Later edit: După o consultare serioasă și repetitivă cu mine însumi :D, am decis că Raluca și Ina sunt câștigătoarele celor două invitații. Adevăr vă spun vouă că mi-e foarte greu să aleg de cele mai multe ori la astfel de concursuri, dar că o să persist în a face astfel de isprăvi pentru că, totuși, unii dintre voi câștigă, iar asta pentru mine este suficient :) Mulțumiri maxime tuturor participanților!
––––––-
Stimabililor, după cum v-ați obișnuit acilea la mine pe blog, uite că vă lovesc din nou cu niște chestiuni care, sunt sigur, se pupă cu feng shuiul vostru de oameni care sunt ancorați în sinergia faptelor (dacă nu știți cine a zis-o pe asta, dați un google :D), adicătelea care chiar vreți să știți ce se întâmplă în lumea care vă înconjoară și din care faceți parte.
De data asta ”oferta” mea către voi este cam așa: am două invitații pentru voi la GPeC Summit 25-27 mai 2016. Și vreau să le dau celor care o să îmi spună în comentarii mai jos care este criteriul principal după care își aleg magazinul online de unde cumpără ceva, orice.
Chiar mă interesează această chestiune pentru că și în domeniul acesta părerile sunt super-împărțite, așa că orice luminare din partea voastră m-ar ajuta. Nu doar pe mine, trag nădejde că și pe voi :)
Aștept răspunsurile voastre până pe 15 mai, ora 23.59. Cu mențiunea că vorbim despre invitații care înseamnă acces la toate cele 3 zile ale GPeC Summit, așa, ca să fie clară chestiunea.
Apropo de eveniment, vă recomand să dați un ochi – ca un fel de făcut poftă :D – pe lista speakerilor. Serios vorbesc, uitați-vă pe lista asta. Mă rog, dacă numele unora dintre speakeri nu vă spun mare lucru, uitați-vă din partea cărui brand vorbesc și cam ce fac ei în viața asta. Și o să vă prindeți că măcar de la jumătate dintre ei o să aveți ce învăța. Dacă vreți, desigur :))
Ah, încă ceva: orice magazin online cu o vechime de minimum 6 luni în piață are posibilitatea să se înscrie în Competiția GPeC 2016, decizia aparținându-i în exclusivitate. În acest moment, ne aflăm în plină perioadă de înscrieri iar până pe 20 Mai, ora 23:59 (ora României), magazinele care aleg să participe beneficiază de un preț redus conform Ofertei Early-Bird.
Succes!
37 thoughts on “Am două invitații pentru voi la GPeC Summit 2016 și nu mi-e frică să le folosesc! :D”
Salut, imi aleg magazinul online dupa urmatoarele criterii: security trusted, good customer feedback, good payment and delivery policy.
Să înțeleg că toate criteriile astea sunt la egalitate perfectă și că nu ai, totuși, doar unul singur care să fie THE Criteriu? :D
Ma intereseaza in primul rand sa aiba un design clean si sa ajung repede la ce imi doresc. Merg pe branduri cunoscute in general, evit sa comand de la cei noi pe piata
Dar, dacă ar fi să alegi doar un singur criteriu, care ar fi acesta? :)
Brandul
Cred ca shoppingul online a devenit foarte util, fiind folosit de fiecare categorie sociala, indiferent de varsta (which is pretty awesome pentru ca asa ai mai mult timp pentru stat cu ai tai si nu umblat prin magazine). Din punctul meu de vedere, chestia asta cu un click si cumparat things simplifica viata si timpul nostru pretios il puteam valorifica, daca stim, intr-un mod creativ cu alte lucruri frumoase. Fiindca am mentionat „calitatea nr 1” a shoppingului online, ceea ce imi place sa vad atunci cand intru pe un astfel de site este designul (sa fie unul simplu, elegant si usor de urmarit), structura site-ului sa fie ordonata dupa cartegoriile specifice shopului respectiv, butonul de search sa isi indeplineasca functia respectiva (algoritmul sa fie in asa fel facut incat sa poate oferi utilizatorului cat mai multe variante pentru a putea alege produsul dorit). totodata, mentionez ca sectiunile „Despre companie”, „Date de contact”, „Cum comand” si „Recenzii” sunt foarte importante (as spune eu,obligatorii), oferind potentialului client o perspectiva cat mai transparenta a firmei de shopping online.
Well, that’s it :) sper sa ne vedem la GPeC Summit.
O zi faina!
Mulțam de răspunsul cuprinzător :)
Experienta anterioara.
Intr-un cuvant – increderea!
Increderea te face sa cumperi dintr-un magazin online despre care stii ca iti ofera exact produsul pe care ti-l promit in descrieri si fotografii si ca iti accepta returul, fara sa iti puna nici o intrebare. Faci rar retur, dar confortul ala face toti banii. Increderea te face sa cumperi de acolo, chiar daca nu e pretul cel mai mic de pe piata. Increderea ca nu e un apartament de bloc care iti ofera fake-uri si nu-ti pun nici un document contabil in colet, increderea ca daca am o problema, se rezolva intr-un fel favorabil, ca sunt tratata corespunzator si ca se gandesc la mine si ca la un viitor client, nu ca si-au luat banii pe o comanda astazi. Si ar mai fi destule…
So… it’s just a matter of trust! :)
Mulțam pentru acest comentariu… optimist :))
Pana la proba contrarie! :D
Sunt cativa care isi fac treaba. :)
La mine e simplu. Cum tocmai ăsta e proiectul în care sunt implicată acum, cel mai important criteriu este USER FRIENDLINESS – înțelegeți conceptul, sper :)
Și, bazându-mă pe toată experiența mea anterioară, cum dau de un magazin online care nu e „user friendly” și are o procedură greoaie de comandă, cum am ieșit de pe pagină!
Mai sunt multe altele, dar dacă a fost să aleg…:P
Mulțam pentru răspuns :)
preturile sa fie afisate…
am stat sa ma gandesc care ar fi ‘the criteriu’, am si ales favoritul :), si eram cat pe ce sa ‘send’ :) cand mi-am amintit de fenomenul eCommerce fara commerce – doar eee… :)
meseria mea presupune sa cumpar mult online, asa ca am ore bune de cautari si comparatii, si de fiecare data cand dau de genii care vand (oare? :)) fara preturi afisate ma gandesc la logica acestora… – pe unii i-am si intrebat, iar raspunsurile si reactiile au fost halucinante :)
Criteriul principal dupa care imi aleg magazinul online de unde imi fac cumparaturile este „review-ul”, dar la plural, cat mai multe review-uri pozitive imi cladesc increderea ca ceea ce voi comanda de pe acel site va corespunde cerintelor de calitate la care ma astept.
Pentru mine conteaza mult daca respectivul magazin online este activ pe online (daca are postari zilnice pe Facebook, daca primesc newsletter in cazul in care m-am abonat pe site, etc.).
Este important sa stiu ca exista o persoana sau mai multe care lucreaza pentru acel business.
Sper sa ne vedem la GPeC! :)
In ordinea numerelor de pe tricou :
1. Brandul (Trust) (C)
2. Pretul total (produs + livrare)
3. timp de livrare
Transparenta – afisarea ratingului dat de cei care au mai comandat produsele inainte, preturile reale afisate + costurile de livrare, timpii de livrare si conditiile clare de returnare, plus toate metodele prin care poti sa ii contactezi si poate chiar si „social proof” ca raspund la intrebarile clientilor lor (fie prin raspunsuri la eventualele comentarii la produse, fie prin activitatea pe social media). Toate informatiile astea sa fie ff usor de gasit pe site si iti castiga increderea.
Imi aleg magazinul online dupa: review-uri si brand.
dupa brand :) de multe ori nu am timp sa caut prea mult ce am nevoie si atunci prefer sa merg la sigur pe un brand cunoscut.
Principalul motiv ar fi imaginea de incredere a brandului, simbolizata mai ales prin afisarea unei poze cu persoane reale (de ex reclama eMag la masini de spalat vase) sau prezentarea echipei din spatele magazinului online sau prezentarea unor testimoniale cu persoane care au cumparat.
1. Dupa calitatea descrierea produselor si fotografiilor de prezentare + review-uri.
2. Modulul de achitare cu cardul pe o pagina securizata la un prestator cunoscut.
Salut! Imi aleg magazinul online dupa ce analizez : pretul, calitatea, siguranta, serviciile de vanzare si post vanzare, simplitatea sistemului de comenzi si livrari :)
Criterii de a alege magasinul online:
1. Recomandari si forumuri despre magazin si experientele clientilor dupa cumparare
2. Cat de mare e diversitatea articolelor
3. Pretul produselor (sa nu fie umflat doar pentru ca e un mare brand, ce detine monopol pe piata respectiva)
1. Notorietate, posibilitatea de a achiziționa extra garanții . Promptitudinea și profesionalismul de care dau dovada în rezolvarea problemelor
2. Prețul , diverse oferte
3. Transportul gratuit și aducerea produselor în locuința ( obiectele voluminoase )
Designul magazinului conteaza foarte mult. Calitatea siteul=calitate in servicii.
Fac comenzi des la diferite magazine online, chiar si la magazine noi de pe piata, iar cel mai important aspect care ma convinge sa comand este cat de bine este pus la punct siteul, adica daca descrierile produselor sunt clare si complete, fotografiile produselor sa arate cu exactitate produsul, sa aiba un zoom foarte bun (eu asa imi dau seama daca produsul este calitativ) si activitatea de pe social media.
Spor in toate!
Poate ne vedem la GPeC :)
Design, informatii despre magazin, livrare, retur, transport, trusted, review-uri. Daca are un design user friendly poti naviga usor, apoi ca sa plasezi o comanda ai nevoie de un mic istoric a magazinului. Cum ajunge comanda la tine, ce se intamplta daca nu o mai vrei sau daca produsul ti se strica dupa ceva timp. Prima comanda e mai ,,grea”, pana prinzi incredere.
Pingback: Blogul GPeC | Câștigă o invitație 3-day-pass la GPeC Summit de la bloggerii parteneri
Pretul momentului
dupa usurinta cu care gasesc informatiile legate de contact, livrare, retur, plata
Criterii:
– dupa cat de documentate sunt produsele in site, poze mari si clare etc (cel mai important criteriu)
– dupa usurinta procesului de comanda si plata
– imaginea pe piata a brandului
Ca sa cumpar, urmez o succesiune de pasi unde ma pot „impiedica” asa ca am cate un criteriu la fiecare etapa. Cele mai importante ar fi:
1. Interfata prietenoasa, navigare accesibila altfel nu pot sa ajung repede la produsul pe care il caut si ies.
2. Produsul cautat trebuie sa aiba un pret rezonabil, descriere detaliata si poze din mai multe unghiuri altfel nu ma convinge sa il pun in cos si ies.
3. Ma uit la sectiunea „Despre noi” si „Contact”. Daca nu inspira incredere, nu am date complete si transparente, abandonez cosul si ies.
4. Ajung la plata prodususului. Daca pasul e greoi, nu cunosc platforma de plata online, abandonez cosul si ies.
Imi aleg magazinul online de unde cumpar dupa pret-ul oferit produsului pe care il caut.
As rezuma intr-un cuvant din asta englezesc. Usability.
Crietriul principal pentru mine este sa percep ca magazinul online are o abordare de tip human marketing: oferte suficient de convingatoare, care raspund nevoilor mele, fara vanzari agresive si prea multe promotii. Mi-ar placea sa ne vedem la GPEC :)
Criteriul care ma impinge foarte rapid sa fac conversia pe respectivul magazin online o reprezinta numarul de telefon afisat cat mai vizibil si posibilitatea de a plasa o comanda telefonic, sunt adeptul acestui principiu si cand vine vorba de a comanda produse in mediul online mai ales in magazinele mai mici intotdeauna ma ghidez dupa acest aspect. Daca nu reusesc sa gasesc rapid numarul de telefon sau daca conversatia telefonica lasa de dorit cu vanzatorul prefer sa caut in alta parte. Relatia directa vanzator-cumparator face de multe ori difereta, putand sa elimine alti factori diferentiatori precum pret, webdesign, modalitate de plata/ transport…etc.