Eu sunt unul din cei care am mari, mari probleme când vine vorba să aleg cadouri. Adică se întâmplă, dar extrem de rar, să nimeresc genial un cadou pentru cineva, dar asta pun pe seama întâmplării şi atât. Căci de regulă sunt de o mediocritate absolută în această chestiune :D
Şi cum ştiu că sunt printre voi unii care suferă la fel ca mine la acest capitol, am zis ia să facem noi o campanie alături de Originalo, care să pice exact pe problema în cauză. Adică o campanie la care puteţi câştiga nişte cadouri care vă rezolvă, în mare măsură, răspunsul la întrebarea „Ce cadou să cumpăr?„.
Căci asta e fain la cadourile Originalo, că sunt altfel, interesante şi… altfel :)) Şi când te gândeşti că în curând vine ziua cuiva drag care s-ar bucura tare să aibă parte de un asemenea cadou…
Hai succes, să fiţi iubiţi şi să oferiţi cadouri frumoase :D
8 thoughts on “Soluţia pentru blogerii care habar nu au să aleagă cadouri”
Am crezut ca-s singurul barbat care are pb asta :)
Ce vorbesti, bre? Cred ca am putea face un grup de asta pe facebook, al barbatilor care sunt pasta la cadouri, si am avea un succes instant :))
Deci care nu are habar sa aleaga cadouri, bloger, mamoș sau simplu om al strazii, cel mai bine e sa nu mai ofere.
Ar trebui sa fie si mai ieftin, dar s-ar putea sa coste cam mult.
Mah, esti cam folosfic de data asta si s-ar putea ca lumea sa nu se prinda de ce zici :D
Ma bag si eu in dezbaterea asta, ca profesionist in cadouri. Suna pretentios, insa din asta traiesc. E adevarat ca mi-ar fi placut mai mult sa fie vorba de cadouri de business si nu de aniversari, insa lucram tot cu emotii mult dorite si rar implinite. Daca Chinezu permite, discutam, ne radem sau inspiram tot spectrul fenomenului GIVEAWAY-NESS.
Interesanta asta cu esti profesionist in cadouri. Adica oferi si consultanta? Gen te intreb ce sa iau pentru sefu cand implineste 50 de ani si tu ii recomanzi in functie de un buget?
Da` chiar ca e o mare problema cu alesul cadourilor….Oricum e binevenita treaba cu Originalo….ne mai inspira.
Toate cele bune!
Instinctual, majoritatea gandesc un cadou ca scop in sine cu primul gand legat de buget. De aici, ajungi sa fi condus preponderent de niste cifre. Si atunci unde mai este emotia, surpriza, bucuria, impactul?
Sa va povestesc ceva dintr-o vizita la un mare director de comunicare din domeniul auto. Tipul scolit si umblat pe afara, avea grija de toate detaliile lansarilor si a giveaway-urilor la evenimente. Avea un birou tapetat cu fotografii si dovezi ale fostelor campanii de succes. Il intreb, care a fost cel mai reusit cadou de business pe care l-a primit vreodata. Si imi arata o masinuta artizanala si un tablou primit la pachet. Pe masinuta scria doar atat, F1 Tehnologie. Mi-a marturisit ca-l primise de la McLaren la un eveniment in Paris. I-am cerut cateva motive pentru care i-a placut atat de mult. Mi-a raspuns ca nu stie, dar ca de aia il pastreaza pentru ca-i place. Nu ma pot abtine si imi dau cu parerea. Cred ca la acest cadou mesajul a fost ”Noi cei de la Mclaren, facem din Tehnologie – Arta” Tipul a avut o revelatie si din acel moment am colaborat foarte bine. Cred ca in cadouri de business, mesajul non verbal asociat subtil cu ceva din brand-ul implicat, poate avea impact pe termen lung.