Din ciclul „viaţa mea de blogger şi urmările ei” :D, primesc la birou un voucher şi o informaţie legată de apariţia magazinului online Zara. În România, zic. Special pentru România, deci. Din 2 aprilie, adică de mâine. Totul sub semnul campaniei #Dear_ România. Aveţi mai jos comunicatul oficial integral, în care o să găsiţi informaţii despre magazin, despre brand, despre cum să cumpăraţi, despre aplicaţiile cu care puteţi să cumpăraţi, de astea utile pentru cei care sunteţi interesaţi de aşa ceva.
În ceea ce mă priveşte, mi-am expus plenar relaţia mea cu shoppingul şi, pe cale de consecinţă, cu hainele. Deci – ca să o zic direct de la peluză – nu sunt de nici o culoare în targetul magazinului Zara. Nici online, nici offline. Dar ştiu că mulţi dintre voi sunteţi. Şi o ştie şi brandul Zara (agenţia, de fapt), drept pentru care – cred… – am primit şi eu voucherul cu pricina. Pe care, fireşte, l-am dat doamnei mele să facă ce crede minunăţia sa de cuviinţă cu el :D
Ajunşi în acest punct al discuţiei, v-aţi putea întreba (unii) de ce am ales să scriu despre lansarea magazinului, în condiţiile în care – aşa cum am spus-o de mai multe ori acilea – un asemenea voucher constituie o atenţie nesolicitată şi care nu implică nici o obligaţie din partea mea. Unii, însă, aţi putea spune că este chestie de bun simţ să scriu ceva despre ceva ce primesc, nu-i aşa? În rândurile de mai jos o să încerc să răspund ambelor categorii. Pe scurt, desigur.
Pentru cei care se întreabă de ce scriu despre lansare, motivele sunt următoarele:
1. Pentru că ştiu – repet – că mulţi dintre voi sunteţi interesaţi de o astfel de informaţie. Pe care, sigur, s-ar putea să o fi aflat deja din altă parte sau în curs de. Doar că, vedeţi, eu nu am cum să ştiu asta, aşa că nu îmi asum riscul de a-mi bate obrazul pe sistemul „bine, măh chinezu, că ştiai şi nu ai zis nimic” :D
2. Zara este un brand care mie nu mi-a făcut nimic niciodată şi nici eu lui. Tradus: Zara mi se pare un brand chiar ok, aşa că nu am nici o problemă să anunţ ceva fain din partea lui.
3. E şi pentru că am primit voucherul ăla. Dar numai pentru că punctul 3 întruneşte condiţiile de la punctul 1 şi punctul 2. Altfel nu aş fi scris. Cum nu scriu, de altfel, despre mai bine de jumătate din atenţiile nesolicitate pe care le primesc (unele cu o valoare de inventar, ca să zic aşa, mai mare decât acest voucher).
Pentru cei care spun că este normal să scriu despre o atenţie nesolicitată pe care o primesc:
1. Ce te faci când primeşti cel puţin o astfel de atenţie nesolicitată pe zi? Scrii despre fiecare? Adică o să ai cel puţin 30 de postări cu ele la final de lună?
2. Nu am cerut să primesc nimic, deci nu sunt obligat să reacţionez în nici un fel public la această atenţie. Mai ales că, între noi fie vorba, unele sunt într-un asemenea hal de degeaba că mă apucă plânsul, nu alta…
3. Anunţ pe facebook şi/sau pe twitter când o astfel de atenţie mi se pare funny/interesantă, dar de foarte puţine ori scriu pe blog. Iar în acele puţine ori în care scriu ţin cont de ce am zis mai sus, la „Pentru cei care se întreabă de ce scriu despre lansare”.
Vă pup. Şi aştept să îmi spuneţi că nu am dreptate sau ceva :D Ah, comunicatul oficial despre lansarea magazinului. Şi o poză, fireşte :))
Comunicat oficial: Zara_online_ROMANIA
6 thoughts on “De ce anunţ lansarea magazinului online Zara şi de ce nu o fac cu alte branduri”
eu nu stiam. foarte bine ca ai scris :)
si daca nu cumpar, macar asa pentru fashionista din mine sa stiu ca avem si zara online.
merci pentru info.
Colega, ştii că e ciudat ca tu să afli de la mine de astea, nu invers, da? :))
:))
Pentru ca iubim ZARA!!!! Si nu vorbesc in numele celor care n-o iubesc.
Pentru c-au niste colectii grozave anul asta si au avut si anul trecut.
Deci iuhuuuu, ce mai conteaza, de ce ai ales Zara? Ai ales bine ;)
Aşa, colega, fii exact cum îţi spune numele :)) Mă bucur că te-am făcut hapi, deşi, recunosc, nu îţi pot înţelege entuziasmul… Nu eşti tu de vină, desigur. Nici Zara, fireşte. Ci io, care nu am treaba cu zona asta de nici o culoare :))
De aceea nu imi poti tu intelege entuziasmul iar eu iti pot intelege motivele :)