08.12.2016

Screen Native, o agenție șaormică digitală :D

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Screen Native, ca să începem direct, este noua agenție digitală lansată la apă de Mugur Pătrașcu, un personaj care mie îmi este simpatic la modul corespunzător :D Și, ca să explic partea cu șaormica (băgată ca un derbedeu de la peluză ce sunt), comunicatul oficial zice așa: ”este o agenţie full service, digital at the core, cu posibilităţi de expresie determinate de un nou tip de consumator, cu soluţii reale şi relevante pentru clienţi”.

Hai să vă mai dau o zicere a lu Mugur, care explică în mare măsură (pentru cei care vor să înțeleagă, desigur) cu ce gânduri pornește agenția la drum.

screen native mugur patrascuAdvertising-ul nu mai funcţionează după împărţirea în clasic şi digital sau campaniile, în advertising clasic plus nişte topping de digital sau orice alte combinaţii şi hibrizi hazlii mai vedem azi prin oraş. Cred că, în 2016, advertisingul trebuie să fie unul singur, digital at the core, cu modalităţi de expresie pe toate ecranele. Echipa trebuie să fie una singură, dar cu altă dinamică şi relaţionare, cu alte resorturi. Digitalul nu mai există ca disciplină separată, comunicarea trebuie să iasă din schizofrenia ultimului deceniu.

Screen Native se consideră a fi o agenție mică

Care-i avantajul unei agenții mici în contextul actual? După cum urmează, în cuvintele aceluiași Mugur Pătrașcu.

Consider că, la ora actuală, agenţiile mici au un avantaj solid, întrucât procentul de specialişti care determină produsul din echipă este considerabil mai mare, faţă de grupurile mari, unde procesul se desfăşoară amorf şi inflexibil. Am decis să abordez curajos lucrurile şi să reinventez agenţia de comunicare. Astăzi, în oraş, sunt 20 de oameni care, individual, pot face faţă oricărei agenţii mari, în orice pitch, pe orice miză. Valoarea individuală asezonată cu o echipa mică şi flexibilă va fi de multe ori, în viitor, soluţia pe această piaţă.

Iar pe partea de istoric personal (ca să nu zic CV) al fondatorului agenției, avem așa:

Mugur a fondat în 2006 agenţia de digital iLeo, cea mai mare agenţie digitală, după cifra de afaceri din România, trei ani la rând şi în top trei agenţii digitale în zona de strategie şi creaţie în ultimii 8 ani. În 2014, a vândut participaţia iLeo grupului Leo Burnett România şi a preluat funcţia de Digital Director în Leo Burnett Group.

Acestea fiind zise, urez succes lucrărilor Screen Native! Care succese, desigur, merită udate din când în când la o bere :D

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Gear 360, camera pentru imagini și filme la 360 de grade

Card Praktiker cu reduceri pe viață

2 comentarii

  1. marți, 23 februarie 2016, 21:17

    O agentie calumea in Romania cred ca ar fi aia care s-ar orienta pe colaborari inclusiv in afara Capitalei. Se pune prea mult accent pe campanii in Bucuresti. Trebuie si restul oraselor sa fie mai pregatite, dar asta e alta discutie.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 24 februarie 2016, 08:24

      Da și nu. Da în sensul că – știi deja – noi la Kooperativa 2.0 încercăm să ducem campanii și în afara Bucureștiului. Nu în sensul că de multe ori se întâmplă ce ai zis tu în a doua parte. Și nu este o altă discuție, sunt complementare :)

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *