Cine mă ajută să dau un titlu acestei postări?

Hai să vă mai împărtășesc din viața dă blogger a unui chinezu ca tot românu :D Adică să mă ofer singur, din nou, de cobai pe altarul științei blogosferice mioritice :D Căci, așa cum veți vedea, o chestia din asta prin care trec acum, când vă scriu aceste rânduri (nu când le citiți voi :D), se mai întâmplă și altora, că nu sunt io singurul fazan la faze de astea :)) Așa că m-am gândit că să mă dau în vileag singur, convins că o discuție pe această temă e un foarte bun, deși mărunțel, studiu de caz.

Se dau datele de mai jos:
– Primesc mail de la Starbucks (un brand care mi-e tare drag de când cu isprava ”Spune o poveste”) cum că din 8 ianuarie până pe 15 ianuarie, dacă mergi la proaspăt deschisul Starbucks din București Mall (ăla din Vitan) și completezi un talon, intri într-o tragere la sorți și poți câștiga cafea pentru tot anul, adică în fiecare zi din 2011 să bei câte o cafea la Starbucks.

– V-am spus mai sus că acest brand mi-a devenit brusc mai simpatic de când cu ”Spune o poveste” și vă mai spun încă o dată asta, dar numai ca să înțelegeți că citesc mailurile pe care le primesc de la ei cu mult mai multă atenție decât cele pe care le primesc de la alte branduri.

– Agenția care se ocupă de contul Starbucks e una care are niște tovarășe pe acolo, care nu numai că știu meserie, dar și bagă cărbuni la greu pe piața social media, așa că am respect și prietenie pentru ele :)

– Mailul cu pricina nu a avut nici o întrebare gen ”câți bani vrei ca să publici chestia asta?”. A fost doar unul informativ. Precizez asta ca să înțelegem că această postare e în afara oricărui buget.

– Am decis să public informația pentru motivele de mai sus și pentru că vreau să discutăm pe tema asta :)

Se cere:
– Să dați un titlu care vi se pare că se potrivește cel mai tare cu această postare. Întrebare ajutătoare: am scris despre Starbucks sau despre faptul că am publicat o informație comercială fără bani? :D

–  Să discutăm dacă noi, ca bloggeri, ne discredităm teribila atunci când publicăm astfel de informații și dacă da, ne discredităm, de ce? Că io chiar vreau să înțeleg…

– Să ziceți orice altceva vă trece prin cap, căci știu că oricum o să faceți asta :))

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbethttps://bsport.fithttps://onbet88.ooohttps://i9bet.bizhttps://hi88.ooohttps://okvip.athttps://f8bet.athttps://fb88.cashhttps://vn88.cashhttps://shbet.atbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

24 thoughts on “Cine mă ajută să dau un titlu acestei postări?”

  1. Pentru titlu n-am momentan inspiratie, ca-s abia la prima cafea :)

    Dar referitor la publicarea unor informatii despre branduri, eu cred ca treaba sta in felul urmator: din moment ce nimeni nu considera gresit faptul ca orice blogger abia asteapta sa-l deranjeze vre-o firma, brand sau furnizor de servicii pentru a scrie un articol critic la adresa lor, nu ar trebui sa deranjeze nici daca publica un articol pozitiv despre acestea.
    Daca mie imi place un brand sau sunt multumit de un serviciu, consider ca pot impartasi acest lucru fara a fi acuzat de reclama gratuita.

    Parerea mea…

  2. Faptul ca promovezi fara sa pretinzi avantaje arata ca esti om normal si nu un „afacerist” vesnic in cautare de oportunitati pentru a castiga un 50-100 lei. Tocmai din acest motiv mi se pare normal ca titlul sa vina in concordanta cu ideea pe care am mentionat-o.

    Si nu cred ca te discreditezi.

  3. Spune-i: „Sa dam sau sa nu dam cu brandul?”
    Cat timp blogul e pe banii tai. pe patul tau si pe muzica ta poti sa postezi ce vrea muschiul tau indiferent de opinia celorlalti. Nervul deontologic e dezvoltat in Romania doar cand e vorba despre deontologia altuia. :)
    La asta cu brandul promovat din placere esti recidivist. Se pun astfel o multime de intrebari:
    O faci din placere sau e vorba de un apropo subtil catre fetele care au uitat sa puna politicos intrebarea despre bani?
    Chiar o faci fara bani sau e pe bani si da mai bine sa spui ca e gratis din punct de vedere al impactului reclamei?
    Lansand discutia despre discreditare, nu cumva indirect faci reclama brandului si cu aceasta ocazie raspandesti reclama si la altii in mod viral sau chiar e un subiect care te pasioneaza?

    Sunt prea multe intrebari pentru luni dimineata.
    Si eu am simtit nevoia, dar foarte rar, sa scriu de bine pentru cate ceva sau cineva dar e mult mai usor si mai credibil sa injuri pentru ca nu e nevoie de prea multe argumente. :)

  4. Titlu: „Promovez un brand, pentru ca imi place, nu pentru bani”.

    E simplu si asta pare a fi intentia ta. Sincer cred ca mai multi ar trebui sa ia lectii cand vine vorba de promovare branduri sau alte lucruri. Nu mereu trebuie sa scoti bani, de cele mai multe ori esti mai castigat cand faci o promovare benevolent, pentru ca astfel spui ca esti o persoana cu cap si nu una ahtiata dupa bani. Nici o firma nu va alege sa fie promovata de un om care nu are pic de interes pentru brand-ul care vor sa-l promoveze si doar interesul banilor. Intotdeauna il va alege pe cel care va pune pasiune in promovarea respectiva, chiar daca este mai putin influent.

    O zi buna.

  5. „Sfat gratis chinezesc: treceti pe la Starbucks!” – titlu sugerat
    Nu te discreditezi daca faci promovare gratuita unui lucru care tie iti place cu adevarat, in fond teritoriul chinezo-blogului e la suverana ta discretie, nu? Te-ai discredita in cazul in care ai face-o in cazul unor produse/servicii care sunt general recunoscute drept bullshit, parerea mea!

  6. ah, doua chestii. Una offtopic, sau ma rog, relativ. Starbucks-ul din mall vitan stiu ca exista de vreo trei ani jumate. Sau e vorba de altul?

    Si doi, ontopic de data asta, nu stiu cat conteaza ce credem noi. Pana la urma trei persoane pot sa vada complet diferit problema. Una vede o informatie utila si iti multumeste in gand, una vede reclama si se gandeste ca vinzi spatiu publicitar si una nu te mai citeste, pentru ca vrea originalitate si nu transmitere de informatie. Si iti mai gasesc inca vreo zece stereotipuri, care vor avea cu totul alte pareri si reactii.

    Eu personal am ales pana acum sa fac reclama doar la produsele in care cred si doar in mod gratuit. Am primit oferte de genul „uite iti dam asta, daca scrii si tu o recenzie despre noi” si am refuzat pana acum. Dar asta tine exclusiv de persoana mea, si nu generalizez la restul bloggerilor, doamne fereste.

    Ba chiar, toata stima si tot respectul pentru cei care au reusit in tara asta sa obtina niste venituri din blogging

  7. „Starbucks pe linmba lui Chinezu”
    Eu cred ca nu o facem fiindca postam ce ne pofteste inima… si in cazul de fata daca tu esti dependent de cafea(eu nu), e normal ca inima sa i ia la sanatoasa auzand ca s-ar putea iubi cu cate o ceasca de cafea timp de un an si nu pe „interese”.

    Nu stiu ce imi mai trece prin cap…abia m-am trezit, poate doar un tiuit!

  8. Titlu: Starbucks – free comercial or good coffee?

    Referitor la promovarea unor brand-uri care sunt pe plac blogger-ilor, imi trece prin minte urmatoarea intrebare: Unde e libertatea? In mintea mea mi s-a implementat ca blog-ul e un spatiu al tau in care te simti liber, de care ai grija, pe care-l cresti si in care iti pui ideile tale, informatiile si noutatile trecute prin filtrul intereselor proprii.

    Blog-ul e mediul tau, te defineste, esti tu.

    Iar alegerile pe care le face fiecare, atunci cand alege sa scrie un post prin care sa transmita o informatie, ii apartin in totalitate. Si cum nu putem fi pe placul tuturor e important sa stim a accepta acest lucru, iar criticile sa le privim intr-un mod constructiv, atunci cand este posibil.

    PS: I love Starbucks Coffee!

  9. Cred că asta ar fi scopul nedeclarat al oricărui brand: să fim atât de mişto încât să avem parte de publicity. Să ne placă oamenii şi să ne promoveze fără să alocăm buget special pentru asta. Gestul tău mi se pare un gest firesc. Dacă vine şi remuneraţie pe lângă faptul că oricum eşti deja oarecum captat de brand-ul respectiv, mi se pare doar o răsplată în plus şi-un extra motiv de respect pentru compania respectivă.

  10. Propunerea me de titlu: ” Ce ai face cu 365 de cafele?” sau ”365 de povești. Gratis? ”
    Despre discreditare sau nu cand povestim gratis despre un brand.
    In primul rand, te discreditezi doar daca targetul tau nu vede o relatie onesta intre brandul tau personal si brandul de care vorbesti. De exemplu pe blogul de campanie al lui Obama se mentiona ca nu se desparte de Blackberry, ar fi fost aiurea sa se cenzureze brusc in campanie o asociere care era deja de mult construita si utila lui.
    In al doilea rand, conteaza cum iti selectezi aceste branduri dar mai ales trebe sa stii ca si cititorii stiu ca Starbucks are campanii si se asteapta sa te influenteze si pe tine. Sa incepi sa spui ca pe tine nu te influenteaza nici un brand drag, decat daca te plateste, chiar ca este neproductiv pentru brandul personal.
    Tertzo, la nivelul de maturizarea pe care il ai pe brandul personal, asteptarile targetului cam iti ingusteaza optiunile, nu prea mai ai cum sa eviti prin anonimizarea acele elemente care se asociaza in mintea unora cu notorietatea.

  11. Mai Chinezule, tu vrei sa superi pe cineva si nu stii cum?:D Acum revenind la problema, fiecare publica ce vrea, cand vrea, cum vrea si pe cati bani vrea. Daca are succes, publicul il aplauda, toata lumea e multumita…atunci asa sa fie…Ce atatea probleme si intrebari, dentologii si alte chestii/trestii.

  12. Titlul – „Cin’se ia cu mine bine …” (ii dau blogu’ de pe mine ? nooooooo …) :)))

    Cine ar fi atat de mercantil incat sa ia bani pentru a publica o informatie a celor de la „Special Olympics ?” si cine nu ar „vamui” pe un „donald trump” autohton pentru a-i pune o vorba buna pe blog ?
    Cu putina diplomatie stii exact cand este cazul sa iti aduci aminte de exemplul Maicii Tereza sau cand este cazul sa uiti de asemenea „comportament pagubos”.
    Sau cand ai pur si simplu simpatii, care nu insemna neaparat ca „ti-ai vandut condeiul” (tastatura).

  13. 1. Titlu: Cafeaua care te face Star un an întreg!
    Explicaţia: Star printre cunoscuţii tăi, evident. Star -Bucks. :)

    2. Nu există discreditare. D-aia e blog, ca să pui o părere personală, cu sau fără bani. Atâît timp cât este etică, postarea nu discreditează.

    3. Nu-mi mai trece nimic prin cap, trebuie să fug. :D Dar dacă-mi mai vine vreo idee, revin.

  14. Când dai de o chestie care-ţi place mi se pare normal să o pui pe avizier.
    La fel ca atunci cănd dai de una care nu-ţi place.
    Fără atâtea disclaimăre.

    Aşa că:
    „Formular la Starbucks Titan şi te poţi face cu o cafea gratuită, zilnic, timp de un an!”
    „Merită şi să primiţi mailurile PR-ului lor.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.