10.12.2016

De ce nu se uită românii la reclame

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Eu nu mă mai uit la televizor de vreo trei ani, dar pe vremea când aveam acest obicei, foarte rar mi se întâmpla să am răbdare să urmăresc o reclamă. Cum îmi era întrerupt programul, cum mă „răzbunam” și schimbam postul. Și nu doar eu. Am crescut cu o aversiune față de reclame, în principal pentru că îi auzeam și îi vedeam pe ai mei că nu își doresc sub nicio formă să urmărească publicitate. Paradoxal, acum, când sunt în preajma unui televizor, mă interesează doar reclamele. :))

Revenind, conform unui studiu realizat de iSenseSolutions  și prezentat la Digital Marketing Forum, 80% dintre consumatorii români schimbă canalul când sunt reclame. Wow! Procentul e foarte mare, după cum bine observați.

Și pentru că, din perspectiva unui om care lucrează în publicitate, sunt convinsă că, printre mulți dintre voi, acum există un mare „De ce?”, vă invit să citiți infograficul de mai jos. Elucidează în mare măsură lipsa de interes a românilor pentru reclame, conține informații despre activitatea acestora în timpul pauzelor publicitare și – cine știe? – poate vă dă idei dacă lucrați în domeniu. :)

infografic-dmf

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Google a ales proiectele câștigătoare la Digital New Initiative

#RomanianStories – primul blog tip notes pe Facebook al unei banci

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *