Inițial am vrut să fac un fel de rezumat a ceea ce a spus fiecare vorbitor la All Things Facebook. Și am și notat, cel puțin în prima parte a conferinței, câte ceva din ce au zis oamenii pe acolo. Dar între timp m-am răzgândit. Și în loc să vă raportez ce au zis ei, mai bine vă spun cu ce am rămas eu după conferința aceasta.
Cel mai tare mi-a rămas faza cu ”If it is not social, we are not doing it” :)) Am uitat cine a spus-o (ce vreți de la mine, sunt bătrân :D), dar mi-a plăcut corespunzător. Și care vorbă cred că trebuie înțeleasă mai ales de cei care abordează social media cu tactici de PR de acum vreo 18 ani și apoi se plâng că nu prea iese treaba. Cum? Nu există așa ceva? Poate că exagerez eu, mă iertați.
Pagina de facebook este the mission control al brandului. Așa au zis toți cei de la facebook care au luat cuvântul. Și au adus tot felul de argumente, unele acceptate instant de audiență, altele care au stârnit strâmbături din nas, iar altele care erau doar niște sloganuri care nu au convins aproape deloc :D Dar, per total, am înțeles ce au vrut să zică. Mai ales că propovăduiau noile features ale paginilor facebook.
În ciuda lipsei mele de iubire (ca să bag un eufemism nici măcar reușit) față de facebook, ce am auzit la această conferința m-a făcut să înțeleg că dacă nu prind și componenta asta în ceea ce fac eu pe online, atunci să-mi fie rușine, foarte rușine :)) Drept pentru care o să mă pun cu tastatura pe învățat și voi presta mai cu talent aici.
1 thought on “All Things Facebook sau care-i faza, moșule, cu 2.0?”
Poate ar trebuie sa-ti faci o pagina pe Facebook si sa nu folosesti contul personal.
Totusi, daca vrei sa-ti folosesti contul asta, activeaza functia de Subscribe ca sa eviti tonele de oameni care o sa-ti „ceara prietenia” :)): https://www.facebook.com/about/subscribe