Dragilor,
Am opt ani de când o ard prin lumea social media. Opt ani în care, în pas de ”melcul țuști!”, mi-am construit un brand personal, care, după posibilități, înseamnă cât de cât ceva în lumea asta în care mă învârt eu, dacă îmi permiteți această subțirică aroganță :) Unii iau de-a gata, cum ar veni, faptul că io sunt chinezu și că ce ușor îmi este. Doar că ei nu știu câtă muncă stă la baza acestui statut, de care – recunosc masiv – mă bucur în acest moment. Și câtă încăpățânare. Și câtă – foarte important! – investiție a marcat tot acest parcurs.
O componentă importantă a construcție de brand personal a fost prezența la evenimente. Ca participant inițial, iar apoi ca speaker. Am sute de speakereli, ca să le zic așa, la activ. Am vorbit unor oameni în tot felul de contexte și am văzut tot felul de reacții (unele care m-au lăsat pentru vreo 2,367 secunda paf… :D). Am învățat foarte mult din aceste isprăvi și, încetuț ca ardeleanul, am ajuns să prestez un fel de stand-up în astfel de împrejurări, reușind să combin – umblă vorba – livrarea de informație utilă cu o caterincă de pus zâmbet pe fața oamenilor :)
Cu toate acestea, când Anca Lupeș m-a întrebat dacă nu mă bag să vorbesc oamenilor la conferința națională Mastering The Business Music despre cum să își construiască un brand în online, am simțit că mi se umflă ficatul mândriei proprii și personale :D Căci, nu-i așa, când Anca, care este la mine top of mind când vine vorba despre industria muzicală de pe la noi, îmi zice, practic, ”bre chineze, tu te pricepi la de astea cu făcutul de brand mai bine decât mine”, ehe, normal că mi se umflă ficatul :)) Mă rog, așa am înțeles eu din invitația pe care mi-a făcut-o, call me chinezu!
Uitați-vă pe lista de speakeri ca să înțelegeți și mai bine de ce sunt atât de mândru că fac parte din această ispravă. Căci, nu-i așa, să fii alături de asemenea nume și de asemenea oameni (uitați-vă la ce au făcut oamenii aceștia sau la ce reprezintă ei) este de mare, mare angajament.
Un alt motiv personal de bucurie este faptul că printre partenerii conferinței se numără și Kooperativa 2.0. Așa, între noi fie vorba, lucrăm la o activare foarte mișto în cadrul conferinței, dar încă nu vă spun nimic, vreau să fiu 100% sigur că o să o facem. Dar e mișto rău!
Teoretic, ar trebui să vă dau nuș câte motive pentru care merită să vă cumpărați bilete (bine ar fi acum să faceți fapta, pentru că este perioada early-bird) la conferință. Dar parcă aș vorbi, cumva, degeaba :)) Pentru că, dacă activați în industria muzicală sau aveți cât de cât treabă cu ea, Mastering The Music Business este locul unde ar cam trebui să fiți pe 16 și pe 17 februarie. Măcar că ne mai cunoaștem, mai bem un ceai (da, sigur, io și ceaiul… :D), poate o să fie (în cazul unora) începutul unei prea-frumoase prietenii :D
Ne vedem acolo, da?
5 thoughts on “Sunt foarte onorat să fiu speaker la conferința națională Mastering The Music Business”
OK, supert tare, felicitari si la mai mare.
Pingback: Dacă nu puteți sau nu vreți un MBA, vedeți că există varianta Business Drive - Cristian China Birta
Pingback: Căutăm trei bloggeri pe care să îi acredităm la conferința Mastering The Music Business - Cristian China Birta
Pingback: Dacă vreți să îi auziți pe Tataee (B.U.G. Mafia) vorbind, nu cântând... - Cristian China Birta
Pingback: Hai să îl auzi pe Cornel Ilie. Vorbind, nu cântând. La Mastering the Music Business :) - Cristian China Birta