulatie etc…cate accidente cu masin de politie si salvari nu au fost?? e banda a 2-a totusi unde se circula si poate nu se gandeste nimeni ca e stationata o masina de politie fix acolo.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  94. Alligatorr
    miercuri, 25 august 2010, 23:16

    Politistii din ziua de azi stau sa fie injurati de toti idiotii si sa fie luati peste picior de nesimtiti precum cel din clip. Politia romana este de tot rasul. Oricine are putin tupeu scapa de ei. Numai siguranta si incredere nu inspira. Daca treceam pe acolo si vedeam faza il bateam eu si ii bagam telefonul in gura, sa nu mai manance kkt. Daca ar fi fost cu prietena sau cu sotia in mijlocul unui grup de tigani, ar fi zis mersi sa fie un politist pe banda a doua, cu sau fara semnalizare, sau poate ii lua si pe tigani la rost la fel ca pe domnul politist. Na, ce probl au romanii: masina politiei oprita neregulamentar pe strada, nu faptul ca nu poti iesi pe strada fara spray lacrimogen sau altele in buzunar din cauza tiganilor, psihopatilor si a romanilor tiganizati. Sper sa o pateasca retardatul din clip, poate asa vede ce importanta are politzia. Stim toti ce salarii de kkt au si ca sunt si asa putini. Or fi si printre ei javre, dar pana la proba contrarie, treaba lor este sa ne apere si sa faca societatea in care traim un loc mai safe. Dar cum dracu’ sa faca asta cand noi suntem primii care ii luam peste picior si suntem de acord cu legi care ii impiedica sa isi faca datoria.
    – Vai, fata, a oprit politia pe banda a doua, fata!!!
    – Da, fata si fara semnalizare, faataaa!!
    – Hai sa ii luam la intrebari, fata!
    – Da, fata, ca doar noi le platim salariul de 2 lei, faataaa!!!
    – Ia spune, fata, de ce stai aici, faataa? Ti-am dat noi voie, fataa?
    Tara blondelor, ignorantilor si nesimtitilor. Va trebuie o urecheala buna, sa va treziti la realitate si sa nu va mai plangeti pentru toate prostioarele. Suntem in kkt pana peste cap si pe voi va deranjeaza ca v-ati murdarit degetul mic de la picior.

    Thumb up 0 Thumb down 1

    Răspunde
  95. joi, 26 august 2010, 02:20

    […] filmuleţele apărute recent în mass-media nu te-au convins, hai să-ţi arăt unele cu mine în rolul principal, de acum o lună. Mă plimbam […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  96. joi, 26 august 2010, 07:07

    […] doua a unui bulevard din capitala, undeva pe la 3 noaptea in ziua de luni. Toata povestea o gasiti aici, asa cum o stiu si eu. N-am rezistat sa nu raspund. Dar cred ca tratate pe rand lucrurile-s destul […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  97. Alligatorr
    joi, 26 august 2010, 21:17

    In Italia am facut o poza masinii de carabinieri si au vazut flash-ul. Aparatul foto ni s-a confiscat pana a doua zi, evident ca a trebuit sa prezentam actele de identitate, am fost perchezitionati, ne-au cautat prin masina pana si sub roata de rezerva si in tot acest timp am stat cu mainile sus, la vedere. Cu toate acestea mi s-a parut un lucru normal si nu am comentat nimic. In Romania, te roaga frumos sa ii dai buletinul in timp ce il filmezi, il iei la intrebari si ii comanzi sa nu puna mana pe tine. Poate trebuia sa isi ceara scuze politistul pentru ca stationa acolo si il roage pe idiot sa ii taie o amenda.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  98. joi, 26 august 2010, 21:23

    Ca vizitator de ceva timp prin „marele mar”, ma indoiesc ca as avea tupeu sa ii filmez pe politai sau sa ii iau la „una mica”. Nu de alta, dar, desi in general imi par foarte OK si au fost mai mult decat amabili si politicosi, cand au fost rugati sa ne indrume spre cate o destinatie, cred ca o asemenea actiune ma ajuta sa simt temparatura catuselor si duritatea asfaltului.

    APROB ideea de a taxa neregulile. Pentru ca, desi mi-as dori o politie temuta si eficienta, e aedvarat ca dau si in gropi in unele cazuri, dar NU ASA SE FACE. Iei „dovezile” si apelezi unde trebuie. Atitudinea „reporterului” n-a fost nici ea chiar OK. Nu il iei pe un politist, chiar daca incalca regulile de circulatie cu un asemenea ton. Adevarat este ca avem de muncit cam toti la atitudine de ambele parti ale baricadei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  99. Brainiacro
    vineri, 27 august 2010, 12:08

    Poliţia din Târgovişte e pe cai mari.
    http://bit.ly/dlbugU

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  100. duminică, 29 august 2010, 10:14

    Se vede treaba de ce majoritatea bancurilor is cu politisti :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  101. luni, 30 august 2010, 07:50

    […] trecute am publicat filmele cu poliţiştii bruscând un cetăţean şi am adresat o scrisoare deschisă lui Christian Ciocan în care, printre […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  102. luni, 30 august 2010, 09:29

    […] e unul din cele două filmuleţe publicate de Chinezu, filmuleţe care au făcut înconjurul internetului, ajungând şi pe la tv. N-am nimic cu autorul, […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  103. raul_feel
    miercuri, 1 septembrie 2010, 17:19

    Bravo omule! Respect. Ai avut tupeu adevarat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  104. marți, 14 septembrie 2010, 10:00

    […] M-am bucurat sa fac parte dintr-un tweetmeet, mai ales unul prelungit si cu relaxare. Cand ma gandesc ca am fost protagonistul unora dintre primele astfel de intalniri, careia mi se pare ca trupa de atunci le-a si dat acest nume (posibil sa ma insel, daca l-am furat de peste hotare), ma apuca nostalgia. Ideea lor a fost intotdeauna sa aduca online-ul in offline, sa se cunoasca ciripitorii intre ei/ele. Doar ca in ast #fishtweetmeet mi se pare ca interactiunea nu mi s-a parut a fi la cel mai potrivit nivel, data fiind nevoia de a te concentra pe firul intins al unditelor si lansetelor. Am apucat totusi sa vorbim cateva minute intre noi, astia care nu ne cunosteam deloc, zic. Macar cu partenerul de bisericuta, Petru Pacuraru, am reusit sa ne aducem pe indelete la zi diverse necunoscute reciproce. Iar de la Brainiacro am aflat toate detaliile incidentului sau cu Politia. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  105. miercuri, 22 septembrie 2010, 00:21

    […] Chinezului şi a fost organizat de Activewatch. Toată tevatura s-a întâmplat din cauza asta. Şi acum, să explic puţin şi titlul: mă aşteptam la o chestie mai puţin oficială din partea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  106. miercuri, 22 septembrie 2010, 11:16

    […] Dupa cum era de asteptat, tirul de intrebari a fost destul de aprig, dar in nota prietenoasa, asa cum ii sta bine unei dezbateri intre cunoscuti. Subiectul discutiei este insa cu adevarat grav si a pornit de la acest incident. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  107. miercuri, 22 septembrie 2010, 20:55

    E incredibil ca se intampla asa ceva dar nu e prima oara!
    A mai fost cineva retinut pentru acelasi tupeu de a fotografia politisti care erau parcati in statia de autobuz.

    Stiu insa ca o alta persoana a facut ceva de acelasi gen muuuult mai profi:
    A fotografiat o masina de politie care a intrat intr-o intersectie pe rosu dupa care s-a oprit si a trimis o plangere scrisa politiei prin care cerea ca soferului acelei masini sa i se suspende permisul de conducere.
    A primit dupa o luna un raspuns ca se va investiga.
    A facut follow-up dupa inca 2 luni si a primit raspuns formal ca masina era intr-o interventie.
    A trimis a doua plangere prin care afirma ca si el si pasagerul au vazut ca dupa ce a intrat masina de politie in intersectie fara a avea pornite semnalele luminoase sau audio, aceasta s-a oprit. In aceasta plangere au cerut explicit si numele persoanei care conducea.
    Nu a primit timp de 5 luni nici un raspuns asa ca a mai facut inca o plangere scrisa…
    Intr-un final a primit o scrisoare prin care era anuntat ca politistul X a fost pedepsit cu suspendarea permisului timp de o luna si diminuarea salariului cu 10% (parca).

    Cu alte cuvinte SE POATE!

    Pentru persoanele carora atitudinea politistilor li se pare normala… Felicitari!
    Apropo, in ochii legii, si noi si ei suntem egali. Daca tu sau eu eram stationati acolo (cu sau fara semnalizare), primeam amenda!
    E drept ca atitudinea persoanei care filma nu a fost cea mai potrivita dar mi se pare ca s-a pierdut in momentul in care politistii au iesit din masina.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  108. joi, 23 septembrie 2010, 17:01

    […] cei prezenți au vizionat câteva înregistrări în care niște polițiști îi intimidau/agresau (aici, aici și aici) pe cei care filmau, iar comisarul Christian Ciocan a făcut o prezentare a câtorva […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  109. miercuri, 6 octombrie 2010, 16:36

    […] parcata in statia de autobuz. In a doua inregistrare video a fost tot o problema de circulatie. Autorul, ulterior aproape victima, manat un spirit donquijotesc civic, s-a gandit sa ia la rost politaiul […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  110. duminică, 5 decembrie 2010, 18:23

    […] Să trăiască Miliția Română de secol XXI! […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  111. luni, 10 ianuarie 2011, 22:21

    Mă distrează stiul mioritic de a pune problema: cetăţeanul este vinovat că a fost provocat de nesimţirea organului!
    Am adunat şi eu destule: http://zamfirpop.com/blog/2011/01/08/imi-pare-rau-%E2%80%A6/

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  112. marți, 25 ianuarie 2011, 10:10

    Cetăţeanul Dorina – de mai sus – are dreptate: Politistul nu e un sac de box pt misto-uri!
    Ceea ce îi scapă „onorabiluli” este că, MAI ÎNTÂI, poliţistul ar trebuie SĂ ŞTIE că … Cetăţeanul nu e un sac de box pt misto-uri din partea unuia care poartă uniformă! Vrei respect? Oferă-l şi-l primeşti.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *