08.12.2016

Je suis speaker la conferința Sports Marketing în România :D

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Pe 12 octombrie, am onoarea de a presta corespunzător (vă spun de pe acum asta :D) la conferința Sports Marketing în România. Astăzi este ultima zi în care vă mai puteți înscrie, așa că ia vedeți dacă o să se conjuge astrele. Sau ceva :))

O să vorbesc despre – furculition! – social media și sport și viceversa, după puterile mele de blogger bătrân și pe alocuri simpatic… Altfel, despre conferință vă raportez colea mai jos. Să nu ziceți că nu v-am zis!

Adrenallina Sports PR & more, prima agenție de PR dedicată comunicării sportive din România, organizează miercuri, 12 octombrie, prima ediție a Conferinței Sports Marketing în România.

foto-sports-marketing-romaniaEvenimentul aduce la un dialog comun companiile din România care investesc în sport sau se asociază cu sportul, asociațiile/ federațiile/ ONG-urile care dezvoltă activități în domeniul sportiv, precum și sportivi de performanță.

În cadrul evenimentului va exista un panel de dezbatere despre cum se comunică sportul în România, la care participă Marian Drăgulescu, cel mai titrat gimnast român, Ana Maria Popescu (Brânză), recent campioană olimpică la scrimă, la Jocurile Olimpice de la Rio (cu echipa), și Zsolt Torok, unul dintre cei mai buni alpiniști tehnici din țară.

Conferința începe de la 9.30 a.m., la WeLoveDigital Unirii (str. Radu Voda, nr. 17, etaj 5, Bucuresti).

Speakerii evenimentului sunt: Valeria Răcila van Groningen și Oana Năstase – Asociația Bucharest Running Club, Alina Coman – Special Olympics Romania, Marcela Borteanu, United Way Romania, Andra Dediu – Genpact, Adelina Păsat – Nutrivita, Martin Zmelik – CEZ România, Cristian Logofătu – Bittnet, Andrei Crețu, Dan Moraru – 7card, Cristian China Birta.

“Jocurile Olimpice de la Rio 2016 sunt și ele un indiciu pentru momentul la care se găsește sportul românesc acum. E nevoie de o nouă strategie pentru un altfel de viitor și poate că începutul stă în dezbateri, pentru ca apoi să trecem la fapte. Marketingul, comunicarea în sport este o rotiță esențială a acestei noi strategii. De aceea, prin Sports Marketing în România dorim să vorbim despre cum companiile pot folosi valorile sportului – forță, perseverență, performanță, fairplay – pentru a face bine comunității si pentru a avea în echipă oameni senini, motivați, proactivi și eficienți; despre cum putem comunica mai bine sportul si activitățile ce implică mișcare și o viață mai sănătoasă; despre cum putem schimba, fiecare dintre noi, în domeniul lui, fața sportului românesc” spune Raluca Mihăilă, Events Manager, Adrenallina Sports PR & more.

Partenerii evenimentului sunt:

– Gold: CEZ România
– Silver: MedLife
– Alți partneri: Asociația Bucharest Running Club, 7Card, Webspire, Special Olympics România, United Way România, The Azores, Bittnet Systems, Asociația Planeta Verde, Fitness Scandinavia School, Isostar, Fundația Olimpică Română, JCI București, WeLoveDigital Unirii, Digital Advertising, Asociația Student Sport, Ambulanța de biciclete.
– Parteneri media: Wall-Street.ro, BIZ, Business Review, CARIERE, 9am.ro, Sport Total FM, Radio România București FM, Leaders Reunited, The Trends, PRwave.ro, PR-Romania.ro, BusinessEditors.ro, Adrenallina.ro, Alerg.ro, Running Mag, 36fit.com.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Bryan Eisenberg vine la “All Day Special Guest Event” by GPeC

Aproape 14.000 de persoane au participat la Raiffeisen Bank Maratonul București!

2 comentarii

  1. marți, 11 octombrie 2016, 10:17

    S-o saluti pe Branzica (Ana Maria Popescu) si sa faceti si-o poza olimpica. Merita felicitari pentru intreaga activitate si atitudine, nu doar pentru aurul olimpic de la Rio.

    Spor!

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *