05.12.2016

Prima campanie națională de comunicare pentru lanțul de cafenele McCafé

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Cu o investiție de 7,5 milioane lei, McCafé este cel mai mare lanț de cafenele din România. McDonald’s plănuiește să extindă lanțul la 25 de cafenele până la finalul anului și lansează prima campanie de comunicare la nivel național, cu scopul de a transmite consumatorilor o parte din atmosfera pe care o vor regăsi în fiecare cafenea McCafé din țară.

Anul acesta, McDonald’s a scris un nou capitol în povestea McCafé, prin deschiderea a 4 noi cafenele în București, în restaurantele din Morarilor, Rahova, Virtuții și Park Lake Plaza (primul McCafé deschis într-un centru comercial). Lanțul de restaurante plănuiește să încheie 2016 cu două noi deschideri de cafenele în Brașov și Timișoara.

paharele-mccafe„Inovația a stat dintotdeauna la baza business-ului McDonald’s, iar McCafé, cel mai mare lanț de cafenele din România, ne diferențiază de șase ani pe piața restaurantelor cu servire rapidă. Am crezut de la început în conceptul cafenelelor McCafé, iar răspunsul pozitiv pe care l-am primit de la deschiderea primei cafenele și până în prezent, ne impulsionează an de an să extindem lanțul de cafenele, să devenim parte din viețile clienților noștri, parte din rutina lor zilnică. Astăzi, lanțul McCafé reprezintă 6% din business-ul McDonald’s în România și ne mândrim cu cele 23 de cafenele deschise în București și în cele mai importante orașe din țară. În plus, anul acesta plănuim să extindem lanțul la 25 de cafenele, prin deschiderea a două noi unități în Brașov și Timișoara”, a declarat Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România.

McCafé este casa unei varietăți de dulciuri și specialități de cafea, o oază de liniște și relaxare pentru clienții restaurantelor McDonald’s, dar și un mediu numai bun pentru întâlnirile de afaceri. Prin produsele și serviciile pe care le pune la dispoziția clienților, scopul principal al McDonald’s în România este de a răspunde nevoilor clienților, propunând întotdeuna noi modalităţi prin care să îmbunătățească experienţa acestora în restaurante.

McCafé este locul în care personajul principal este cafeaua. Din boabe atent selecționate de către furnizorul Segrafredo Zanetti, cafeaua de la McCafé este certificată Rainforest Alliance Certified™, 100% cafea arabica proaspăt măcinată, preparată zi de zi de către o echipă de oameni pasionați de gustul și povestea ei. Specialitățile de cafea sunt la ele acasă la McCafé, iar clienții descoperă cu fiecare vizită noutăți și arome surprinzătoare, la începutul unei zile de muncă sau într-o pauză de răsfăț binemeritat. În fiecare dimineață, clienții găsesc o diversitate de produse, iar barista sunt mereu pregătiți să le recomande specialități exact pe gustul lor.

Primul McCafé a fost deschis în România pe 6 decembrie 2010, iar în prezent, lanțul numără 23 de cafenele, dintre care 15 în București și alte 8 în cele mai importante orașe din țară.

În contextul primei campanii de comunicare lansată la nivel național, timp de patru săptămâni McCafé își va surprinde clienții cu un cadou care să le amintească în fiecare zi să se bucure de cafeaua lor preferată. Astfel, în perioada 7 octombrie – 10 noiembrie, clienții care trec pragul cafenelelor McCafé se vor bucura de o ofertă specială: la fiecare cafea GRANDE cumpărată vor primi un pahar de colecție cadou. Promoția este valabilă în toate restaurantele din țară care au cafenele McCafé.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Telekom caută studenți cărora să le dea câte o bursă de 11.250 lei pe an

Cum poți câștiga un VIP card de 2000 RON de la C&A AFI Palace Cotroceni

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *