09.12.2016

Un simpatic concurs de fotografie pentru pasionați de cafea

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Barmaniada, cea mai importantă competiţie anuală din domeniul bartending-ului, debutează primăvara aceasta cu Etapa de Barista şi pregăteşte o provocare creativă tuturor iubitorilor cafelei de specialitate, printr-un concurs de fotografie.

Coffee Lovers ManifestoCoffee Lovers Manifesto este un proiect de fotografie menit să dezvăluie cultura locală a cafelei de specialitate din România, reprezentată de comunităţile formate în jurul coffee shop-urilor de specialitate, rolului de barista şi pasionaţilor de cafea.

Pentru a participa la provocare, cei care nu îşi pot imagina o zi fără gustul şi mirosul cafelei proaspăt prăjite și râşnite se pot înscrie în concurs postând fotografiile lor cu şi despre cafea pe Instagram și folosind hashtag-ul „CoffeeLoversManifesto”, însoţit de „Barmaniada2016”.

Cele mai impresionante imagini care povestesc experienţa cafelei vor fi împărtășite publicului pentru prima dată în cadrul Etapei de Barista, care va reuni pasionaţi de cafea din întreaga ţară şi renumiţi profesionişti atât din plan naţional, cât şi internaţional. Mai mult decât atât, fotografiile selecţionate vor fi publicate în cadrul unei reviste-ediţie specială dedicată comunităţii cafelei, creată de Barmaniada în parteneriat cu coffee shop-uri de specialitate din ţară.

Premii

Din dorinţa de a aduce pasiunea pentru cafea cât mai aproape de public, săptămânal, în perioada 15 aprilie-19 mai, vor fi premiate câte 3 fotografii realizate de către utilizatorii de Instagram din România, prin:

  • Coffee Lovers Kit – care cuprinde o râșniță și un AeroPress, o metodă de preparare a cafelei la brew; Workshop-uri special create pentru pasionații de cafea și cei care își prepară cafeaua acasă;
  • Degustări de cafea – sesiuni de degustare (cupping-uri) cu o selecție de cafele exclusiviste.

„Cafeaua de specialitate înseamnă, în primul rând, o comunitate fantastică de oameni, pe care îi uneşte un singur lucru: pasiunea pentru cafea. De la prăjitorul de cafea care cunoaşte în amănunt profilul bobului, la barista, cel care are grijă, zi de zi, ca preparatul din ceaşcă să dezvolte potenţialul de gust al cafelei cu care lucrează, până la pasionatul de cafea, acel curios care ştie să aprecieze gusturile autentice – toţi contribuie la dezvoltarea comunitaţii noastre. Suntem din ce în ce mai entuziasmaţi să aflăm poveştile tuturor şi să creştem împreună domeniul cafelei de specialitate în România. Anul acesta, ne dorim ca, prin intermediul Coffee Lovers Manifesto, Etapa de Barista să fie un eveniment dedicat nu numai excelenţei în cafea, ci şi comunităţii extraordinare formate în jurul acesteia.”, declară Mihai Panfil, organizator Barmaniada.

Despre Barmanida – Etapa de Barista

Pasionaţii de cafea din întreaga ţară se vor reuni în cadrul celei de-a şaptea ediţii Barmaniada, cel mai important eveniment anual din domeniul bartending-ului, care va debuta cu Etapa de Barista. Pe data de 31 mai, competiţia va aduce în faţa juriului şi publicului numeroşi profesionişti care vor demonstra atât o cunoaştere avansată a culturii cafelei, cât şi măiestrie în prepararea şi servirea acesteia. Competiţia se va încheia prin desemnarea câştigătorului titlului de Barmanul Anului 2016 în România.
__

BARMANIADA este cea mai importantă competiţie anuală de bartending din România. Obiectivul ei este să dezvolte nivelul de profesionalism din spatele barului şi să creeze o comunitate de barmani care să interacţioneze şi să facă schimb de experienţă, punând din ce în ce mai mult accent pe evoluţie în meseria lor. BARMANIADA se află la cea de-a şaptea ediţie. Deţinătorii titlului de Barmanul Anului sunt: Marjan Kukuneshoski (Make) în 2009, Sergiu Biriş în 2010, Marian Porumb în 2011 şi Alexandru Tudor în 2012 şi 2013.

Organizatori: BARMANIA şi NOMAD SKY BAR
Eveniment susţinut de: NUOVA SIMONELLI şi MARCO
Parteneri: ORIGO COFFEE SHOP, STEAM COFFEE SHOP, ROOTS – Urban Tastery, PRESSCO, Victor Fresh To Go, Let’s Coffee, HOF, Jassyro, T-ZERO Coffee Shop, FRU FRU, Dianei4.

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Cum am învățat să joc poker de la Dan Chișu

Cum vi se pare ideea mărcii colective ”Delta Vie”?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *