36 de E dă o gospodărie din România pe consum de conținut. În SUA e 186 de $

Ericsson (NASDAQ: ERIC) prezintă cea de-a șaptea ediție a ConsumerLab TV & Media Report, care arată schimbarea semnificativă de comportament în ceea ce privește urmărirea de conținut TV si video și tendința spre mobilitate.

Acest raport este unul dintre cele mai mari studii de acest fel la nivel global, analizând obiceiurile de vizionare a conținutului TV și video ale unui eșantion care reprezintă statistic aproximativ 1,1 miliarde de oameni din 24 de țări. Studiul se bazează pe metode cantitative și calitative, precum și sute de ore de interviuri cu consumatori din diferite culturi. Pentru prima dată, raportul include date ample cu privire la obiceiurile de vizionare și atitudinile consumatorilor de TV și video în România.


Vedeți că sunt niște reduceri corespunzătoare la eMAG pentru… ”cititoarele” de conținut :D


„Ericsson estimează că, până în 2020, aproximativ jumătate din timpul de vizionare din întreaga lume va fi petrecut pe ecrane mobile și portabile. De asemenea, 50% din timpul de vizionare va fi folosit pentru a accesa conținut TV și video la cerere”, a menționat Anders Erlandsson, Senior Advisor Consumer Insights la Ericsson ConsumerLab.

„Cercetarea și analiza noastră arată că furnizorii de servicii TV și video vor trebui să asigure satisfacția consumatorilor din patru puncte de vedere dacă își doresc să aibă succes pe piață, anume: să ofere o experiență neîntreruptă pe toate dispozitivele, oriunde și oricând, să asigure descoperirea de conținut personalizat și captivant și să îmbunătățească în mod continuu experiența consumatorilor.”

„Suntem mândri să prezentăm primul studiu Ericsson ConsumerLab TV & Media pentru piața din România”, a spus Giovanni Dalla-Vedova, Head of Sales Romania & Moldova & Country Manager, Ericsson Romania. „Noi credem că rezultatele sunt cu adevărat interesante și arată potențialul mare al acestei piețe foarte competitive. Millennials conduc în mod clar tendințele, ca pretutindeni, iar serviciile la cerere și mobilitatea, combinate cu pachete de servicii de streaming video nelimitat devin cheie pentru o experiență TV holistică, în timp ce descoperirea de conținut într-un mod cât mai ușor îmbunătățește experiența consumatorului. Prin studierea în mod constant a celor mai recente descoperiri în materie de consum de conținut TV și video, împreună cu un portofoliu bogat de difuzare TV – 6 premii Emmy pentru tehnologie câștigate – și serviciile de transformare digitală, Ericsson este, în acest moment, cel mai bine poziționat pentru a conduce la nivel global cursa pentru servicii de TV și video de calitate, inclusiv în România.”

Televiziune și conținut video la cerere și descoperirea de conținut

Raportul Ericsson arată că, în România, 33% din totalul de vizionare activă este la cerere și acest număr sare la 47% pentru generația Millennials (tineri cu vârste între 16-34 de ani). Millennials petrec cel mai mult timp vizionând conținut generat de alți utilizatori. Chiar dacă televiziunea tradițională începe să piardă din cota pe care o deține din timpul total de vizionare, acesta încă este aproape de două ori mai mare față de orice conținut video, cu 46% din totalul orelor de vizionare pe săptămână. Acest lucru este alimentat de seriale TV, filme, precum și alte programe de televiziune, în timp ce sporturi transmise live alcătuiesc 7% din timpul total de vizionare activă pe săptămână. În total, românii petrec aproximativ 42 de ore pe săptămână urmărind în mod activ conținut TV sau video.
În ceea ce privește frecvența de utilizare pentru diferite servicii TV si video la cerere, 48% dintre telespectatori în

România vizionează YouTube zilnic, iar 76% săptămânal

Potrivit raportului, telespectatorul român va petrece aproximativ 0,7 ani din viață sau 12 minute pe zi căutând ce conținut TV sau video să urmărească. În acest sens, căutarea de conținut reprezintă 9% din timpul petrecut urmărind TV tradițional și 19% din timpul petrecut urmărind conținut video la cerere (Video on Demand – VOD). În ciuda timpului suplimentar petrecut pe căutarea de conținut, 56% dintre utilizatorii VOD sunt mulțumiți de capacitățile sale de descoperire de conținut, în timp ce doar 49% dintre telespectatorii televiziunii liniare spun același lucru.

În România, vizionarea de conținut TV și video pe mobil se face preponderent pe smartphone-uri

Piața românească beneficiază de o rată mare de penetrare a dispozitivelor mobile, în special smartphone-uri și laptop-uri, iar 43% din numărul total de ore/săptămână de vizionare este urmărit pe ecranele dispozitivelor mobile. Studenții și Millennials sunt cei care urmăresc în proporția cea mai mare conținut TV și video pe mobil – aproape două treimi sau peste 60% din toate orele de vizionare TV/video sunt petrecute pe un dispozitiv mobil în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 16-24 de ani.

Majoritatea consumatorilor români preferă să urmărească conținut TV sau video acasă, în timpul serii sau în pat, înainte de a adormi. În același timp, aproape 60% dintre consumatori se uită la conținut TV și video înainte de a se ridica din pat dimineața.

Posibilitatea de a avea un consum nelimitat de date în scopuri de streaming video este tentantă pentru mulți consumatori, mai ales că le-ar diminua temerile că ar rămâne fără date după ce au rulat conținut TV și video. De fapt, 46% dintre consumatorii TV și video din România spun că sunt interesați de un abonament mobil cu streaming video nelimitat. Media globală corespunzătoare este de 40%.

Binging schimbă jocul

Urmărirea mai multe episoade ale unui serial de televiziune la rând a devenit o caracteristică importantă a experienței TV și video atât în lume, cât și în România, unde 64% dintre respondenți declară că au făcut binging zilnic, săptămânal sau lunar, în timp ce media mondială ajunge la 71%. Media se ridică la 86% pentru vârstele 16-34 (Millennials), ca urmare a tendințelor globale.

Costul mediu al consumului de conținut sub orice formă, inclusiv televiziune, video, prin internet fix, teatru și cinema, a ajuns la 36 de euro pe gospodărie în România. Cifra corespunzătoare din SUA ajunge la 186 de dolari pe gospodărie.

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbethttps://bsport.fithttps://onbet88.ooohttps://i9bet.bizhttps://hi88.ooohttps://okvip.athttps://f8bet.athttps://fb88.cashhttps://vn88.cashhttps://shbet.atbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.