02.12.2016

9 milioane de dolari de la Google prin WEB-ONG pentru ONG-uri românești

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

WEB-ONG este un program ce are ca obiective principale dezvoltarea capacităților de promovare a ONG-urilor, creșterea ratei de absorbție a fondurilor naționale și internaționale alocate pentru acestea și creșterea încrederii românilor în acțiunile organizațiilor non-profit.

Astfel, în 2015, peste 200 de ONG-uri au aplicat la WEB-ONG, iar dintre acestea, 30 de proiecte internaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare.

Mai mult decât atât, Asociația Europa Digitală – inițiatorul programului național și prima organizație partener certificat Google din România – anunță că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul WEB-ONG, care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Organizațiile înscrise în programul WEB-ONG au beneficiat, anul trecut, de peste 1 milion de accesări ale paginilor de Internet și peste 16 milioane de afișări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Programul WEB-ONG are menirea de a ajuta ONG-urile din România să-și dezvolte capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

Programul dedicat organizațiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro, arăta că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere. După un an de la lansarea programului, Asociația “Europa Digitală” a reușit să crească gradul de încredere a românilor în ONG-uri, oferindu-le acestora uneltele necesare pentru a comunica mai eficient și transparent cu beneficiarii sau grupurile-țintă ale proiectelor sociale, iar mediul online s-a dovedit a fi cel mai eficient mod de a promova comunitatea civilă.

P. S. Pentru detalii complete și înscrieri, accesați europadigitala.ro.

WEB-ONG

Remus Lucuț, Președintele Asociației Europa Digitală

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Părerea unui psiholog despre relațiile toxice de cuplu: „Plecați”

Gear 360, camera pentru imagini și filme la 360 de grade

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *