Mişto ideea. Dar zău că mă apucă o oarecare nostalgie. Pentru că pe vremea studenţiei mele… Dar să nu intrăm în de astea :) Ideea e că astfel de cursuri sunt o oportunitate excelentă pentru tineri să înţeleagă ce şi cum. Mai ales că sunt şi gratis. Aveţi grijă că deadlineul pentru înscriere e 3 martie.
Business School este un curs intensiv de antreprenoriat ce urmareste rezolvarea problemelor cu care se confrunta un tanar antreprenor intr-un „Start-up” si formarea unei comunitati de oameni de afaceri. Parcurgem toate etapele unui business de la infiintare si pana la „Exit”, imbinand partea teoretica cu cea practica.
Printre vorbitori se numara: Dragos Petrescu – City Grill, Florentin Banu – Banu Invest, Mike Costache – Nobel Equity Partners, Radu Tudorache – MGroup, Tudor Maxim – Elevate, Lucian Despoiu – Kondiment, Calin Tatomir – Microsoft Romania, etc.
14 thoughts on “Of, de ce nu erau de astea pe vremea studenţiei mele”
Proiectul este foarte tare si echipa care are grija ca el sa se intample este formata din oameni super. Ma bucur ca am avut prilejul sa particip anul trecut la acest curs. Succes tinerilor de anul asta.
Da, da, sunt bune, în acest moment în Romania sunt miliarde de astfel de cursuri, dar la ce bun cînd unii care conduc ţara spun că doar oamenii de afaceri care au contracte cu statul vor plăti TVA-ul doar după încasarea facturilor?
fain proiectul
poti sa te inscrii iar la facultate, e fara limita de varsta :))
Well, nici o sansa pentru mine. dat fiind ca nu am ajuns nici macar pana la Bac, nu mai zic de facultate :)) Oricum, cei care vor participa o sa aiba ceva de invatat. Benefic, gen…
In momente de astea parca imi pare rau ca nu sunt in Bucuresti :)
Chinezule nu vreau sa te superi , dar am o parere diferita . Nu cred in cursuri care sa iti deschida mintea . In cursuri practice de un real folos . Acum aproape 2 ani de zile am fost la un curs asemantor tinut in domeniul turismului de un personaj angrenat cu adevarat in acest fenomen : persoana dinamica , tanara(35-40 ani ) .
De la inceputul cursului i-am spus ca ma astept sa ne vorbeasca despre ceea ce nu gasim in carti .
Binenteles ca a prezentat in 2 zile lucruri din carti . Femeia era stresata sa nu se faca de ras pentru ca vorbea in fata unor oameni de turism. Asa ca a prezentat chestiuni teoretice .
Cred ca tinerii intreprinzatori tocmai de chestiuni teoretice nu au nevoie .
Noi , romanii , suntem specialisti la teorie insa cand trebuie sa devenim practicieni avem o problema.
Oamenii de rusine au spus la final fata de profesor ca a fost interesant cursul , insa intre patru ochii au regretat cele 2 zile pierdute cu chestiuni teoretice.
Vreau sa spun daca la final cursantii declara ca au fost multumiti nu inseamna ca este si adevarat .
@Tomis Travel
deci
nu am nici o implicare directa in proiect
doar ca mi se pare mult mai ok sa faci asa ceva decat sa alegi partea mai convenabila de a nu face
apropo de partea teoretica: tu ai vazut cine vor fi speakerii? ai adunat cifrele lor de afaceri? crezi ca din citate de carti au facut bani oamenii aia?
De foarte bun augur acest curs – unul initiatic as putea spune, intr-ale afacerilor bineinteles. ;)
Nu vreau sa par pesimist insa cu”Start-Up-ul” e ceva de genul: „De la pamant si pan’ la cer te manca sfintii” iar cu „Exit-ul”si mai simplu,marea inventie numita „impozitul forfetar”.
P.S. Off Topic
Subscriu postului tau anterior de 1 Martie
O seara cat mai placuta!
Chinezule te respect numai si pentru faptul ca feciorul meu are un singur idol pe bloguri: TU. Asa ca nu imi permit sa te supar.
Revenind la discutie si . Femeia asta asta care a facut prezentarea a construit cel mai puternic sistem de rezervari hoteliere din Romania . Din punct de vedere profesional e meserie.
Dar de la meseria pe care o face bine de tot pana la balaria de prezentare care a facut-o e diferenta mare . Eu i-am zis de la inceputul cursului pana la final ca noi cei din sala asteptam altceva ,dar avea un curs facut si asta e.
Imi cer scuze ca poate deranjez , dar daca vorbim de exemplu ca vrem practica mie mi se pare important la un start-up vadul .
Plecand de la ideea ca vinzi ceva la strada : alimente , telefoane, servicii , imobiliare , turism , haine , etc.
Intr-un business e important vadul . Acum care este instrumentul care masoara vadul ?
Acest instrument pe care l-am gasit este urmatorul.
1)Prima data trebuie sa cauti spatiile de inchiriat 20-30-40 de spatii . In final te vei opri sa zicem la 4 . Plecam de la principiu ca aceste 4 te multumesc d.p.d.v al chiriei , amenajarii interioare , etc.
Pe care il alegi ? Aici apare instrumentul meu.
Instrumentul meu este :Numarul de persoane intr-un interval de timp. Pe care ii poti filma din masina .
Apoi analizezi cati erau copii ,pensionari , adulti , rromi , etc.
Faci acest film in 4 perioade ale zilei . La final tragi concluzia . Daca nu poti filma poti face altfel .
Stabilesti un punctaj .
Copil – 1 pct- Nu cumpara , dar observa
Pensionar – 2 pct – Cumpara daca are potenta
Adult matur – 3 pct- Potential client
Rrom – -1 pct – Multe puncte aici inseamna o zona periculoasa .
Mai scriu o idee . Gasesti spatiul e ok , vad excelent , dar daca concurenta e in floare nu e bine deloc .Pentru ca el clientul se va duce unde a mai fost si greu iti gasesti nisa de clienti .
Daca acesti oameni pun asa problema este foarte bine , daca nu mai bine stau acasa . Parerea mea .
Uite asta rezolva „problemele cu care s-ar putea confrunta un tanar antreprenor”. Si multe alte chestii, cum ar fi recesiunea s dezechilibrele economice, si chiar o parte dinasperitatile limbajului de lemn:
amrsp_menu.swf
scuzati-ma, asta:
http://financiar-imobiliar.guvernarea.ro/forum/viewtopic.php?t=732