06.12.2016

Depanero lansează aplicațiile pentru iOS și Android

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Știrea despre aplicația Depanero probabil că ar fi trecut pe lângă mine lejer, așa cum multe trec agale în aceste zile molcome de vară. Dar, așa cum mi se întâmplă uneori, mie, blogger bătrân și pe alocuri simpatic, comunicatul pe care vi-l dau mai jos mi-a stârnit interesul. Dar din rațiuni personale, dacă vreți. Să vă raportez ce și cum.

Când am fost la Festivalul Film 4 Fun în Sinaia (o ispravă în care o să mă implic masiv pentru ediția viitoare, o să vă spun altă dată de ce), am văzut că cei de la Depanero sunt printre sponsori. Și am salutat în gând faptul că acest brand a decis să susțină o ispravă care mi-e mi-a intrat decisiv în coracon. Apoi m-am intersectat, rapid și, din păcate, fără să îi dau ocazia să îmi dea o bere ca să îi dau o bere :D, cu Adrian Antohi, directorul general Depanero.

Ei bine, pentru faptul că au susținut și, sper io, vor susține în continuare Film 4 Fun, anunț și eu lansarea aplicației cu pricina. Cu mulțumirile incluse precum TVA :D

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, lansează aplicațiile pentru dispozitive mobile dedicate utilizatorilor de iOS și Android și simplifică interacțiunea client – service. În primul an de la lansare, aplicația Depanero va avea aproximativ 50.000 de utilizatori activi.

Cu noua aplicație, sunt eficientizați timpii și procesul de trimitere în service a unui produs defect. Începând de acum, înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicația Depanero a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției (pentru detalii, vezi imaginea alăturată și pe cele din atașament). Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.

Adrian_Antohi_Director_General_Depanero„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Depanero este primul service din România care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte și de a urmări stadiul în care se află acestea folosind aplicațiile mobile. Aplicația Depanero poate fi configurată pentru a notifica utilizatorul în timp real despre stadiul produselor aflate în reparație, iar acesta poate consulta în orice moment istoricul produselor în service.

App Depanero_Inregistrare produs defect in service

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

#PoateVăInteresează Cum să câștigi branding de 10.000 E

Căutăm bloggeri care să testeze serviciul Flanco #SUPORTCLIENTINONSTOP

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *