Dap, căci undeva, pe o porţiune nanoscopică de pe Capsula Timpului, scrie şi numele meu. În litere bulate, adică formate din bulele de bere Heineken :)) Apropo, până pe 18 martie mai aveţi timp să transmiteţi acel mesaj care vă poate duce la Amsterdam. Care este un oraş frumos. Chiar foarte frumos. Din care îţi pare rău că pleci. Şi în care vrei să te întorci cât de repede :)
Vă spun toate acestea şi pentru a mă da mare fireşte, căci nu mi se întâmplă toată ziua să fiu coleg de juriu cu Andi Moisescu, Cristi Manafu, Cristina Bazavan, Cosmin Tudoran, Ionuţ Bunescu şi Piticu întru trimiterea unui fericit norocos la Amsterdam. Dar v-o spun şi pentru că – aici falsa-mi modestie izbeşte din nou – cine altcineva ar fi mai potrivit să jurizeze ceva când vine vorba de bere? :))
V-am povestit despre cum am apărut pe ecranele uriaşe de pe magazinul Cocor. Dacă vreţi să ştiţi cum a fost posibil aşa ceva din punct de vedere tehnic, citiţi ce şi cum pe blogdebere.ro.
9 thoughts on “Sunt în juriul care decide pe cine trimite Heineken la Amsterdam”
Pingback: Blogul Cristinei Bazavan: vrei sa pleci la Amsterdam? mai ai trei zile sa te hotarasti
Pingback: Blogul Cristinei Bazavan: vrei sa pleci la Amsterdam? stiu cum poti sa cistigi concursul Heineken
Sper ca va castiga un sau o bautoare de bere asa ca mine si ca tine :D
May the Force be with the Beer Holder. :))
Am citit de dimineaţă pe Facebook.
Nu pot decât să urez succes participanţilor şi să aştept filmuleţul cu jurizarea.
La Amsterdam ar trebui trimis un băutor de bere respectat de ceilalţi băutori de bere. Asta înseamnă că, în prealabil, trebuie organizat un concurs de băut bere. Câştigătorul, desigur, va fi trimis să bea bere în Amsterdam şi să vadă fetele din vitrină. În acest nobil scop, are nevoie de un aparat foto performant şi o mână sigură.
Frumos si spumos! Doar urez succes participantilor, zilele mele de concediu pe 2013 sunt deja planificate :( Spor!
Mult mai cald,rafinat si nobil este vinul! Berea e … rece!
Mie aceasta campanie mi-a placut foarte mult. O idee sclipitoare din toate punctele de vedere. Iar Heineken are in ultimii ani site spoturi si niste campanii de studiat in scoli la „asa da”.
si cei din juriu nu se duc?
adica sa nu-ti fie ciuda? :)