08.12.2016

Călcatul în căcat sau cum să promovezi așa o agenție?!

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

Dacă ați strâmbat din nas la cuvântul ”căcat” din titlu, bine, ok, hai să o dau pe englezisme, ca să fie bine, să nu fie rău: o să vorbim despre shit. Care este, pardon my French, căcatul englezesco-americano-colonialist. Și care este, cumva, personajul principal în filmul de mai jos, pe sistem de Step-N-Shit menit a promova agenția Friends\TBWA.

Eu nu o să comentez isprava. Pentru că sunt foarte curios ce părere aveți voi despre acest mod de a pune problema. Cu mențiunea că, dincolo de orice, nu are cum să nu îți placă niște oameni care au gândit un concept așa de îndrăzneț. Nu are cum să nu îți placă, parol. Desigur, una este să apreciezi curajul lor și alta este să nu îți placă punerea în practică a acestui concept, firește.

Deci, păreri?

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Se caută cea mai bună piesă și cel mai bun album folk din 2015. Așa, și?

Literatura de penitenciar – noua metodă de discreditare a românismului în lume

17 comentarii

  1. bogdan b
    miercuri, 6 ianuarie 2016, 08:44

    super tare…
    imi place

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 08:48

      Ne, ne, că nu scapi așa de ușor, am pretenții de la tine! :)) Spune-mi de ce îți place. Sau, mai ușor pentru tine, ce ți-a plăcut cel mai mult la isprava asta :)

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • bogdan b
        miercuri, 6 ianuarie 2016, 09:42

        1) indrazneala
        2) ii cunosc pe cei de acolo – lucram cu ei
        3) „out of the box” concept
        4) „regasire” in concept – toti am calcat in „shit” – te invit la mine in cartier – vatra luminoasa

        Thumb up 3 Thumb down 0

        Răspunde
  2. miercuri, 6 ianuarie 2016, 08:55

    Concept fain, aplicarea mai puțin reușită. Vorba ta: „nu are cum să nu îți placă niște oameni care au gândit un concept așa de îndrăzneț.”

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 09:06

      De ce zici că aplicarea e mai puțin reușită? Chiar sunt curios cum vezi chestiunea :)

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde
      • miercuri, 6 ianuarie 2016, 09:53

        Pentru ca indiferent de task-ul pe care il ai de facut si indiferent de modul in care il faci, intotdeanua se poate si mai bine.
        Spotul imi place, e creativ, putin comic si foarte indraznet. Respect curajul lor ca au avut aceasta idee creativa si curajul ca au si implementat treaba.
        Insa, ma gandesc si la mentalitatile alora de prin afara si ma intreb oare cati business people i-ar alege in urma vizionarii spotului.
        Precizez faptul ca nu-i cunosc pe cei din agentie, dar poate rezolv eu cumva in aceasta vara. :D

        Thumb up 1 Thumb down 1

        Răspunde
  3. miercuri, 6 ianuarie 2016, 10:12

    A little bit prea cocalari, doar ca o sa isi atinga scopul. #steponbullshitforpublicity

    Thumb up 0 Thumb down 2

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 10:39

      Cum adică prea cocalari? Că nu m-am prins… Cumva, cred, aia era ideea, să mearga pe feelingul ăsta ghiolbănesc. Dar poate mă înșel…

      Thumb up 0 Thumb down 1

      Răspunde
  4. smaranda
    miercuri, 6 ianuarie 2016, 10:57

    Pare să fie mai degrabă o parodie la reclamele care promovează produse, dacă nu de tot rahatul, cel puțin inutile, dar care ambalate frumos… se vînd totuși.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
  5. miercuri, 6 ianuarie 2016, 10:58

    nu știu ce tot spuneți. ideea e foarte tare. are la bază o superstiție românească, transformată într-un produs, vândut în singurul mod prin care se putea vinde un astfel de produs. teleshopping. e revoluționar, noroc instant, calci în caca, merge treaba ca unsă, iar apoi mesajul… știi, n-ar fi mai bine totuși să nu te bazezi pe noroc și să mergi mai sigur cu agenția noastră?

    e funny.

    ce mi-ar fi plăcut mie ar fi fost să fie tot în română. să nu fie așa half-way, gen, spunem „shit” pentru că „căcat” e poate prea vulgar sau știu eu. ar fi fost mai tare să fie mai românesc. (e drept, nu știu nici ce target au ei)

    și spray-ul pentru mâncărimea palmei stângi e mișto.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 11:00

      Și mie mi se pare foarte tare ideea :) Iar ”revealul” cu norocul pe care ar fi bine să ți-l faci tu cu profesioniști, nu să calci în el, mi-a plăcut la maxim! Aștept să văd și faza cu sprayul :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  6. miercuri, 6 ianuarie 2016, 11:06

    Dupa ce am vazut trifoiul ala in sigla, cred ca o sa le mearga bine. Si-au pus noroc, ca sa dea noroc.
    Dar, bazandu-ne pe nr de vizualizari, cred ca shitty se intoarce la ei. =)) Si e bine, ca au in portofoliu Pur si Perwoll. Scoate Shitty imediat.

    Cred ca un astfel de video + continut mergea mai bine pentru aia de fac Stand Up. Or vor sa mearga anul asta pe caterinca, ori s-au gandit ca NIMIC. =))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 11:14

      Nu are legătură directă numărul de vizualizări cu ce și-au propus ei să facă :) Vorba aia, nu cred că targetul sunt cei care se uită la Măruță :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

      Răspunde
  7. miercuri, 6 ianuarie 2016, 11:07

    Tocmai ideile astea mai neobișnuite prind bine în primul rând la tineri, iar în al doilea la românii obișnuiți să facă haz de necaz. Iar dacă rămân vreodată fără idei, să apeleze la mine, îi ajut și eu cu câteva! :))

    Thumb up 1 Thumb down 0

    Răspunde
    • miercuri, 6 ianuarie 2016, 11:15

      Păi să le trimiți un CV, atunci. Poate te iau să le dai idei pentru faza următoare cu sprayul :))

      Thumb up 1 Thumb down 0

      Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *