Încă un exemplu despre ce poate păţi un brand în social media

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

16 thoughts on “Încă un exemplu despre ce poate păţi un brand în social media”

  1. Stiti scuza aia jalnica, de a pomenit-o si Sebastian Bargau, „nu stim dom’le cum de se poate intampla asta, n-aveti dumneavoastra noroc, sunteti singurul caz de genul asta.” Really?
    Poate daca era vorba despre un telefon, un alt gadget, ceva mai ieftin, iar compania avea o echipa de oameni ce inteleg social media si puterea ei, ar fi schimbat produsul doar pentru a opri atata reclama proasta.Dar fiind vorba de o masina si nu chiar cea mai ieftina, e cam greu de facut asta.
    Dar lasa, companiile mai trebuie sa-si asume unele greseli, erori de fabricatie sau probleme,pentru ca asa e normal.Si sa faca tot posibilul ca sa remedieze problema.
    Pe lumea asta nu sunt doar dobitoci care cred ca „n-are ei noroc” si ca vibratia zilei n-a fost cum trebe.

  2. E de urmarit daca „Nissan” are vreo reactie. Sunt multe companii care nu au inteles puterea social media , nu monitorizeaza pe unde le apare apara numele si automat, nu pot intra intr-un dialog real cu consumatorul. Dar sunt si altele care au inteles si pot transforma o referire proasta in super campanie publicitara. E celebru cazul EA Sports , cu jocul Tiger Woods in care un utilizator a gasit un bug (glitch) si l-a facut public pe net. Bug-ul era ca in joc , Tiger Woods putea pasi pe apa . Raspunsul celor de la EA Sports a fost genial !!!!!!!!!!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=FZ1st1Vw2kY

  3. Este bine spus, ca este vorba de ce poate pati un brand in social media: il faci de rahat, iti bati joc de el, il storcesti, ii rupi mainile si picioarele. Problema este ca in offline media sau in offline in general, nu stiu cata lume se asteapta ca Nissan (in speta vanzatorul masinii) sa fac ceva ca omul sa nu mai umble cu inscrisurile alea pe masina. Din statistica APIA vad ca Nissan a vandut in 2012 cu totul vreo 1820 de exemplare, de toate felurile. Deci ? Ne aflam inca odata in situatia in care comparam promisiunile brandurilor ca fiind promisiuni pe bune („iubim clientul”, ‘este viata noastra”), adica care chiar trebuie sa arate ca iubesc clientul, etc. Problema este la aftersales, acolo treaba se rupe. Majoritatea brandurilor iubesc clientul pana vand produsul/serviciul. Dupa aceea ?

    1. Word! Imi pare ca ce se intampla post-vanzare este cea mai mare problema a dealerilor de masini in Romania. Ma rog, e drept ca nu cunosc foarte bine piata, dar din ce am auzit de la diversi pot lejer sa spun „imi pare ca”.

  4. Pingback: Clienţi supăraţi « political profiler

        1. Salut, n-are nici o treaba jobul cu masina, trag de cativa ani ponoasele acestui brand.
          Asta-i povestea Nissan-ului meu cu detalii, am recitit documentele inaintate catre Badsi acu 3 ani:

          1. Fostul proprietar schimba motorul in garantie la Badsi la 37 000km, cu factura, minunat.
          2. Fostul proprietar schimba 2 ambreiaje in 11 000km(e om si uita sa-mi spuna acest lucru)
          3. Cade volanta si ambreiajul dupa 7 000km
          4. Mai cade ambreiajul dupa 14 000km
          5. Mai cade un ambreiaj si o volanta dupa 6 000km
          6. Mai cade ambreiajul dupa 14 500km
          7. Vreau sa-i dau in judecata si imi restituie banii cheltuiti la ei in service pentru 3ambreiaje si 1 volanta(7700ron)
          8. Imi monteaza un ambreiaj supradimensionat(de Terrano) care tine(60 000km) pana saptamana trecuta cand ma anunta ca ar trebui sa schimb volanta si ambreiajul.

          Rezumat: aceasta ar trebui sa fie a 3 volanta(4000Ron) si al 7 ambreiaj(1400ron) pe aceasta masina.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Top articole din această secțiune

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)