Dacă aș face un top al evenimentelor care implică bloggeri și care presupun ieșitul din București și, foarte important, ieșitul din contextul de confort 2.0, apoi (ia uite, bre, că acum îmi dau seama de asta…) în top 3 este așa: High Impact Friends (Amsterdamul mi-a devenit așa de simpatic de ceva vreme… :D), Biz Campu-urile și SMS-urile. Adicătelea, v-ați prins, toate organizate de spectaculoșii tovarăți de la Revista Biz. Ia stați, bre, că iar mă enervez! Păi cum am ajuns io în halul ăsta, de top 3 la mine e ocupat de Revista Biz și io nu am nici un eveniment de-al meu în top?! =))
Bun, să trecem peste această rană necauterizată din orgoliul personal și să vă raportez că între 12-15 iulie, la Pârâul Rece, o să se execute Social Media Summer Camp, unde o să am și io de prezentat ceva. Bravo, măh, bine că vă apucați să râdeți… Adică ați văzut că Staropramen este din nou la datorie la eveniment și vă ziceți în barbă că o să fac o prezentare cu guler de spumă? :))
Acuma serios vorbind. Eu mai mult, căci văd că voi râdeți în continuare… :)) Discuțiile din edițiile trecute au fost foarte instructive. Și s-au desfășurat mult după ce ne-am dus acasă. Pentru că am mai povestit pe mail, pe telefon, la câte o bere, plecând de la ce s-a lansat în tabăra cu pricina. Și s-au legat niște relații care, m-am arunca să le caracterizez așa, sunt benefice pentru toate părțile.
Așa că m-am gândit ca la această ediție (indiferent de subiectul pe care mi-l va da Marta, căci acolo nu e democrație cum ați putea crede… :D) prezentarea mea să fie ”condimentată” cu părerile voastre. Despre blogosferă, despre social media în general, despre ce credeți voi că ar trebuie comunicat celor care vor fi prezenți la Social Media Summer Camp. Iar eu voi selecta cele mai lovitoare comentarii și le voi pune în prezentare.
Promit să revin cu un update când Marta o să îmi spună ”chinezule, tu vorbești despre asta și am încheiat discuția” :D ca să putem povesti mai aplicat :)
Sponsorii eveniumentului: Staropramen, Danone, Avon, Bancpost, Lipton.
5 thoughts on “Mă ajutați cu prezentarea pentru Biz Social Media Summer Camp?”
Blogosfera romaneasca este departe de a avea continut de calitate. Cand vom renunta la a mai scrie jurnale personale si/sau advertoriale si ne vom focusa pe subiecte importante, nisate, de actualitate, atunci vom putea spune ca avem o blogosfera de calitate. Ca si in presa scrisa, putini sunt editorialistii buni care pot transforma un subiect banal intr-o material care sa te convinga sa-l citesti si sa incite la dezbatere…
@Irina, tu nu ai scris nimic despre tine pe blog? O intamplare, ceva?
Am simtit mereu ca practica ma ajuta sa imi sedimentez cunostintele teoretice.
Fara sa transformi prezentarea intr-un workshop, mi-ar place sa aud povesti exemplificate despre CE sa prezinti unui potential client, CUM sa o faci, UNDE, CAT. As vrea sa vad modele de planuri editoriale (chiar si fictive) pentru SM. Ar fi intetesant un „tutorial” de genul asta ca sa putem sa ne prezentam in faca potentialilor clienti de SM prrgatiti.
Unii ar spune ca astea sunt strategii secrete de lucru si ca nu se divulga. Eu cred ca pot reprrzenta un beneficiu adus intregii piete de SM, iar prezentarea pregatita bine nu poate dacat sa educe companiile (numesc companie si bunica din piata care vrea sa-si expuna capsunile pe facebuc”.
Merci pentru zambetul pe care mi l-ai adus pe buze cu acest articol…Stai linistit, nu e de rau..
Am fost azi la lansare la Digital Factbook si mi-a placut o chestie spusa de Alex Visa in prezentare. Daca pana acum content was king, actualmente content is queen, context is king. Ca degeaba produci continut de calitate daca nu il si prezinti in contextul adecvat.