06.12.2016

Dacă aveți probleme cu digestia, încercați cu bere :D

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Trei alimente au fost incluse de nutriționiști în categoria celor care ar îmbunătăți digestia. Printre ele, la loc de cinste, se află și berea. :D Celelalte două sunt piperul și turmericul, dar cum spuneam, bere. :))

”Un pahar de bere consumat după o masă mai copioasă sau după mâncăruri mai grase, poate acționa benefic asupra întregului organism având un rol în îmbunătățirea digestiei. Un consum moderat al acestei băuturi-aliment ar putea aduce beneficii organismului, contribuind la asigurarea unui tranzit intestinal corespunzător. Concret, fibrele pot stimula secreția de acid gastric, pancreatite, enzime, gastrină și colecistochinină, substanțe nutritive necesare pentru stimularea tranzitului intestinal corespunzător”, a declarat Dr. Corina Zugravu, Președintele Centrului de Studii despre Bere, Sănătate și Nutriție.

Specialiștii atrag atenția că secretul pentru obținerea unor efecte benefice organismului constă în moderație, nutriţioniştii recomandând un consum de 330 ml în cazul femeilor și 660 ml în cazul bărbaților.

Cu alte cuvinte, dacă beți până vă îmbătați, să nu vă plângeți că nu vă funcționează corespunzător sistemul digestiv. Sau celelalte sisteme. Cel nervos, în principal. :D

Iar dacă vreți să aflați și despre turmeric și piper negru și cum ajută digestia (deși am scris deja despre bere :)) ), vă invit să parcurgeți restul articolului:

Turmericul (un condiment extras din rădăcina plantei de Curcuma longa), este un remediu natural care poate sprijini hrănirea bacteriilor prietenoase ale sistemului digestiv. Condimentul conține anumite substanţe active numite curcuminoide cu efecte antioxidante, antiinflamatorii şi anticancerigene. Nutriționiștii recomandă consumarea turmericului (o linguriță) diluat într-un pahar cu apă călduță.

Specialiştii în nutriţie recomandă ca piperul negru proaspăt măcinat să fie folosit la preparea mâncării. Studiile internaționale făcute pe această mirodenie arată că piperul negru poate îmbunătăți digestia și stimulează imunitatea. Principala sa substanță activă, piperina, poate îmbunătăți digestia, poate ajuta la reducea nivelului de grăsimi în sânge și are proprietăți antioxidante. Piperul crește nivelul secreției de acid din stomac, ajutând astfel sistemul digestiv al organismului. Crampele și balonarea sunt doar două dintre simptomele unei funcționări defectuoase a sistemului digestiv pe care piperul le combate.

bere

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Noul iPhone SE se va putea pre-comanda la Vodafone din 29 martie

V-ați rezervat loc la Biz Innovation Forum?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *