03.12.2016

Today’s ne arată cum s-a văzut Ziua Îndrăgostiților în online

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

În timp ce îndrăgostiții se întrebau ce cadouri să cumpere de Valentine’s Day pentru iubit(ă), agenția Today’s analiza comportamentul acestora pe Internet. Ce cadouri s-au cumpărat cu preponderență nu pot să vă dezvălui (deși presupun că ursuleții au fost depășiti doar de prezervative în vânzări), dar vă pot spune cu ce rezultate s-a încheiat analiza Today’s:

La începutul anului, Today’s informa că tendința generală este spre o creștere tot mai mare a consumului de informații și a documentării prin dispozitive mobile. Trendul acesta s-a păstrat și pentru ziua de 14 februarie.

Când vine vorba de cei mai căutați termeni pe motorul de căutare Google, lista acestora începe în felul următor: cadouri pentru el sau cadouri pentru ea și continuă astfel cadouri ziua indragostitilor, cadouri pentru iubit, cadouri pentru iubita, cadouri personalizate, cadouri ziua indragostitilor pentru el și cadouri ziua indragostitilor pentru ea. În comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, popularitatea dispozitivelor mobile – cele mai populare fiind smartphone-urile – a crescut cu până la 14%.

Agenția Today’s a observat o creștere a căutărilor pentru cadou pentru ea, de la aproximativ 124.000 în 2015 la aproape 135.000 în 2016. În ceea ce privește căutarea cadou pentru el, aici diferența este similară, doar că volumul total se apropie de 120.000 de căutări. Este interesant un alt aspect al căutării online: bărbații se bazează mai mult pe Internet pentru a găsi cadoul potrivit, în timp ce femeile preferă shopping clasic, prin magazine. Când vine vorba de promovare prin anunțuri plătite pe motorul de căutare Google, costul per click începe de la 0,87 lei până la 1,47 lei.

todays

 

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Vodafone stabilește un record de trafic de date după weekend-ul cu Net gratuit

HOSPICE Casa Speranței a strâns 54.000 de euro la Maratonul din Los Angeles

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *