Am avut ocazia să conduc un Renault Grand Scenic vreo 900 km când am plecat alături de colegii din Bloggers Inc. în team building la Continental Porţile de Fier. Mai jos vă raportez cum mi s-a părut. Cu menţiunea că o să pun doar vreo două poze cu maşina cu care am fost în această deplasare, căci, din păcate, cardul pe care erau fotografiile pe care le-am făcut eu cu maşina a sucombat subit şi iremediabil înainte de a reuşi eu să le descarc. Asta este…
Concluzie generală
Renault Grand Scenic este o maşină foarte bună pentru croazieră. Mai ales dacă mergi cu familia sau cu prietenii, adică pe sistemul de „să ne simţim bine”, nu să îi dai să sune ca să fii tu Hakinen.
Ce mi-a plăcut la maşină
Scaunele. Unele din cele mai confortabile scaune din maşinile cu care m-am plimbat. Nu ştiu ce au făcut cei de la Renault, dar aşa nu mă interesează… :)) Ce conteză pentru mine ca şofer care nu prea le are cu analiza tehnică şi chiţibuşară este că mă aşez în scaunul şoferului şi după câteva sute de kilometri mă simt fresh şi gata de mers din nou la drum
Displayul de pe planşa de bord. M-a încântat. Îţi oferă tot ce ai nevoie ca info, dar o face într-un mod foarte discret şi foarte amabil, ca să zic aşa, iar noaptea îl simţi că e acolo, dar fără să îl vezi foarte tare :))
Designul exterior şi interior. Renault Grand Scenic este o maşină frumoasă. Aş putea să încerc să îmi motivez această afirmaţie, dar nu o să o fac, pentru că prefer să mă duc pe varianta subiectivă a lui „aşa îmi place mie” :D
Ce nu mi-a plăcut la maşină
Lipsa de intuitivitate. Nu că ar fi ceva foarte grav (mai ales că ar fi trebuit să rasfoiesc măcar cartea tehnică înainte de a mă urca la volan…), dar a luat ceva vreme până să îmi dau seama unde este butonul de activarea a sistemului cruize control sau cel de blocare/deblocare a uşilor. Sigur că după ce le găseşti zici „aaaa, aici erau” şi ţi se pare normal să fie acolo, doar că la prima impresie parcă nu prea erau la îndemână. Mă rog, aşa am simţit eu :)
Lipsa de sportivitate. Dacă vrei să încerci şi tu să fii mai haiduc şi să îi dai în goarnă, nu prea te ajută foarte mult maşina. Adică suspensiile, mai ales în curbe, îţi bat obrazul, stabilitatea strigă la tine dacă negociezi o curbă mai dur, adică, pe scurt, maşina este făcută, cum ziceam la început, pentru croazieră nu pentru Hakinen wanna be :D
Alte impresii şi concluzii
Consumul. Eu am scos un 7,6% media pe cei 900 de km. Cu maşina plină, cu aer condiţionat la greu dar şi fără să merg foarte repede, şi pe tipuri de teren diferite. Nu ştiu dacă e mult sau puţin, că io nu prea mă uit la aşa ceva :))
Spaţiu pentru bagaje. Mai mult decât generos. Iar dacă vrei să transporţi 7 pasageri, no problemos, ridici cele 2 scane din spate şi ai gaşca făcută. E drept că nu mai ai loc de bagaje, dar de apelezi la cei de la Aventuria şi se rezolvă :))
Motorizare. Eu am condus cu Renault Grand Scenic cu un motor Energy dCi de 1900 la 130 CP. Aşa că nu am avut nici o problemă să accelerez când am avut de făcut vreo depăşire sau să reacţionez cum doream când era cazul. Îmi pare că pentru o maşină de croazieră aşa cum este aceasta, poţi opta pentru o motorizare chiar mai puţin sprinţară.
Preţul. Am înţeles că până în 20.000 de euro poţi să îţi echipezi un Grand Scenic la modul decent.
Mai multe fotografii găsiţi aici.
3 thoughts on “Impresii despre Renault Grand Scenic”
Pingback: Bloggers Inc. | Mosneagu'
Pingback: Două zile pline de aventură | printreranduri.eu
Mie imi este foarte confortabil scaunele si de volun nu iti mai zic.
Foarte bun articolul