Am două invitații pentru voi la GPeC Summit 2016 și nu mi-e frică să le folosesc! :D

Later edit: După o consultare serioasă și repetitivă cu mine însumi :D, am decis că Raluca și Ina sunt câștigătoarele celor două invitații. Adevăr vă spun vouă că mi-e foarte greu să aleg de cele mai multe ori la astfel de concursuri, dar că o să persist în a face astfel de isprăvi pentru că, totuși, unii dintre voi câștigă, iar asta pentru mine este suficient :) Mulțumiri maxime tuturor participanților!

––––––-

Stimabililor, după cum v-ați obișnuit acilea la mine pe blog, uite că vă lovesc din nou cu niște chestiuni care, sunt sigur, se pupă cu feng shuiul vostru de oameni care sunt ancorați în sinergia faptelor (dacă nu știți cine a zis-o pe asta, dați un google :D), adicătelea care chiar vreți să știți ce se întâmplă în lumea care vă înconjoară și din care faceți parte.

De data asta ”oferta” mea către voi este cam așa: am două invitații pentru voi la GPeC Summit 25-27 mai 2016. Și vreau să le dau celor care o să îmi spună în comentarii mai jos care este criteriul principal după care își aleg magazinul online de unde cumpără ceva, orice.

Chiar mă interesează această chestiune pentru că și în domeniul acesta părerile sunt super-împărțite, așa că orice luminare din partea voastră m-ar ajuta. Nu doar pe mine, trag nădejde că și pe voi :)

Aștept răspunsurile voastre până pe 15 mai, ora 23.59. Cu mențiunea că vorbim despre invitații care înseamnă acces la toate cele 3 zile ale GPeC Summit, așa, ca să fie clară chestiunea.

speakeriApropo de eveniment, vă recomand să dați un ochi – ca un fel de făcut poftă :D – pe lista speakerilor. Serios vorbesc, uitați-vă pe lista asta. Mă rog, dacă numele unora dintre speakeri nu vă spun mare lucru, uitați-vă din partea cărui brand vorbesc și cam ce fac ei în viața asta. Și o să vă prindeți că măcar de la jumătate dintre ei o să aveți ce învăța. Dacă vreți, desigur :))

Ah, încă ceva: orice magazin online cu o vechime de minimum 6 luni în piață are posibilitatea să se înscrie în Competiția GPeC 2016, decizia aparținându-i în exclusivitate. În acest moment, ne aflăm în plină perioadă de înscrieri iar până pe 20 Mai, ora 23:59 (ora României), magazinele care aleg să participe beneficiază de un preț redus conform Ofertei Early-Bird.

Succes!

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbethttps://bsport.fithttps://onbet88.ooohttps://i9bet.bizhttps://hi88.ooohttps://okvip.athttps://f8bet.athttps://fb88.cashhttps://vn88.cashhttps://shbet.atbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

37 thoughts on “Am două invitații pentru voi la GPeC Summit 2016 și nu mi-e frică să le folosesc! :D”

  1. Salut, imi aleg magazinul online dupa urmatoarele criterii: security trusted, good customer feedback, good payment and delivery policy.

  2. Ma intereseaza in primul rand sa aiba un design clean si sa ajung repede la ce imi doresc. Merg pe branduri cunoscute in general, evit sa comand de la cei noi pe piata

  3. Cred ca shoppingul online a devenit foarte util, fiind folosit de fiecare categorie sociala, indiferent de varsta (which is pretty awesome pentru ca asa ai mai mult timp pentru stat cu ai tai si nu umblat prin magazine). Din punctul meu de vedere, chestia asta cu un click si cumparat things simplifica viata si timpul nostru pretios il puteam valorifica, daca stim, intr-un mod creativ cu alte lucruri frumoase. Fiindca am mentionat „calitatea nr 1” a shoppingului online, ceea ce imi place sa vad atunci cand intru pe un astfel de site este designul (sa fie unul simplu, elegant si usor de urmarit), structura site-ului sa fie ordonata dupa cartegoriile specifice shopului respectiv, butonul de search sa isi indeplineasca functia respectiva (algoritmul sa fie in asa fel facut incat sa poate oferi utilizatorului cat mai multe variante pentru a putea alege produsul dorit). totodata, mentionez ca sectiunile „Despre companie”, „Date de contact”, „Cum comand” si „Recenzii” sunt foarte importante (as spune eu,obligatorii), oferind potentialului client o perspectiva cat mai transparenta a firmei de shopping online.

    Well, that’s it :) sper sa ne vedem la GPeC Summit.

    O zi faina!

  4. Intr-un cuvant – increderea!
    Increderea te face sa cumperi dintr-un magazin online despre care stii ca iti ofera exact produsul pe care ti-l promit in descrieri si fotografii si ca iti accepta returul, fara sa iti puna nici o intrebare. Faci rar retur, dar confortul ala face toti banii. Increderea te face sa cumperi de acolo, chiar daca nu e pretul cel mai mic de pe piata. Increderea ca nu e un apartament de bloc care iti ofera fake-uri si nu-ti pun nici un document contabil in colet, increderea ca daca am o problema, se rezolva intr-un fel favorabil, ca sunt tratata corespunzator si ca se gandesc la mine si ca la un viitor client, nu ca si-au luat banii pe o comanda astazi. Si ar mai fi destule…
    So… it’s just a matter of trust! :)

  5. La mine e simplu. Cum tocmai ăsta e proiectul în care sunt implicată acum, cel mai important criteriu este USER FRIENDLINESS – înțelegeți conceptul, sper :)
    Și, bazându-mă pe toată experiența mea anterioară, cum dau de un magazin online care nu e „user friendly” și are o procedură greoaie de comandă, cum am ieșit de pe pagină!
    Mai sunt multe altele, dar dacă a fost să aleg…:P

  6. preturile sa fie afisate…

    am stat sa ma gandesc care ar fi ‘the criteriu’, am si ales favoritul :), si eram cat pe ce sa ‘send’ :) cand mi-am amintit de fenomenul eCommerce fara commerce – doar eee… :)

    meseria mea presupune sa cumpar mult online, asa ca am ore bune de cautari si comparatii, si de fiecare data cand dau de genii care vand (oare? :)) fara preturi afisate ma gandesc la logica acestora… – pe unii i-am si intrebat, iar raspunsurile si reactiile au fost halucinante :)

  7. Criteriul principal dupa care imi aleg magazinul online de unde imi fac cumparaturile este „review-ul”, dar la plural, cat mai multe review-uri pozitive imi cladesc increderea ca ceea ce voi comanda de pe acel site va corespunde cerintelor de calitate la care ma astept.

  8. Mihaela Bisog

    Pentru mine conteaza mult daca respectivul magazin online este activ pe online (daca are postari zilnice pe Facebook, daca primesc newsletter in cazul in care m-am abonat pe site, etc.).
    Este important sa stiu ca exista o persoana sau mai multe care lucreaza pentru acel business.

    Sper sa ne vedem la GPeC! :)

  9. Transparenta – afisarea ratingului dat de cei care au mai comandat produsele inainte, preturile reale afisate + costurile de livrare, timpii de livrare si conditiile clare de returnare, plus toate metodele prin care poti sa ii contactezi si poate chiar si „social proof” ca raspund la intrebarile clientilor lor (fie prin raspunsuri la eventualele comentarii la produse, fie prin activitatea pe social media). Toate informatiile astea sa fie ff usor de gasit pe site si iti castiga increderea.

  10. Principalul motiv ar fi imaginea de incredere a brandului, simbolizata mai ales prin afisarea unei poze cu persoane reale (de ex reclama eMag la masini de spalat vase) sau prezentarea echipei din spatele magazinului online sau prezentarea unor testimoniale cu persoane care au cumparat.

  11. 1. Dupa calitatea descrierea produselor si fotografiilor de prezentare + review-uri.
    2. Modulul de achitare cu cardul pe o pagina securizata la un prestator cunoscut.

  12. Salut! Imi aleg magazinul online dupa ce analizez : pretul, calitatea, siguranta, serviciile de vanzare si post vanzare, simplitatea sistemului de comenzi si livrari :)

  13. Criterii de a alege magasinul online:
    1. Recomandari si forumuri despre magazin si experientele clientilor dupa cumparare
    2. Cat de mare e diversitatea articolelor
    3. Pretul produselor (sa nu fie umflat doar pentru ca e un mare brand, ce detine monopol pe piata respectiva)

  14. 1. Notorietate, posibilitatea de a achiziționa extra garanții . Promptitudinea și profesionalismul de care dau dovada în rezolvarea problemelor
    2. Prețul , diverse oferte
    3. Transportul gratuit și aducerea produselor în locuința ( obiectele voluminoase )

  15. Fac comenzi des la diferite magazine online, chiar si la magazine noi de pe piata, iar cel mai important aspect care ma convinge sa comand este cat de bine este pus la punct siteul, adica daca descrierile produselor sunt clare si complete, fotografiile produselor sa arate cu exactitate produsul, sa aiba un zoom foarte bun (eu asa imi dau seama daca produsul este calitativ) si activitatea de pe social media.

    Spor in toate!
    Poate ne vedem la GPeC :)

  16. Design, informatii despre magazin, livrare, retur, transport, trusted, review-uri. Daca are un design user friendly poti naviga usor, apoi ca sa plasezi o comanda ai nevoie de un mic istoric a magazinului. Cum ajunge comanda la tine, ce se intamplta daca nu o mai vrei sau daca produsul ti se strica dupa ceva timp. Prima comanda e mai ,,grea”, pana prinzi incredere.

  17. Pingback: Blogul GPeC | Câștigă o invitație 3-day-pass la GPeC Summit de la bloggerii parteneri

  18. Criterii:
    – dupa cat de documentate sunt produsele in site, poze mari si clare etc (cel mai important criteriu)
    – dupa usurinta procesului de comanda si plata
    – imaginea pe piata a brandului

  19. Cristina Ciochina

    Ca sa cumpar, urmez o succesiune de pasi unde ma pot „impiedica” asa ca am cate un criteriu la fiecare etapa. Cele mai importante ar fi:

    1. Interfata prietenoasa, navigare accesibila altfel nu pot sa ajung repede la produsul pe care il caut si ies.

    2. Produsul cautat trebuie sa aiba un pret rezonabil, descriere detaliata si poze din mai multe unghiuri altfel nu ma convinge sa il pun in cos si ies.

    3. Ma uit la sectiunea „Despre noi” si „Contact”. Daca nu inspira incredere, nu am date complete si transparente, abandonez cosul si ies.

    4. Ajung la plata prodususului. Daca pasul e greoi, nu cunosc platforma de plata online, abandonez cosul si ies.

  20. Crietriul principal pentru mine este sa percep ca magazinul online are o abordare de tip human marketing: oferte suficient de convingatoare, care raspund nevoilor mele, fara vanzari agresive si prea multe promotii. Mi-ar placea sa ne vedem la GPEC :)

  21. Criteriul care ma impinge foarte rapid sa fac conversia pe respectivul magazin online o reprezinta numarul de telefon afisat cat mai vizibil si posibilitatea de a plasa o comanda telefonic, sunt adeptul acestui principiu si cand vine vorba de a comanda produse in mediul online mai ales in magazinele mai mici intotdeauna ma ghidez dupa acest aspect. Daca nu reusesc sa gasesc rapid numarul de telefon sau daca conversatia telefonica lasa de dorit cu vanzatorul prefer sa caut in alta parte. Relatia directa vanzator-cumparator face de multe ori difereta, putand sa elimine alti factori diferentiatori precum pret, webdesign, modalitate de plata/ transport…etc.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.