07.12.2016

În 2015, cumpărăturile online au depășit pragul de 1,4 Miliarde EUR

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Conform cifrelor și estimărilor principalilor jucători din comerțul electronic românesc împreună cu GPeC, valoarea totală a retail-ului online autohton a crescut de la 1,1 Miliarde EUR în 2014 la peste 1,4 Miliarde EUR în 2015. Unele companii din domeniu consideră chiar că valoarea se apropie mai mult de pragul de 1,5 Miliarde EUR. Cifra face referire exclusiv la produsele fizice comercializate online (indiferent de natura lor) și nu la servicii, plăți de facturi la utilități, bilete de avion, rezervări hoteliere sau de vacanțe și călătorii, bilete la spectacole etc.

GPeC este, de 11 ani, cel mai important eveniment de e-commerce din România care, printre altele, centralizează datele și publică în fiecare an raportul oficial al pieței românești de comerț electronic. Iată care sunt principalele statistici pentru anul recent încheiat, potrivit raportului.

infografic-2015-rom

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Mihai Leu va juca în meciul pentru centura de… leadership. Cu Amalia Sterescu :D

Este legal ca angajații să fie monitorizați de către angajatori la locul de muncă?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *